Rock Werchter 2025

Vorig jaar weet ik nog wel met de trein dat je via Breda de grens over gaat en dan het stuk tussen Breda en Noorderkempen even "zwart" rijdt. Alleen zie ik nu dat de trein niet meer in Breda stopt en dat je dus vanaf Rotterdam naar België gaat. Je moet dan dus best wel een stuk zonder kaartje rijden. Iemand hetzelfde probleem? Ik reis namelijk met mijn OV-chipkaart en daarna met het gratis kaartje van Rock Werchter.
Ja hier hetzelfde probleem.. ik heb een studentenov dus ik hou hem gewoon aan in combinatie met het andere ticket hoop ik dat ze het begrijpen als ik het uitleg

• Leuk
Waarderingen: MeesPos
Ja ik heb een OV-chipkaart abonnement, dus ik vind het dan zonde om dan apart een kaartje te kopen.
Ik bedoel het is toch gewoon betalen voor je kaart of een boete riskeren? Net als iedereen die met het OV reist. Snap dat het een beetje zonde kan aanvoelen maar je hebt het te doen met de dienstregeling.

• Leuk
Waarderingen: RubenFrusciante
Vorig jaar weet ik nog wel met de trein dat je via Breda de grens over gaat en dan het stuk tussen Breda en Noorderkempen even "zwart" rijdt. Alleen zie ik nu dat de trein niet meer in Breda stopt en dat je dus vanaf Rotterdam naar België gaat. Je moet dan dus best wel een stuk zonder kaartje rijden. Iemand hetzelfde probleem? Ik reis namelijk met mijn OV-chipkaart en daarna met het gratis kaartje van Rock Werchter.
Je moet een kaartje naar Noorderkempen, het grensstation, kopen. (Dan reis je dus niet met je ov-chipkaart.) En voor de terugreis ook weer Noorderkempen-Rotterdam, die moet je vast aanschaffen.
Het Werchter ticket is namelijk pas geldig vanaf het eerste Belgische station.

• Leuk
Waarderingen: MeesPos
Which BARN concerts do you think will be completely full?
London Grammar, Iggy Pop, Warhaus?, Lola Young, Elbow, Merol?, Goose I guess.

I cannot properly estimate the amount of people at electronic headliners like Underworld, Maribou State or Rufus Du Sol, as I never go to those kind of acts.

Of gewoon een extra plaats waar het podium wordt getoond?

Dj's tussen optredens hebben we al iets verder bij de NWW, dat zie ik niet gebeuren.
Maar als het alleen voor 2manydj's zou zijn, dan zouden ze dat spel van zaterdag op zondag opbouwen?

• Leuk
Waarderingen: slyke
London Grammar, Iggy Pop, Warhaus?, Lola Young, Elbow, Merol?, Goose I guess.

I cannot properly estimate the amount of people at electronic headliners like Underworld, Maribou State or Rufus Du Sol, as I never go to those kind of acts.
London Grammer ook? Gelijk met Fontaines lijkt het me straf om 20.000 mensen te trekken? Maar het zou mooi voor hun zijn. Allé ik zie dat ze nog wel wat spelen na Fontaines dus het zal sowiezo wel vol lopen dan. Maar vanaf het begin denk ik toch niet.

London Grammer ook? Gelijk met Fontaines lijkt het me straf om 20.000 mensen te trekken? Maar het zou mooi voor hun zijn.
Er zijn ook veel mensen die niets met Fontaines hebben. Ze worden zot gehypet, maar dat wil niet zeggen dat iedereen hen lust. London Grammar in de tent belooft bovendien pure magie te worden.

Lola Young lijkt me zekerheid, dat wordt eentje met veel volk die van buiten het optreden moet volgen.

• Leuk
Waarderingen: festirock en Paddy
Er zijn ook veel mensen die niets met Fontaines hebben. Ze worden zot gehypet, maar dat wil niet zeggen dat iedereen hen lust. London Grammar in de tent belooft bovendien pure magie te worden.

Lola Young lijkt me zekerheid, dat wordt eentje met veel volk die van buiten het optreden moet volgen.
ik heb alvast niet veel met fontaines :)

• Leuk
Waarderingen: Bwoite

Users who are viewing this thread