Bruce Springsteen

Ik stond halverwege FOS met de videokubus hoog achter me en niets van mee gekregen en volgens mij niemand niet om ons heen

Het was inderdaad geweldig, wat een energie en mooi dat Nils, Bruce, Max en Garry het gat van Stevie op een mooie manier weten in te vullen

• Leuk
Waarderingen: ycagwyw en Jos
Skipjackuk laat op Instagram San Siro zien. Veld is ongeveer 50/50 verdeeld tussen Prato A en Prato B waarbij binnen Prato A wel nog het (grote) podium valt. Dus uiteindelijk zal de verdeling circa 1/3e Prato A en 2/3e Prato B worden denk ik, vergelijkbaar met de Veltins Arena afgelopen vrijdag.

Skipjackuk laat op Instagram San Siro zien. Veld is ongeveer 50/50 verdeeld tussen Prato A en Prato B waarbij binnen Prato A wel nog het (grote) podium valt. Dus uiteindelijk zal de verdeling circa 1/3e Prato A en 2/3e Prato B worden denk ik, vergelijkbaar met de Veltins Arena afgelopen vrijdag.
Nou, ik zie gewoon vanaf rand podium het veld in tweeën gesplitst. Anyway, nu nog even Olivia Rodrigo op Glastonbury kijken en dan morgen naar Milaan vliegen. De laatste 2 shows van 3 magische zomers. Ik wil nog niet denken aan de leegte daarna... 🤣

Nou, ik zie gewoon vanaf rand podium het veld in tweeën gesplitst. Anyway, nu nog even Olivia Rodrigo op Glastonbury kijken en dan morgen naar Milaan vliegen. De laatste 2 shows van 3 magische zomers. Ik wil nog niet denken aan de leegte daarna... 🤣
We gaan het zien. In Prato A heb je bij deze opstelling over de breedte van het veld in elk geval altijd een goede plek en vooraan bij Prato B sta je ook dichterbij het podium dan in alle andere stadiumshows.

San Siro. Amper woorden voor. Met grote afstand het beste publiek ooit! Donderdag de aller, allerlaatste... 😭
Tot donderdag! Was gisteren bij Neil Young, maar op de terugweg toch even emotioneel gekeken naar de opkomst van Bruce met Stevie aan zijn zijde. Dat wordt donderdag niet minder ben ik bang....

(Wat een wonderbaarlijk herstel btw van Stevie, zo snel na zijn operatie alweer 3 uur vlammen op het podium. Ongelofelijk)

• Leuk
Waarderingen: Daantje
Even voor alle duidelijkheid. Ik ben geen echte Bruce kenner maar de verwachting is dus dat hij na 3 zomers touren door Europa zijn laatste concert gaat geven op het Europese vaste land? Jullie zien hem bv niet over 2 jaar nog eens terug komen??

Even voor alle duidelijkheid. Ik ben geen echte Bruce kenner maar de verwachting is dus dat hij na 3 zomers touren door Europa zijn laatste concert gaat geven op het Europese vaste land? Jullie zien hem bv niet over 2 jaar nog eens terug komen??
Ooit moet een keer de laatste keer zijn, en met de leeftijd van Bruce wordt alles toch steeds onvoorspelbaarder

(Wat een wonderbaarlijk herstel btw van Stevie, zo snel na zijn operatie alweer 3 uur vlammen op het podium. Ongelofelijk)
Zeker geweldig dat Steve er weer bij was, en die opkomst arm in arm met Bruce was fantastisch. Maar je zag duidelijk tijdens de show dat Steve het zwaar had. Pijnlijke grimassen en minder aanwezig dan anders. Dat hij er toch voor kiest om te spelen geeft maar weer aan hoe speciaal Bruce + de band San Siro echt vinden. Bruce liet het publiek een aantal keer veel langer meezingen dan anders. O.a. bij My Love en The River. Bij The River raakte hem dat echt, the Boss stond met natte ogen op het eind.

Wat een hitte in Milaan. Iemand hier die maandag is geweest en weet of we een beetje in de schaduw zitten / staan voor en tijdens het concert morgen?

Users who are viewing this thread