Down the Rabbit Hole 2025

Zo eerste nachtje zit er op. Redelijk op tijd mn tent opgezocht. Leuk dat er nu het eea te doen is op t terrein. En de nieuwe indeling bevalt me wel, het terrein tussen Teddy en Fuzzy ziet er gezellig uit.
De nieuwe Teddy is echt mega! Het scheelt echt niet veel met de Alpha op Lowlands. Vraag me echt af hoe het nacht programma daar gaat zijn. Ben bang dat het heel koud wordt s nachts (god wat was het vannacht koud, lopen rillen in mn tent). Vandaag Jpeg, lathums, marinou state en massive attack!

• Leuk
Waarderingen: Mimi
Heb stiekem veel fomo, kunnen we ook ergens met een stream meekijken of is dat nooit op dtrh?

Veel plezier iedereen die wel gaat ☀️

Er staan nog zo’n 140 kaarten op ticketswap, ik voorspel dat die er allemaal nog uitgaan.

Ik ben benieuwd of ze het festival volledig kunnen laten doorgaan als ik zo naar de weersvoorspelling kijk. Fikse donderwolken op buienradar.

Hi, heeft iemand van die kaartjes van de stages waarop je kunt tekenen waar je staat? Ik weet niet of ze al langs gekomen zijn, maar kan ze iig niet vinden. Veel plezier en thanks!

Hi, heeft iemand van die kaartjes van de stages waarop je kunt tekenen waar je staat? Ik weet niet of ze al langs gekomen zijn, maar kan ze iig niet vinden. Veel plezier en thanks!
Festivalradar.io DTRH staat er tussen op de 1e pagina

• Leuk
Waarderingen: isi
Over de Holding stage: Precies wat DTRH miste, maar de tent is veel te klein en warm. Dat zal vast deels met kaboutertje putlucht te maken hebben, maar ik denk dat het door de onderscheidende functie die het heeft bij elke act te druk gaat worden.
Na een kwartier vielen links al twee mensen flauw. De ventilatie is echt ruk, ben zelf ook gevlucht.

• Leuk
Waarderingen: Mimi en Mojo jojo
Echt leuk dat ze Nusantara Beat op het laatste moment hebben kunnen fixen als vervanger. Kregen de tent aardig los, ondanks dat het publiek er voor Rogê stond.

Zo eerste nachtje zit er op. Redelijk op tijd mn tent opgezocht. Leuk dat er nu het eea te doen is op t terrein. En de nieuwe indeling bevalt me wel, het terrein tussen Teddy en Fuzzy ziet er gezellig uit.
De nieuwe Teddy is echt mega! Het scheelt echt niet veel met de Alpha op Lowlands. Vraag me echt af hoe het nacht programma daar gaat zijn. Ben bang dat het heel koud wordt s nachts (god wat was het vannacht koud, lopen rillen in mn tent). Vandaag Jpeg, lathums, marinou state en massive attack!
Ik kan er helaas niet bij zijn dit jaar. Vantevoren deed de line-up me niet zo veel maar heb nu toch wel een beetje FOMO. Ben benieuwd naar de nieuwe Teddy, kan die niet meer dicht zoals normaal in het nachtprogramma? Heeft iemand een mooi fotootje o.i.d?

Voor de rest. Veel plezier rabbits!

Users who are viewing this thread