Down the Rabbit Hole 2025

Model/Actriz was echt knallen. Al eens eerder gezien in Stroomhuis in Eindhoven, maar kwam nog beter tot hun recht hier in een grote zaal. Midden in de moshpit gestaan. Geweldig. Hoogtepunt van het weekend tot nu toe. Helemaal na een hele vlakke start van de dag. Wet Leg daarna echt een feestje. Nummers zijn live een stuk levendiger dan op plaat.

Trouwens een shout out naar alle mensen op dit festival. Wat een lieve, energieke, zorgzame en positieve mensen overal. Nog geen enkel vervelend persoon tegengekomen en zoveel leuke mensen! Men gaat ook echt los bij alle optredens. Veel meer dan bij BKS, waar soms het 'kijk mij eens interessant zijn' gehalte net iets te hoog is. Al vind ik BKS ook gewoon geweldig hoor. Echt genieten!

Joey Valence & Brae van een afstandje was ook leuk! Toch meer in verdiepen. Iggy Pop ook een dijk van een show. Die drummer was echt top.

Veel meer dan bij BKS, waar soms het 'kijk mij eens interessant zijn' gehalte net iets te hoog is. Al vind ik BKS ook gewoon geweldig hoor. Echt genieten!

Ik ben op zowel BKS als DTRH geweest en op DTRH vond ik het 'kijk mij eens interessant' zijn en feestpubliek gehalte echt veel hoger dan BKS.

Maar ieder z'n mening natuurlijk en mooi dat de sfeer goed is! :)

Ik ben op zowel BKS als DTRH geweest en op DTRH vond ik het 'kijk mij eens interessant' zijn en feestpubliek gehalte echt veel hoger dan BKS.

Maar ieder z'n mening natuurlijk en mooi dat de sfeer goed is! :)
Ik ben ook op beide geweest vanaf 2013/2014. Volgens mij wil niemand persé heel interessant zijn en is er een andere manier van genieten. Op BKS wat meer gericht op specifieke muziek(beleving) en op DTRH wat meer gericht op de gehele festivalbeleving. Allebei op hun eigen manier prachtige festivals.

Zaho fomo hier! Was mooi dus?
Was echt 1 van de beste gigs van mn leven, fenomenaal. Begon rustig met 3 songs van haar laatste album, zo mooi. Daarna werd het 1 groot feest, wat een performance legt deze vrouw neer, weergaloos. Voor nu mijn korte samenvatting ;)

Fka twigs ook heel vet later op de avond.

En dan morgen een heel druk programma met Judeline, Hermanos Guiterez, Japanese breakfast, Bloc Party, Yseult, Greentea Peng en Nothing butt thieves. Wat een luxe en wat een geweldig festival is dit

• Leuk
Waarderingen: AngieH en Matthijs
Een Werchter ganger hier, maar hoe was FKA? Toch een beetje fomo hierdoor...

PS: Tip van Flip voor morgen: pak Beth Gibbons mee. Wat een show was dat zeg 😍

Een Werchter ganger hier, maar hoe was FKA? Toch een beetje fomo hierdoor...

PS: Tip van Flip voor morgen: pak Beth Gibbons mee. Wat een show was dat zeg 😍
Ik denk niet dat ik ooit zo een puntgave show heb gezien als FKA Twigs vanavond. Dit was echt debiel goed.

Morgen ga ik er uitgebreider op in.

Zaho was overigens ook nu weer geniaal.

• Leuk
Waarderingen: BeWario en Matthijs
Ik heb echt een geweldige dag gehad!
Begonnen bij Qui Que, wat was dat heerlijk. Goed gedanst net als iedereen die toen het terrein op liep
Daarna een porto party gehad. Shout out aan de lui die dat organiseren.
Wunderhorse was geweldig zoals verwacht
Glintsal was veel te groot voor de Bossa Nova, heerlijke show.
Model Actriz viel voor mij behoorlijk tegen.
Joey Valence was echt de top van de dag.
Iggy Pop, viel veel beter bij het publiek dan ik vooraf had ingeschat, hele voorkant stond te feesten.
Daarna nog stuk Fat Dog gezien, ook geweldig
En Underworld dan, godfathers van de Techno, keiharde set.

Ik geniet met volle teugen, misschien wel mijn beste festivaldag ooit.
En inderdaad wat een hoop lieve en energieke mensen. Meer de artiesten al een shout out aan het publiek horen geven omdat ze zo veel energie terug krijgen.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Mimi, Bob105 en gguuss
Hoe was Royal Otis?! Luister het regelmatig maar nog niet live gezien!
Had er ietsj meer van verwacht. Weinig interactie met het publiek, verder gewoon lekker dansbaar, prima. Stonden strak vooraan en daar was de bass echt behoorlijk overheersend qua geluid.

Users who are viewing this thread