Lowlands 2025

Volgend jaar is Eigen Wereld 20 jaar oud. Zal wel heel vet zijn als Opgezwolle die komt spelen
20 jaar alweer... draai hem nog maandelijks op LP. Wat een goed album is dat.

Opgezwolle met een Eigen Wereld show op LL is wel mijn ultieme droom. Ik zal Lowlands eens mailen met dit idee ;)

• Leuk
Waarderingen: Gioniet
Nou, nou. Je komt er zo wel lekker met gestrekt been invliegen hoor. Ik ken toch een behoorlijk gedeelte van hun repertoire uit mijn hoofd en ik was in de Ziggo Dome niet de enige. Dat hij niet kan zingen vind ik ook nogal bot. Ik heb 'm toch een aantal keer live gezien inmiddels en ik zou de zang niet als slecht of vals willen bestempelen. Dat de muziek of zijn shows je niet aanstaan is natuurlijk helemaal prima, maar het is toch gewoon een artiest die - als 'ie komt - terecht op de Alpha staat?

Dit is toch wel iig dtrh headline waardig wat mij betreft. Maargoed. Als je goldband headliner maakt dan kun je Oscar die spot ook zeker geven.

Haha ja alleen het zou nog mooier zijn als Goldband niet de norm gaat worden, maar van mij mag New Wave op die plek komen te staan hoor.
Staan ook wel echt gedrochten van nummers op dat album vind ik (looking at you "Drank & Drugs").
Dan hoop ik met je mee!

Zullen we alvast Gorillaz - The XX - Little Simz als headliners voor volgend jaar opschrijven?

Ach laat ik ook nog eens wat roepen.
Wat is deze band gegroeid met nu een zageres ervoor. En wat voor een. Wat een power en energie.
Luister deze set eens.

Voor de mensen die op zoek zijn naar een goedkoop kaartje.

Reguliere prijs was 349,-
Vorig jaar waren een week van te voren de kaartjes het goedkoopst.

21 juni: ts 344 - tm 315
23 juni: ts 352 - tm 316
25 juni: ts 344 - tm 305

• Leuk
Waarderingen: davadude en MisterIks
Je komt gewoon in de normale file richting het terrein, je hebt alleen een andere ingang. Dus weer maar voorbereid ja haha
De bussen rijden wel andere routes, tussen de weilanden door, afgezet met oranje hesjes die de bus er wel door laat, alleen is de voorbereiding niet geweldig, we hadden een chauffeur die die instructies maar half had en eerst zo aan de achterkant Lowlands voorbij reed...
Het terugvinden van de bus was op maandagmiddag ook een verschrikking, er staan ladingen bussen wel in rijen maar zonder volgorde/ systeem of bewegwijzering, dus met je brakke kop alle bussen langs om te zien waar je in mag stappen.

Daar schijnen ze dit jaar wat op te hebben bedacht.

Bagageruimte is ook een dingetje. De ene bus rijdt met een aanhanger, terwijl de andere bus een dubbeldekker is, alle plekken vol, maar dus ook minder bagageruimte en zonder aanhanger. Dat was creatief stapelen en had met controles een probleem geweest.... Luxe alles behalve ook trouwens. Maar goed voor €22 retour en bijna voor de deur (in ons geval dit keer) opgepikt en afgezet, offer ik me op😅

Dit is toch wel iig dtrh headline waardig wat mij betreft. Maargoed. Als je goldband headliner maakt dan kun je Oscar die spot ook zeker geven.
Oscar and The Wolf was in 2017 al headliner. Weliswaar was DTRH toen nog een klein(er) festival, maar valt zeker niet uit te sluiten. Niet dat ik er op zit te wachten, maar lijkt me wel reëel.

Niet dat het echt mijn smaak is. Maar Oscar heeft al eens op een sub-spot in de Alpha gestaan (LL2016) en het optreden werd toen door alles en iedereen bejubeld en stond ook in alle top-zoveels van LL16.

Niet dat het echt mijn smaak is. Maar Oscar heeft al eens op een sub-spot in de Alpha gestaan (LL2016) en het optreden werd toen door alles en iedereen bejubeld en stond ook in alle top-zoveels van LL16.
Rond die tijd vond ik het ook wel wat beter (misschien minder theatraal) en nieuwer. Heb hem op We Are Electric in 2018 ofzo ook gezien. Dat was gewoon echt wel heel gaaf, net een tikkie eigenzinniger dan dat 'ie nu is. Maar goed, inderdaad gewoon een hoge spot waar hij ook staat. Ik ben redelijk België georiënteerd qua festivals en daar is het gewoon instant headliner op de majors...

• Leuk
Waarderingen: davadude en LLoww
Inderdaad ik wilde dit ook typen. En daarbij ik denk dat bijna iedereen hier tekent voor de line-up van 2016 Alpha en Bravo vanaf 17:00

Edit: vanaf 15:00, ik zie net Post Malone nog in de Bravo staan :ROFLMAO:

• Leuk
  • Geweldig
Waarderingen: sjoeske en LLoww
Zijn er al geruchten van een festival tour van the Gorillaz in 2026? Brengen wel waarschijnlijk een nieuw album uit dit jaar. Wat zou ik dat vet vinden als die weer op Lowlands komen.
Dat zei ik letterlijk op de vorige pagina ja 😉.

Ik zie overigens flink wat mensen van de groep afhaken bij ons. Te druk, te massaal, te veel prikkels. Hoe zien jullie dat? Is dat afgelopen jaren anders ervaren dan pakweg 10 jaar geleden?

• Leuk
Waarderingen: Davidd
Heeft Oscar and the Wolf trouwens wel een carriere buiten Nederland en Belgie? Voor mn gevoel hebben ze buiten deze landen niet echt een naam

In 2022 ook als sub. Ook de plek die ik hem nu weer zou geven of hij moet een paar jaar uit Nederland blijven.

Inderdaad ik wilde dit ook typen. En daarbij ik denk dat bijna iedereen hier tekent voor de line-up van 2016 Alpha en Bravo vanaf 17:00

Edit: vanaf 15:00, ik zie net Post Malone nog in de Bravo staan :ROFLMAO:
Als vervanger van Travis Scott ;)

Users who are viewing this thread