Ondertussen heb ik eindelijk op mijn gemak dat tijdschema kunnen bestuderen en ik moet zeggen: dit is het rotste tijdschema voor een festival dat ik ooit gehad heb
Op vrijdag staat tegenover alles wat ik wil zien, wel iets anders dat ik wil zien. De rotste clash is Kreator vs Ministry. Van Kreator ga ik elke Belgische show zien sinds 2018 en dat wil ik aanhouden, Ministry heb ik nog nooit gezien. Gaat toch Kreator worden, maar dat betekend wel dat ik naar Dynamo Metal Fest ga moeten gaan om daar Ministry te zien (moeten ... als of het een straf is hahahaha). Mochten ze daar nu OOK clashen (wat ik nu niet verwacht want daar is geen podium zoals de Swamp) dan wordt het toch Ministry daar
Op zaterdag overlappend vier bands die ik wil zien met elkaar (Evergrey, Vulture, Drowning Pool en Ne Obliviscaris), laatste band heeft dus gedaan om 15 h 50 en daarna heb ik LETTERLIJK tot 00 h 25 niks dat ik graag hoor. Nailbomb en Caliban evt wil ik wel nog eens zien, maar dan vanaf 19 h 00 tot 00 h 25 is er voor mij niks. Ik denk toch dat ik naar huis ga na Caliban, geen zin om meer dan 5 h te wachten en daarvoor ook nog eens +100 euro (hotelkamer) of +200 (taxi) te moeten betalen. Sorry
Zondag gaat wel, enkele overlappingen maar ja niks aan te doen. Enkel vervelend dat mijn eerste band al om 11 h 20 is, daarvoor zou ik dan weer wel misschien beter een hotelkamer nemen. Maar wat moet ik dan van 19 h 00 tot 00 h 25 doen? Het is niet dat er veel te doen valt in het centrum van Kortrijk op een zaterdagavond ... . En ja ... veel tijd tussen Kerry King en Machine Head ook maar goed, toch minder als op zaterdag en voor Machine Head zou ik speciaal naar Kortrijk gaan, voor Whiplash niet.
Overall wordt het denk ik ongeveer dit
Donderdag
Warbringer
Motörheads
Stukje Exhorder
Evil Invaders
Violent Sin ga ik overslagen om deftig te staan bij Overkill
Overkill
Frog Leap
Vrijdag
Three Inches Of Blood
Dying Fetus maar wordt zowat mijn eerste keer ooit dat ik de volledige set niet zie, want ik wil deftig staan bij ...
Wind Rose
Kreator
Abbath
Zaterdag
Knife
Vulture
Laatste stuk van Drowning Pool
Nailbomb
Caliban
Als ik niet naar huis ga Whiplash
Zondag
Majestica