Graspop Metal Meeting 2025

Als ik al extra betaal voor een speciaal biertje, wil ik er ook een beter "glas" bij dan een simpel plastic bekertje. Geeft ook net wat meer het gevoel dat je echt een lekker speciaalbiertje aan t drinken ben 🍻

Benieuwd of dat nog gaat zijn, want die zone lijkt een stuk meer open getrokken.
Vorig jaar mocht je met die 'speciale bekers' de foodtruckzone niet uit.

Benieuwd of dat nog gaat zijn, want die zone lijkt een stuk meer open getrokken.
Vorig jaar mocht je met die 'speciale bekers' de foodtruckzone niet uit.
Ik dacht uit @pobepc zijn opmerkingen te begrijpen dat die er ook niet meer zullen zijn idd, maar ik zie nu dat dat er niet letterlijk staat, en dat ik dat zelf een beetje ingevuld heb. Misschien kan hij dat echter al wel bevestigen of ontkrachten, vanuit de info die hij heeft?

Zijn er mensen die mijn zin in NIN kunnen vergroten? Dit is de huidige situatie: Hurt is geweldig (mede door Johnny Cash), Wish is geweldig, March of the Pigs en The Hand That Feeds zijn ok. Ik heb geprobeerd om een volledige show te kijken, maar ik zie mezelf er niet van genieten zonder onmenselijke hoeveelheden bier. Mis ik echt iets of is het niet voor mij?

• Leuk
Waarderingen: Steph85 en Simoni
Als ik al extra betaal voor een speciaal biertje, wil ik er ook een beter "glas" bij dan een simpel plastic bekertje. Geeft ook net wat meer het gevoel dat je echt een lekker speciaalbiertje aan t drinken ben 🍻
Ja, eens, geniet idd meer van die pintjes bij Beers & Stories dan de BBB maar na een paar ben ik zeker niet meer zo kritisch hahaha

Zijn er mensen die mijn zin in NIN kunnen vergroten? Dit is de huidige situatie: Hurt is geweldig (mede door Johnny Cash), Wish is geweldig, March of the Pigs en The Hand That Feeds zijn ok. Ik heb geprobeerd om een volledige show te kijken, maar ik zie mezelf er niet van genieten zonder onmenselijke hoeveelheden bier. Mis ik echt iets of is het niet voor mij?
Hier sluit ik me helemaal bij aan, de klik is er nog nog niet, benieuwd naar de reacties.

• Leuk
Waarderingen: El_Leipo
Reken er maar op dat die er nog zijn. Die controlepost is wel weg dit jaar. Dit jaar kun je die 'specials' aan vrijwel iedere toog terug inwisselen.
Ah dat is wel een hele fijne verandering.

Hopelijk is de security ook op de hoogte, geloof dat afgelopen jaar iemand ruzie had met de security omdat die dacht dat die speciale beker van glas was en die wilde zijn 'glas' innemen om die reden

• Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal
Mijn favoriete song van NIN is We're in this together, en ik wacht hun setlist af in de hoop dat deze ertussen prijkt, maar ik vrees er wat voor. Volgens setlist.fm is de song maar 5 keer live gespeeld, telkens in 2007.

Ah dat is wel een hele fijne verandering.

Hopelijk is de security ook op de hoogte, geloof dat afgelopen jaar iemand ruzie had met de security omdat die dacht dat die speciale beker van glas was en die wilde zijn 'glas' innemen om die reden
Ik heb ook al eens zo een discussie gehad rond een blikje 0.0

Die security bedrijven worden ook maar ingehuurd en krijgen waarschijnlijk ook maar een heel korte briefing

• Leuk
Waarderingen: Loek123
Haha ja dat heb je van mij gehoord denk ik. Ruzie is een groot woord, maar ik had die speciale beker mee gekregen de Dome in (controle stond niet op te letten denk, ik wist nog niet dat ze niet mee mochten eruit) dus die security dacht dat ik met een glas aan de reling stond daar. Het was inmiddels al leeg dus hij mocht hem van mij hebben, maar toen hij merkte dat het plastic was kwam hij hem weer netjes teruggeven haha. Als de speciale bekers deze keer het hele terrein over mogen (goede ontwikkeling idd) zal security hier ongetwijfeld beter van op de hoogte zijn, vorig jaar was het natuurlijk eigenlijk ook niet de bedoeling dat ik daar met die beker stond.

Haha ja dat heb je van mij gehoord denk ik. Ruzie is een groot woord, maar ik had die speciale beker mee gekregen de Dome in (controle stond niet op te letten denk, ik wist nog niet dat ze niet mee mochten eruit) dus die security dacht dat ik met een glas aan de reling stond daar. Het was inmiddels al leeg dus hij mocht hem van mij hebben, maar toen hij merkte dat het plastic was kwam hij hem weer netjes teruggeven haha. Als de speciale bekers deze keer het hele terrein over mogen (goede ontwikkeling idd) zal security hier ongetwijfeld beter van op de hoogte zijn, vorig jaar was het natuurlijk eigenlijk ook niet de bedoeling dat ik daar met die beker stond.
Haha ik was me al aan het afvragen waar ik dat verhaal gehoord had, maar dat zal jij geweest zijn dan ja :)

Eerlijk gezegd ben ik anti blik maar dat komt omdat ik weet wat er met die blikjes gebeurd
In de coca cola fabriek waar een kameraad van mij werkt nemen ze enkel van de band. Nooit blikjes uit het machien. Want zij weten ook wat ermee gebeurd
Enkel als ik mijn blikje kan afwassen, vertrouw ik het een beetje. Uit glas. Voor dat die blikjes de fabriek uit gaan worden die nog wel bespoten met een product maar toch
Wat gebeurd er dan met die blikjes als ik vragen mag?

Wat gebeurd er dan met die blikjes als ik vragen mag?
Weleens wat artikelen over gelezen. Typisch geval van "niet teveel over nadenken". Als je het toch wel weten, