Down the Rabbit Hole 2025

Ik vind het jammer dat die betaalde campingplekken zoals glamping, easy camp en de groepscamping de beste locaties hebben. Voor mij is een groot deel van de festivalervaring dat iedereen op de camping in hetzelfde schuitje zit. Nu lijkt het wel alsof je bijna gedwongen wordt om die duurdere plekken te kopen als je een fatsoenlijke plek dichtbij het terrein wilt. De plekken in het bos zijn een uitzondering, maar mijn ervaring is dat die al weg zijn tegen de tijd dat je met de eerste pendelbus aankomt.

In 2023 was er veel te doen over die VIP-tickets op het terrein, en dit is eigenlijk een soortgelijk gedoe, maar dan op de camping! Erg jammer dat die glamping- en groepscampingplekken zo'n groot stuk van de gewone camping opslokken.
Ik vind eerlijk gezegd dat ze ten opzichte van eerdere jaren daar nu een iets betere balans in hebben gevonden. Uiteindelijk heeft de groene camping de meest gunstige ligging (als je dichtbij het terrein wil liggen) en is het totale kampeerterrein best wel significant uitgebreid (door het verplaatsen van de campercamping).

Ik heb zelf een groepscampingplek en voor mij is de mogelijkheid om pas donderdagmiddag af te reizen en dan zonder al te veel stress met een mooie groep samen te kunnen staan de extra kosten meer dan waard. Op welke locatie dat dan precies is maakt me eigenlijk niet eens zo heel veel uit.

Ja dik. Inmiddels neig ik zelfs iets meer naar Joey Valence in plaats van Zaha... Ik verwacht dat Zaha volgend jaar wel op Lowlands te zien is.
Dat is mss wel een goed argument, vind dit namelijk de lastigste clash. Mn beste maat wil naar Joey maar mij lijkt Zaha net wat leuker.

Dat is mss wel een goed argument, vind dit namelijk de lastigste clash. Mn beste maat wil naar Joey maar mij lijkt Zaha net wat leuker.
Maar het stuivertje kan beide kanten op vallen. Joey is ook wel iets wat op Lowlands de boel zou kunnen afbreken haha. Maakt het er niet makkelijker op nee. 😂

Het valt mij trouwens op dat de plek waar nu de teddy staat, er nog leger uit ziet dan eerst. Het was altijd al een kale boel daar maar ik ben bang dat het dit jaar niet veel beter word. Ik hoop dat er daar nog wat randprogramma uit de grond stiet. Misschien de nieuwe porto parties.
Verwacht dat dat wel goed komt. Je hebt daar sowieso de speakerscorner en misschien dat ze daar nog een heel groot wc blok neerzetten oid.

• Leuk
Waarderingen: alle namen zijn bezet
Ik vind eerlijk gezegd dat ze ten opzichte van eerdere jaren daar nu een iets betere balans in hebben gevonden. Uiteindelijk heeft de groene camping de meest gunstige ligging (als je dichtbij het terrein wil liggen) en is het totale kampeerterrein best wel significant uitgebreid (door het verplaatsen van de campercamping).

Ik heb zelf een groepscampingplek en voor mij is de mogelijkheid om pas donderdagmiddag af te reizen en dan zonder al te veel stress met een mooie groep samen te kunnen staan de extra kosten meer dan waard. Op welke locatie dat dan precies is maakt me eigenlijk niet eens zo heel veel uit.
Je haalt me de woorden uit de mond. Als ik naar de kaarten van afgelopen jaren kijk, dan vind ik dat er dit jaar veel meer balans in zit qua locatie. Natuurlijk lijken er steeds meer betaalde plaatsen te komen, maart ik heb niet het gevoel dat die nu in plaats van de normale camping is. Het festivalterrein daar in tegen...

• Leuk
Waarderingen: Mimi
Verwacht dat dat wel goed komt. Je hebt daar sowieso de speakerscorner en misschien dat ze daar nog een heel groot wc blok neerzetten oid.
Dat denk ik ook en ik denk dat die ruimte juist ook een beetje bedacht is zodat die Teddy/Hotot massa wat meer verspreid kan worden en niet direct in die trechter terecht komt.

