Pinkpop 2026

eerste gedachten voor Pinkpop 2026?

shoot!

mijn voorschotje van de voorspelling headliners, Linkin Park, Chappell Roan en Foo Fighters?
Linkin Park lijkt een zekerheidje toch(of inmiddels niet meer...)? Foo Fighters lijkt me ook wel een goede kanshebber. Ipv Chapell Roan zet ik dan Benson Boone neer...

Waar komt die Chappell Roan toch vandaan in al die voorspellinkjes? Werkelijk nog nooit van gehoord. De bovenste vijf nummers op Spotify van haar zeggen me ook helemaal niks als ik ze opzet.
Dat is een grapje toch? Zoniet, denk ik dat je de enige op dit forum bent...

Het aantrekken van jeugd hoeft overigens niet altijd met popmuziek. Op Tiktok zie je dat nieuwe, jonge rock- en punkrock bandjes super populair zijn en ook als paddenstoelen uit de grond schieten. Check een Riff Wood maar eens (die worden de nieuwe Green Day, ze werken ook al met dezelfde producer), hebben miljoenen views of een Trueblood, al zijn die laatste nog wel erg jong. Het zijn wel bandjes die nog niet te duur zijn, goede muziek spelen en mega-populair zijn bij jonger publiek.

Persoonlijk hoop ik op Green Day (maar kleine kans aangezien ze dit jaar al op Werchter zijn), Linkin Park (forum lijkt redelijk unaniem in deze). Miley Cyrus of Billie Eilish qua popmuziek.

The Killers ook nog steeds niet gezien, dat zou voor mij ook een reden zijn om te gaan.

Qua dance was het wat mager dit jaar, al was Purple Disco Machine heel vet! Een hiphoplegend als Eminem is uiteraard ook altijd welkom. Snoop Dogg is live wat nonchalant maar zou ook nog wel wat publiek trekken denk ik.

Tot zover mijn tips en wensenlijstje! Tot volgend jaar allemaal!

• Leuk
Waarderingen: JP5 en elo
Neen, ik ken haar echt niet. Op het werk staat altijd 538 op, maar ik heb geen actieve herinneringen aan een nummer van haar.
Ik weet precies hoe die griet eruit ziet, wat haar stijl is, en hoe populair ze is, en dat ze een terechte headliner zou zijn.

Ik heb, naar mijn weten, nog nooit één seconde van haar muziek gehoord...

Altijd vermakelijk om te lezen dat mensen met bovengemiddeld veel interesse in muziek(festivals) - wat doe je anders op een nerdforum haha - blijkbaar nog nooit gehoord hebben van 1 van de grootste (pop)headliners van dit moment…
Ach ja er is zo bizar veel muziek kan niet alles in de gaten houden. Gelukkig valt ook constant iets nieuws te ontdekken dat houd het leuk.

• Leuk
Waarderingen: JP5 en MadMandra27
moet zeggen dat ik haar ook niet goed ken hoor, herken misschien 1 of 2 nummers maar dan is dat 't .

Altijd vermakelijk om te lezen dat mensen met bovengemiddeld veel interesse in muziek(festivals) - wat doe je anders op een nerdforum haha - blijkbaar nog nooit gehoord hebben van 1 van de grootste (pop)headliners van dit moment…
Ik zou Tool bijvoorbeeld niet herkennen. Maar het voelt bij populaire popartiesten soms ook een beetje alsof het erom te doen in is te zeggen "wie?". Daarmee wijs ik oprecht naar niemand hier.

• Leuk
Waarderingen: spongebobsong en elo
Ik heb de eerste 8 pagina's overslagen, ik zie dit topic nu pas :,D

Maar ik zet nu dan wel echt in op Benson Boone komend jaar.

Ik moet eerlijk zeggen dat pophypes ook redelijk lang aan mij voorbij kunnen gaan. Terwijl ik graag nieuwe muziek ontdek. Zo’n naam zegt me wel wat, maar om er een nummer bij te bedenken? Ben Chapel Roan pas gaan luisteren toen ik zag dat ze op Lowlands kwam. Ook Olivia Rodrigo kan ik geen nummer van noemen. Sabrina Carpenter? Ook niet. Lorde? Idem. Ik luister dan ook nooit naar radio, misschien is dat het? Het zit in ieder geval niet in mijn spotify algoritmes haha.

Onder andere: Shawn Mendes, Volbeat, Drake, Green Day, Kylie Minogue, Anouk, One Republic, Disturbed, Kensington, Lady Gaga, Benson Boone, Zara Larsson, Simply Red, Mumford & sons, James Arthur, big Time Rush, Jason Derulo.
Komt vast wel wat van op Pinkpop 😂
Met deze line-up koop ik meteen een kaartje haha.

Ik heb de eerste 8 pagina's overslagen, ik zie dit topic nu pas :,D

Maar ik zet nu dan wel echt in op Benson Boone komend jaar.

Het zou me ook niet verbazen, als hij nog een grote hit gaat scoren en verder rustig aan de weg blijft timmeren.

Hij heeft met zijn nieuwe clip in ieder geval een klein beetje van mijn sympathie gewonnen.

Users who are viewing this thread