Down the Rabbit Hole 2025

Weet hier iemand of je ook heet water op de camping kan krijgen voor bijv. zon bak noodles/pasta mee te nemen?
Thanks alvast. Tot morgen 🐰
Enige wat ik kan verzinnen is thee kopen en het zakje weigeren. Wij hebben op elk festival een gasstel mee, zoals heel veel mensen.

Wordt er gecontroleerd op gasflesjes? Ik heb alleen nog een fles van 450 gram en dat is groter dan de toegestane 250 gram.

Iemand zicht op welke campings al open zijn en welke er dus morgen pas open gaan? Wij komen morgenochtend pas en ben benieuwd waar we komen te staan. Het is maar één tentje, dus hopelijk passen we nog ergens op een gunstige camping.

❓ Vraagje, eerste keer voor mij. Ik zie dat het meenemen van drinken in glas verboden is. Ik wil echter vooraf wat maaltijden klaarmaken en meenemen. Het liefst in stevig glazen containers. Is dit wel toegestaan?

Wij staan! Was weer even vroeg op staan, doorlopen en stressen maar staan heerlijk tegenover het zwemplekje aan het meer. Kan niet beter wensen!

• Confetti
Waarderingen: piep
Wij komen vanavond rond 20:30 met vier tentjes en een partytent. Weet iemand of we dan nog ergens tussen komen of kunnen we ons geluk vrijdagochtend beter beproeven?

Na een aantal jaar sla ik hem dit jaar helaas over maar HEEL veel plezier iedereen!!! Ik lees met plezier al jullie updates en verslagen dit weekend en komende week 🫶

• Leuk
Waarderingen: daily
Wij komen vanavond rond 20:30 met vier tentjes en een partytent. Weet iemand of we dan nog ergens tussen komen of kunnen we ons geluk vrijdagochtend beter beproeven?
Ik zou gewoon vanavond doen, er is vast nog plek en er stromen de hele avond nog wel mensen binnen.

• Leuk
Waarderingen: bartdewi
Enig idee hoeveel een kluisje kost en of je er de hele dag gebruik van kan maken als je er eentje huurt? Ik kan niks op de website er over vinden

Ik sla dit jaar over, maar als ik er zou zijn, zou ik sowieso deze namen checken:

Gurriers, Fat Dog, Model/Actriz, Maria Iskariot, Wunderhorse en Bowl!

Allemaal steengoed live, en die laatst genoemde is wat mij betreft het grootste talent van Nederlandse bodem.

Heel véél plezier allemaal! : )

Laatst bewerkt:
Wat een HEERLIJK sfeertje op het terrein.
Tent meteen naast de ingang neergezet dus amper hoeven sjouwen met spullen.

Een brassband opende het terrein; de hangmat draaimolen van de Starbucks is een leuke activatie (en draaide een heerlijke James Blake mix toen ik er in ging); de wijnbar heeft een hele fatsoenlijke bubbel voor 6,50 en het zonnetje werkt natuurlijk zeer mee.

Nu alweer bij de tent dus voor t eerst niet mijn kruit verschoten op donderdagavond.

Tot morgen!!!

Beetje drukke planning. Dus net bij Kylie Minogue in de Ziggo Dome geweest en nu in een keer door naar Nijmegen. Laatste shuttle bus. Gelukkig heeft mijn groep al m'n tentje klaar gezet. Super aardig! Ontzettend zin in dit weekend. Vooral zondag.

Users who are viewing this thread