• Leuk
Waarderingen: alle namen zijn bezet
Vanochtend even een ronde over het terrein gemaakt. Ligt er allemaal netjes en goed gemaaid bij. De locatie van de oude rex en nieuwe teddy is stiekem een stuk ruimer dan ik altijd dacht. Kan goed dat de normale teddy tent hier prima past. Ze zijn ook de weilanden rondom het terrein aan het maaien, camping dus. Ik verwacht dat het grote inrichten snel gaat beginnen.

Vanochtend even een ronde over het terrein gemaakt. Ligt er allemaal netjes en goed gemaaid bij. De locatie van de oude rex en nieuwe teddy is stiekem een stuk ruimer dan ik altijd dacht. Kan goed dat de normale teddy tent hier prima past. Ze zijn ook de weilanden rondom het terrein aan het maaien, camping dus. Ik verwacht dat het grote inrichten snel gaat beginnen.
Kun je alvast even paar sixpackies voor me neerleggen? Ik heb al dorst

Eigenlijk was dat natuurlijk altijd al een stuk slechte benutte ruimte in de hoek waar nu Teddy staat.

• Leuk
Waarderingen: naavedxela
Over de hele linie niet mega teleurgesteld over de terrein verandering. Het bemoeilijkt wel de wissel van Hotot naar Teddy en andersom. Bepaalde keuzes nu dus omdraaien dus voor mij heeft Fat Dog > Underworld wel de voorkeur over FKA Twigs bijvoorbeeld. Ik verwacht dat de Fuzzy nu de oude Teddy Widder Tent krijgt (India van Lowlands). En de Teddy Widder een nieuwere tent, wat opzich wel tof is!

Er is inderdaad een groot gat tussen de Teddy en Fuzzy, dat was er volgens mij voorgaande jaren ook al. Bermuda Air zit daar met de speakers Corner. Ben vooral benieuwd waar ze de porto parties doen, dit zat volgens mij altijd op de plek van de nieuwe Holding stage.

Vraagje; hoeveel tenten (rekenen met die standaard 2/3 persoons van decathlon 2x2) passen er realistisch op de groepscampingplek van 100m2? Dank alvast :)

• Haha
Waarderingen: daily
Vraagje; hoeveel tenten (rekenen met die standaard 2/3 persoons van decathlon 2x2) passen er realistisch op de groepscampingplek van 100m2? Dank alvast :)
Er passen zeker 8 van die tenten. Met een beetje proppen lukt 9 of misschien zelfs 10. Je kunt die plekken zien als 3 bij 3 vakken waarbij het middelste vak gebruikt is voor de partytent en picknicktafels. Je houdt dus 8 vakken eromheen over waar makkelijk een tent per vak past ;)

Er passen zeker 8 van die tenten. Met een beetje proppen lukt 9 of misschien zelfs 10. Je kunt die plekken zien als 3 bij 3 vakken waarbij het middelste vak gebruikt is voor de partytent en picknicktafels. Je houdt dus 8 vakken eromheen over waar makkelijk een tent per vak past ;)
Dank voor de info! De uitleg die zij op de website hebben staan is dus wat voorzichtig qua beloftes en ruimte? Zij benoemen daar dan 2 persoons tenten x 8. Kwam zelf met het tekenen van 10x10 ook uit op wat groter :)

Is er op donderdag avond nog een fatsoenlijke camping-plek te vinden? Voorgaande jaren kwamen we donderdagmiddag aan, toen was het vaak al zoeken naar een plekje op de gele camping. Of gaat er later op de middag/avond nog een nieuw camping terrein open? (Paars?)

Is er op donderdag avond nog een fatsoenlijke camping-plek te vinden? Voorgaande jaren kwamen we donderdagmiddag aan, toen was het vaak al zoeken naar een plekje op de gele camping. Of gaat er later op de middag/avond nog een nieuw camping terrein open? (Paars?)
vorig jaar gingen de veldjes inderdaad geleidelijk open!

Users who are viewing this thread