Ik kreeg vandaag onderstaande mail, denk dat ik deze kreeg omdat ik ook kaarten heb gewonnen met de mojo concert week. Maar zijn dus nog een aantal vaste gast tickets voor A beschikbaar. Heb deze aantal uur geleden gekregen, en zojuist gecheckt en is het nog steeds mogelijk om te kopen. Wegens productionele wijzigingen? Wordt het uiteindelijk toch nog groter, of wordt A ook bij B gevoegd

Eerder ontving je een mail vanuit Ticketmaster met daarin de orderbevestiging voor jouw Pinkpop-weekendticket(s). We mailen je met goed nieuws: er zijn een aantal last-minute Vaste Gast tickets vrijgesteld voor Camping A! Moet jij je overnachting nog plannen? Dan is dit wellicht een uitkomst voor je!
Wegens productionele wijzigingen is er een klein aantal extra tickets vrijgekomen. Je kunt deze via onderstaande link aanschaffen, maar let op: op = op!
Link =
https://www.ticketmaster.nl/event/454301791?CL_ORIGIN=ORIGIN10
Heb jij weekendtickets ontvangen voor externen binnen jouw organisatie en de tickets inmiddels doorgezet? Voel je dan vrij deze mail ook naar diegene door te zetten.
Mochten er vragen zijn, dan horen we het graag.
Alvast heel veel plezier op Pinkpop 2025!