Elektrisch luchtbed

annajolie

Nieuw lid
30 jun 2025
1
1
Ik zit op de Hive en heb een luchtmatras met ingebouwde pomp, de enige manier om deze op te pompen is dus door hem in een stopcontact te steken, nu maakt het mij echt niet uit om dan te moeten rondlopen met dat ding naar een kraampje in central park maar weet iemand of ze me daar een stopcontact laten gebruiken of dat überhaupt mogelijk is?

• Leuk
Waarderingen: TNFke
Ik sta niet op de Hive, maar dat moet toch mogelijk zijn. En anders trek je even een stekker van een magnetron eruit bij een kookeiland, zal vast wel stiekem even mogen.

Ik heb ergens gelezen dat je kluisjes kunt huren waarin een stopcontact zit om je telefoon op te laden. Misschien kun je zo'n kluisje huren en dat stopcontact dan gebruiken om je luchtbed op te blazen?

Ik zit op de Hive en heb een luchtmatras met ingebouwde pomp, de enige manier om deze op te pompen is dus door hem in een stopcontact te steken, nu maakt het mij echt niet uit om dan te moeten rondlopen met dat ding naar een kraampje in central park maar weet iemand of ze me daar een stopcontact laten gebruiken of dat überhaupt mogelijk is?
Er is een standje van Mr CampChamp op The Hive, die kunnen dat wss snel fixen voor je.

• Leuk
Waarderingen: Pommer
Ik zou toch zweren dat ik ergens had gelezen dat het gewoon kon, maar kan het nu niet meer terug vinden dus zit met hetzelfde probleem 😂

Er is een standje van Mr CampChamp op The Hive, die kunnen dat wss snel fixen voor je.

Is dit een aanname of weet je het uit ervaring? :)

Ik zou toch zweren dat ik ergens had gelezen dat het gewoon kon, maar kan het nu niet meer terug vinden dus zit met hetzelfde probleem 😂

Ik zie jaarlijks mensen met opgeblazen luchtbedden over de camping slepen, lijkt me sterk dat ze dat voor de cardio doen.

• Haha
  • Leuk
Waarderingen: TNFke en Pommer
Ik zie jaarlijks mensen met opgeblazen luchtbedden over de camping slepen, lijkt me sterk dat ze dat voor de cardio doen.
Er is een volautomatische blaaspomp unit voor luchtbedden bij alle toilet/wastafelblokken. Vandaar dat mensen daar hun luchtbedje oppompen, en er daarna mee terug naar hun tent lopen...

Maar dan is het nog steeds de vraag of er een stopcontact is waar Annajolie haar luchtbed mee kan opblazen.

Maar dan is het nog steeds de vraag of er een stopcontact is waar Annajolie haar luchtbed mee kan opblazen.
You are right sir.

Ik kan het uiteraard niet bevestigen, maar:

- Ik denk dat er ergens op de Hive zeker wel een stopcontact vrij is/gemaakt kan worden
- Het luchtbed wellicht ook het alternatief heeft om ZONDER het motortje op te blazen

Deden dat toch steeds voor mij op onder andere Graspop en Groezrock (en dat is al jaren geleden).

• Leuk
Waarderingen: Pommer
En? Gelukt?

Ik zit op de Hive en heb een luchtmatras met ingebouwde pomp, de enige manier om deze op te pompen is dus door hem in een stopcontact te steken geometry dash, nu maakt het mij echt niet uit om dan te moeten rondlopen met dat ding naar een kraampje in central park maar weet iemand of ze me daar een stopcontact laten gebruiken of dat überhaupt mogelijk is?
Op de Hive zijn stopcontacten in de openbare ruimtes meestal niet bedoeld voor dat soort dingen, maar soms kun je bij de receptie of staff gewoon even vragen of je hem mag inpluggen.

Users who are viewing this thread