Pinkpop 2025

Tuurlijk een nette boeking, compleet mee eens. Maar ga nou niet doen alsof Coldplay plotseling komt optreden.
Maar dat doen ze dus niet. Een beetje hype creëren voor een act die twee keer in de Ziggo Dome staat (oké, verkoop even daargelaten) kan geen kwaad. Zelfde geldt voor Werchter en het Sportpaleis. Wat je zegt, knappe/nette boeking, dus ik snap het probleem niet echt. Het is mijn muziek ook niet hè, maar dat staat daar los van.

Tuurlijk een nette boeking, compleet mee eens. Maar ga nou niet doen alsof Coldplay plotseling komt optreden.
🤣Dan mag Timberlake of Rodrigo daar toch mooi plaats voor maken lijkt me. Is de spot van Adam wel ook in een keer gevuld, als ze de andere artiesten gewoon naar beneden schuiven in de line-up.

Laatst bewerkt:
  • Haha
Waarderingen: degrotegeneraal
Maar dat doen ze dus niet. Een beetje hype creëren voor een act die twee keer in de Ziggo Dome staat (oké, verkoop even daargelaten) kan geen kwaad. Zelfde geldt voor Werchter en het Sportpaleis. Wat je zegt, knappe/nette boeking, dus ik snap het probleem niet echt. Het is mijn muziek ook niet hè, maar dat staat daar los van.
Maar als het zo'n knappe en nette boeking is zou je toch zeggen, maak het bekend zodat er misschien nog kaarten verkocht gaan worden door de boeking? i.p.v. geheimzinnig doen tot heel kort voor het festival. Nu zal Tom Odell wel iets geëist hebben dat de kaartverkoop van zijn eigen concert reeks eerst een x-aantal dagen gestart moet zijn, maar nu wordt het wel heel kort voor het festival bekend gemaakt vind ik.

Mee eens hoor dat het een knappe boeking is, maar al die hints en geheimzinnigheid snap ik niet zo, voelt een beetje als ophypen.

Maar als het zo'n knappe en nette boeking is zou je toch zeggen, maak het bekend zodat er misschien nog kaarten verkocht gaan worden door de boeking? i.p.v. geheimzinnig doen tot heel kort voor het festival. Nu zal Tom Odell wel iets geëist hebben dat de kaartverkoop van zijn eigen concert reeks eerst een x-aantal dagen gestart moet zijn, maar nu wordt het wel heel kort voor het festival bekend gemaakt vind ik.

Mee eens hoor dat het een knappe boeking is, maar al die hints en geheimzinnigheid snap ik niet zo, voelt een beetje als ophypen.
Alleen dat is niet exclusief voor Pinkpop hè, dat geldt voor alle festivals die hij voor deze zomer nog bekend moet maken.

Je moet 'm ook ophypen want het kaarten verschuiven. Ik denk dat we hier nog wat onderschatten wat voor invloed Tom Odell nog heeft op de verkoop. In combinatie met de rest van de dag, gaat dat nog wel wat mensen over de streep trekken.

Er is helemaal geen probleem Wenteldave maar ik vind het gedoe alleen een beetje overdreven voor Tom Odell.

[Edit]En wat je aangeeft is natuurlijk ook waar, Pinkpop heeft niet zoveel keuze om de kaartverkoop nog op te krikken. Persoonlijk denk ik dat je zijn invloed wat overschat, al is het maar omdat hij pas nog is geweest zoals Laura ook al schreef.

Hallo, ik ben er een paar jaar niet geweest. Hoe werken de groepsplekken? Stuurt een werknemer je naar een random plek waar je mag staan en that's it?

Hallo, ik ben er een paar jaar niet geweest. Hoe werken de groepsplekken? Stuurt een werknemer je naar een random plek waar je mag staan en that's it?
Meen vorig jaar gezien te hebben, dat men zich meldde bij een medewerker en dat diegene aan de hand van zijn overzicht een plek toewijst.
Denk dat zij dus vooraf al een indeling maken

Users who are viewing this thread