Rock Werchter 2025

Ze overlappen 20 minuten, dan de uittocht + de verplaatsing. Afhankelijk van waar je in de tent staat tov van de Main en waar je uiteindelijk wilt gaan staan zou ik rond het halfuur denken.
Ik wil ook graag purple Disco Machine zien, Underworld en Green day🥴
Wat moet ik kiezen? Help haha

Vind nog steeds lastig om een keuze te maken tussen de clash Heilung en Deftones. Hoe is Heilung live? Zag in de bks forum dat deftones wel goed was bevallen in de gevallen die ik las

Ik wil ook graag purple Disco Machine zien, Underworld en Green day🥴
Wat moet ik kiezen? Help haha
Zat ook met dat keuzeprobleem maar wordt simple minds - green day denk ik.
Na underworld een leuke plek bij purple disco machine of green day wordt moeilijk anders. En zoiezo een mooi combo op main dan

Vind nog steeds lastig om een keuze te maken tussen de clash Heilung en Deftones. Hoe is Heilung live? Zag in de bks forum dat deftones wel goed was bevallen in de gevallen die ik las

Heilung zou na deze zomer lange tijd de Pauzeknop indrukken. Dus als je houdt van noorse rituelen met een visuele en muzikale overdaad aan details dan zit je bij hen goed.

Laatst bewerkt:
Gaat de Barn vol raken met Underworld?

Wil heel graag racen tussen Simple Mind, Underworld en Green Day haha
Daar kan je nooit zeker van zijn. Soms al voor aanvang kan je pech hebben, maar soms gaat de tent ook terug open. Anderzijds is de voorkant van de tent open dus dat kan een troost zijn, maar op 5 minuten geraak je niet van het voorste deel van de Main tot in de Barn.

• Leuk
Waarderingen: Paddy
Daar kan je nooit zeker van zijn. Soms al voor aanvang kan je pech hebben, maar soms gaat de tent ook terug open. Anderzijds is de voorkant van de tent open dus dat kan een troost zijn, maar op 5 minuten geraak je niet van het voorste deel van de Main tot in de Barn.
Oké thanks!

Wordt genoegen nemen met mindere plekken bij zowel Simple Minds als Green Day denk ik dan!

• Leuk
Waarderingen: Piranha43
Aan de ene kant jammer dat Green Day is ingekort, aan de andere kant nog steeds lang genoeg en misschien minder geouwehoer tussendoor en wat meer van Fat Dog mee pakken. Denk dat ik tot ongeveer 22:35/22:40 naar Fat Dog ga en dan richting Green Day. Het wordt sowieso een hoop heen en weer geren tussen Main en Slope die dag: Wet Leg > Bad Nerves, Bad Nerves > Weezer, Weezer > Boston Manor, Joey V&B > Simple Minds, SM > Fat Dog sluit allemaal lekker aan...

Vooral Weezer > Boston Manor vind ik toch wel zonde dat ik daarvan iets moet missen. Weezer eindigt zo te zien met Buddy Holly, de ultieme Weezer klassieker. Boston Manor opent met Floodlights on the Square (welke ik goed vind, maar ook wel kan missen). Daarna Container & Sliding Doors die ik wel allebei heel erg dik vind.

Oftewel toch maar Weezer afkijken en dan op een sprinten zetten.

Laatst bewerkt:
Vooral Weezer > Boston Manor vind ik toch wel zonde dat ik daarvan iets moet missen. Weezer eindigt zo te zien met Buddy Holly, de ultieme Weezer klassieker. Boston Manor opent met Floodlights on the Square (welke ik goed vind, maar ook wel kan missen). Daarna Container & Sliding Doors die ik wel allebei heel erg dik vind.

Kunt tijdens Buddy Holly beginnen wandelen, dan hoor je het het nog steeds en mis je langs beide kanten niets 😉

• Haha
Waarderingen: mattman
Aan de ene kant jammer dat Green Day is ingekort, aan de andere kant nog steeds lang genoeg en misschien minder geouwehoer tussendoor en wat meer van Fat Dog mee pakken. Denk dat ik tot ongeveer 22:35/22:40 naar Fat Dog ga en dan richting Green Day. Het wordt sowieso een hoop heen en weer geren tussen Main en Slope die dag: Wet Leg > Bad Nerves, Bad Nerves > Weezer, Weezer > Boston Manor, Joey V&B > Simple Minds, SM > Fat Dog sluit allemaal lekker aan...

Zelfde probleem hier met weezer en Boston Manar. Kutclash..

voor Green day is de overlap met underworld heel spijtig. Zal afhangen van de mood op dat moment gok ik of ik het eerste deel green day skip of niet.. Al lijken ze in het begin al wel meteen topnummers te spelen dus zou jammer zijn

Zelfde probleem hier met weezer en Boston Manar. Kutclash..

voor Green day is de overlap met underworld heel spijtig. Zal afhangen van de mood op dat moment gok ik of ik het eerste deel green day skip of niet.. Al lijken ze in het begin al wel meteen topnummers te spelen dus zou jammer zijn
Aan de andere kant is het ook pijnlijk om Born Slippy van een afstand te horen haha.

• Leuk
Waarderingen: BeWario
Raar maar het instagram account van werchterparklife is net wakker geworden, komen er toch nog verrassingen?

• Thinking
Waarderingen: mattman

Users who are viewing this thread