Rock Werchter 2025

Eens. Grappig dat uitgerekend buienradar geen idee heeft hoe ze neerslag in de toekomst moeten voorspellen.

Anyway, mijn go-to weersite geeft inderdaad ook regen voor zondag, maar wel de hele dag elk uur een drupje en een zonnetje tegelijk. Wat meestal betekent dat ze denken dat het ergens op de dag wel iets gaat regenen, maar dat het simpelweg nog niet te voorspellen is hoe laat dat zal zijn. De hoeveelheid lijkt mee te vallen en het zal waarschijnlijk niet de ganse dag zijn. Ik blijf positief!
Wat geeft die site van jou voor vandaag aan? Een beetje regen gedurende het weekend lig ik niet zo wakker van, maar tijdens het opbouwen/spullen verplaatsen heb ik het toch liever droog 😁

Hoe dan ook, echt meeeega veel zin in. Vooral morgen kan wel eens heel memorabel worden met de streak Fontaines > Deftones > LP.

Wat geeft die site van jou voor vandaag aan? Een beetje regen gedurende het weekend lig ik niet zo wakker van, maar tijdens het opbouwen/spullen verplaatsen heb ik het toch liever droog 😁

Hoe dan ook, echt meeeega veel zin in. Vooral morgen kan wel eens heel memorabel worden met de streak Fontaines > Deftones > LP.
Regen en onweer rond 17/18 (2,5mm) en daarna nog regen rond 20/22 (3,5mm). Zal erom hangen waar het precies gaat vallen, denk ik.

Hoi,

Doorsturen van tickets is nog niet beschikbaar, weet iemand of dit nog komt? Ik heb namelijk voor verschillende vrienden tickets gehaald.

Is dat te doen dan voor je tent op te zetten? Of is dat harde regen?
Haha, ik ben geen meteoroloog, maar het hangt er natuurlijk vooral vanaf in welk tijdsbestek het valt. En of de inschatting juist is natuurlijk, als je toch middenin een onweerscel terecht komt, kan er wel wat meer vallen dan die 2,5mm...

Het voordeel van de regen: dat ik deze band nog eens een kansje geef! Al pakt het me qua muziek nog altijd niet.
Beelden Glasto eens checken! Heb alles dat op BBC 1 en BBC 2 getoond werd bekeken, en Wunderhorse leek vanuit de zetel één van dé absolute hoogtepunten. Samen met Loyle Carner voor mij. Raye viel me dan weer tegen. Soit, komende dagen ontdekken we het zelf! :)

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Louwers en mattman
Hilarisch hoeveel

Beelden Glasto eens checken! Heb alles dat op BBC 1 en BBC 2 getoond werd bekeken, en Wunderhorse leek vanuit de zetel één van dé absolute hoogtepunten. Samen met Loyle Carner voor mij. Raye viel me dan weer tegen. Soit, komende dagen ontdekken we het zelf! :)
Smaak is toch een heikel ding... Hoewel het enthousiasme van zowel de band als het publiek boekdelen sprak, was het de muziek van Wunderhorse die ook mij niet echt veel doet. Bij regen misschien eens binnen kijken, maar anders wordt het (opnieuw) Cliffords voor mij.

En dat terwijl de beelden van RAYE mij juist nóg meer hebben doen twijfelen om toch haar optreden op RW te gaan kijken en Elbow opnieuw links te laten liggen. Zag er waanzinnig goed uit wat mij betreft. (en dat terwijl ik toch al half had besloten om weer eens een dosis Guy Garvey te gaan halen).

Wie is 'we'? Is de enige dag van de 4 dat ik amper (of eigenlijk niet) in de tenten ben. Dus hoop toch op een droge dag.
Louwers en Chris-V denk ik. Er zullen er stiekem veel zijn denk ik die graag in de tenten verschijnen die zondag.

Morgen is het plan om Fountaines > Deftones > LP vanuit het voorvak te volgen, denken jullie dat ik er na De La Soul nog in geraak, of zou het dan al vol staan?

• Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns
Morgen is het plan om Fountaines > Deftones > LP vanuit het voorvak te volgen, denken jullie dat ik er na De La Soul nog in geraak, of zou het dan al vol staan?
De La Soul lijkt me toch een heel andere fanbase te hebben dan Fontaines DC? Dus denk wel dat het goed zal schuiven.

• Leuk
Waarderingen: sloeber

Users who are viewing this thread