Pinkpop 2025

Ivm rugzakken. Op de website staat dit:
  • Kleine tassen met een formaat van maximaal A4 x maximaal 10 cm dik of linnen tasjes bestaande uit 1 vak zijn uitgezonderd;
Ik mag ervan uitgaan dat een gewone rugzak meegenomen mag worden? Zodat we een extra truitje kunnen meenemen bv. Iemand een idee?
Weet het niet voor Pinkpop, maar voor Lowlands krijg ik met de rolstoel altijd speciaal een Mojo approved bandje om mijn gewoon formaat rugzak. Daar wordt er dus wel op gelet. Je kunt het in proberen met het risico dat je een kluisje moet huren of trui moet omslaan.

Ik neem gewoon m'n Redbull tas mee en prop daar alle spullen in wat we nodig hebben voor 2 personen. Gelukkig hebben we kluisje op het festivalterrein en nemen het nodige eruit en de rest laten we met de tas in het kluisje

• Leuk
Waarderingen: degrotegeneraal
Nee? Met een 'normale' rugzak voldoe je niet aan die eisen. Moker irritant ook als iemand met zo'n eastpak je opzij komt beuken. Zo'n sporttasje of gewoon een totebag kan zeker wel en voldoet natuurlijk perfect.
Altijd zo'n mega rugzak op de rug, maar dan niet het besef hebben dat iemand een halve meter aan de achterkant uitsteekt.

Beetje hetzelfde als kleine mensen met parapulu's gericht op ogen aan het mikken zijn.

• Leuk
Waarderingen: Oasiss en elo
Ik kreeg vandaag onderstaande mail, denk dat ik deze kreeg omdat ik ook kaarten heb gewonnen met de mojo concert week. Maar zijn dus nog een aantal vaste gast tickets voor A beschikbaar. Heb deze aantal uur geleden gekregen, en zojuist gecheckt en is het nog steeds mogelijk om te kopen. Wegens productionele wijzigingen? Wordt het uiteindelijk toch nog groter, of wordt A ook bij B gevoegd :p

Eerder ontving je een mail vanuit Ticketmaster met daarin de orderbevestiging voor jouw Pinkpop-weekendticket(s). We mailen je met goed nieuws: er zijn een aantal last-minute Vaste Gast tickets vrijgesteld voor Camping A! Moet jij je overnachting nog plannen? Dan is dit wellicht een uitkomst voor je!

Wegens productionele wijzigingen is er een klein aantal extra tickets vrijgekomen. Je kunt deze via onderstaande link aanschaffen, maar let op: op = op!

Link = https://www.ticketmaster.nl/event/454301791?CL_ORIGIN=ORIGIN10

Heb jij weekendtickets ontvangen voor externen binnen jouw organisatie en de tickets inmiddels doorgezet? Voel je dan vrij deze mail ook naar diegene door te zetten.

Mochten er vragen zijn, dan horen we het graag.

Alvast heel veel plezier op Pinkpop 2025!

• Leuk
Waarderingen: hersenscheetje
Nee? Met een 'normale' rugzak voldoe je niet aan die eisen. Moker irritant ook als iemand met zo'n eastpak je opzij komt beuken. Zo'n sporttasje of gewoon een totebag kan zeker wel en voldoet natuurlijk perfect.
Altijd zo'n mega rugzak op de rug, maar dan niet het besef hebben dat iemand een halve meter aan de achterkant uitsteekt.

Beetje hetzelfde als kleine mensen met parapulu's gericht op ogen aan het mikken zijn.

De kleine eastpack is zo erg niet. Maar ook zonder rugtas is het moker irritant als iemand je opzij beukt…

Ivm rugzakken. Op de website staat dit:
  • Kleine tassen met een formaat van maximaal A4 x maximaal 10 cm dik of linnen tasjes bestaande uit 1 vak zijn uitgezonderd;
Ik mag ervan uitgaan dat een gewone rugzak meegenomen mag worden? Zodat we een extra truitje kunnen meenemen bv. Iemand een idee?

Ik had vorig jaar een kleine leren rugzak mee, daar in deed ik dan een iets kleiner tasje voor de munten/pinpas, dextro. Op het terrein zelf haalde ik het kleine tasje eruit (ivm mogelijk zakkenrolle). Deden wij onze extra shirts in of wat wij aan hadden (mijn vriend zijn tshirt en ik ook (want ja uit voorzorg altijd laagjes aan) was soms wel even proppen. En aan de zijkant kon ik mijn flesje water in het vakje kwijt. En in het voor vakje de sigaretten. Maar volgens mij is dat tasje geen A4 formaat, zelfs nog iets kleiner.

Wij kleine mensen, doen dat niet expres he😉. Jullie zijn gewoon zo lang, dat bereik hebben wij niet met onze kleine ledematen 🤪.

• Haha
Waarderingen: Joris
Aha, dan wacht ik de mail naar info@pinkpop af. Kan mij ook niet voorstellen dat je bij geen enkele parking er na 22:00 uur niet af kan.
Maar is dit niet misschien gekomen, door het ongeval van een paar jaar geleden. Om te voorkomen dat mensen die gedronken hebben, achter het stuur kruipen 🤷. Want in die zin, snap ik het dan weer wel.

Dit blijft imo echt een domme zet. Die zondag blijft top, maar met OV komen wij nooit meer thuis. Met een 'dagcamping' waren we gegaan en denk ik dat je wel meer mensen kan overtuigen, mits de juiste communicatie/promotie.
Hotel is toch ook te boeken, waarom perse op de camping?

Pukkelpop ben ik eens een dag (met oa Linkin park) naar de camping geweest de 1e dag, kregen we er de donderdag of woensdag (weet ik niet meer) bij.
Super...!!

