Best Kept Secret 2026

• Onderwerp starter Onderwerp starter Brian
  • Startdatum Startdatum
  • Featured

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
7.125
10.666
Jd-H-20240607-Disclosure-089-Foto-Jelmer-de-Haas-WEB.jpg

Best Kept Secret 2026
12, 13 & 14 juni 2026

Nieuws
Tickets
Line-up
Timetable
Plattegrond
Eten & Drinken
Lifehacks
Paklijst
Prijslijst
Verblijf

Laatst bewerkt door een moderator:
  • Leuk
Waarderingen: Mimi
Toch eens een follow droppen hier, want laatste editie was wel sterk qua namen en nog goed te doen vanuit Zottegem (België) (y)

• Leuk
Waarderingen: noid
Zou een mooi setje headliners zijn wel. Is The Cure niet te groot voor BKS?

Vanwaar dat? Levert parel na parel af. Vond het ergens al wonderbaarlijk dat ze Afas doet ipv Ziggo Dome.
Deels omdat ik de pareltjes niet hoor, maar vooral omdat ik het best snel vind gaan. Ben nog gewend aan een tussenstap in 013 ofzo, maar we gaan direct door naar de grote jongens.

Ik moet nog heel eventjes wennen aan deze status van Little Simz.
Beetje toelichting. Denk dat we eraan moeten wennen dat BKS standaard wat kleinere headliners zal gaan aanhouden.

The Cure zat vorig jaar tussen vrij serieuze geruchten, totdat ze de stekker uit hun tour getrokken zouden hebben. Of het waar is? Geen idee, maar blijft een mooie en toch relevante, legacy act.

Little Simz is denk ik uitgroeiende tot een act die heel goed past bij het publiek van BKS. Met haar boodschappen en haar stapsgewijze groei. Grote headliner is het nog niet, maar ik denk dat BKS er best mee mag pronken dat zij het mag gaan proberen.

Underworld. Het is nooit een slechte act, maar dit is die headliner die afgelopen jaren al overal gestaan heeft. Bovendien checken ze het elektronische boxje af, waar de organisatie de laatste jaren naar op zoek lijkt te zijn.

• Leuk
Waarderingen: Mimi
Ik denk ook niet dat BKS hier een vastigheid van wil maken. Soulwax zal toch plan F zijn geweest?
Zeker niet. Maar er zit een we heel grote kloof tussen dit drietal en The Cure, die al enkele decennia niet meer zo groot en populair was dan nu.

Zeker niet. Maar er zit een we heel grote kloof tussen dit drietal en The Cure, die al enkele decennia niet meer zo groot en populair was dan nu.
Ja daar heb je gelijk in. Uiteindelijk ben ik sowieso benieuwd hoe BKS zijn headlinerposities gaat invullen komende jaren.

Users who are viewing this thread