Maar hier is op pinkpop geen plek voor, de campings zijn nou eenmaal niet groter, en het hoeft ook niet ten koste van de weekendbezoekers te zijn, dit jaar zou de gehele camping C wel voor dagtickets beschikbaar gemaakt kunnen worden, dit kan overigens volgend jaar zomaar weer anders zijn!

Wat is de verhouding momenteel eigenlijk bij uitverkocht huis weekend en dagtickets?
Volgens mij keldert het aantal weekend kaarten t.o.v. dagkaarten ieder jaar weer!
Terwijl voor mij de weekendgasten het leukst zijn, allemaal zitten we in die zelfde bubbel!

Hotel is toch ook te boeken, waarom perse op de camping?

Pukkelpop ben ik eens een dag (met oa Linkin park) naar de camping geweest de 1e dag, kregen we er de donderdag of woensdag (weet ik niet meer) bij.
Super...!!

Maar hier is op pinkpop geen plek voor, de campings zijn nou eenmaal niet groter, en het hoeft ook niet ten koste van de weekendbezoekers te zijn, dit jaar zou de gehele camping C wel voor dagtickets beschikbaar gemaakt kunnen worden, dit kan overigens volgend jaar zomaar weer anders zijn!

Wat is de verhouding momenteel eigenlijk bij uitverkocht huis weekend en dagtickets?
Volgens mij keldert het aantal weekend kaarten t.o.v. dagkaarten ieder jaar weer!
Terwijl voor mij de weekendgasten het leukst zijn, allemaal zitten we in die zelfde bubbel!
Een hotel ≠ camping qua kosten.

Daarbij: er is plek zat als ze camping C behouden plus je kan heus op zoek naar alternatieven

• Leuk
Waarderingen: LifeCanBeBeautiful
Waarom zouden ze niet voor deze editie gekozen hebben om dagbezoekers een camping ticket te laten kopen?
Zouden die kosten voor een ticket niet opwegen tegen de onkosten?
of willen ze geen gezichtsverlies lijden omdat je dan eigenlijk indirect ook aangeeft dat er niet voldoende tickets verkocht zijn om de camping te vullen.

Ik zou het geen gek idee vinden, maar ook gewoon vanaf het begin helder zijn dat er per editie zal worden gekeken of er een mogelijkheid is voor een ‘dag’ camping. En heb je een jaar zoals dit dan is die mogenlijlheid er wel en zit je met een uitverkochte editie dan geen ‘dag’ camping

Je start de ticketverkoop bij een weekend tickets zit standaard een campingticket bij. En voor dagbezoekers zal ik een later stadium gekeken worden hoeveel capaciteit er nog beschikbaar is.
Dit zou volgens mij gewoon moeten kunnen

Laatst bewerkt:
Maar is dit niet misschien gekomen, door het ongeval van een paar jaar geleden. Om te voorkomen dat mensen die gedronken hebben, achter het stuur kruipen 🤷. Want in die zin, snap ik het dan weer wel.
Anderzijds kan je ook voor 22h stiepelzat in een wagen kruipen, dus dat lijkt me wat vergezocht?

• Winning
Waarderingen: hersenscheetje
Ik kreeg vandaag onderstaande mail, denk dat ik deze kreeg omdat ik ook kaarten heb gewonnen met de mojo concert week. Maar zijn dus nog een aantal vaste gast tickets voor A beschikbaar. Heb deze aantal uur geleden gekregen, en zojuist gecheckt en is het nog steeds mogelijk om te kopen. Wegens productionele wijzigingen? Wordt het uiteindelijk toch nog groter, of wordt A ook bij B gevoegd :p

Eerder ontving je een mail vanuit Ticketmaster met daarin de orderbevestiging voor jouw Pinkpop-weekendticket(s). We mailen je met goed nieuws: er zijn een aantal last-minute Vaste Gast tickets vrijgesteld voor Camping A! Moet jij je overnachting nog plannen? Dan is dit wellicht een uitkomst voor je!

Wegens productionele wijzigingen is er een klein aantal extra tickets vrijgekomen. Je kunt deze via onderstaande link aanschaffen, maar let op: op = op!

Link = https://www.ticketmaster.nl/event/454301791?CL_ORIGIN=ORIGIN10

Heb jij weekendtickets ontvangen voor externen binnen jouw organisatie en de tickets inmiddels doorgezet? Voel je dan vrij deze mail ook naar diegene door te zetten.

Mochten er vragen zijn, dan horen we het graag.

Alvast heel veel plezier op Pinkpop 2025!
Zou er ook zo’n link zijn voor een vaste gasten kaart voor camping B? Maar het is eigenlijk onzin om daar nog zo’n kaart voor te kopen toch!?

! Heeft Iemand vandaag de informatie voor P1 ontvangen en wil je die hier delen svp? Of DM.

Ik dacht altijd dat ze ook kluisjes buiten het festival terrein hadden, maar blijkbaar dus niet. Dus een grote tas meenemen om in het kluisje te doen is dus geen optie.
Elk jaar neem ik weer Jumbo tassen vol "troep" mee naar binnen en prop ik in de kluisjes. waarom dan zo'n grote rugtas meenemen? Super irritant voor je medebezoekers

Elk jaar neem ik weer Jumbo tassen vol "troep" mee naar binnen en prop ik in de kluisjes. waarom dan zo'n grote rugtas meenemen? Super irritant voor je medebezoekers
Ik neem zelf sws nooit iets van een tas mee, eigenlijk alleen mijn mobiel, portemonee & zakflesje water.
Maar dacht dat je vroeger vlak voordat je de security doorging al kluisjes had, maar miss heb ik dat verkeerd onthouden.

Users who are viewing this thread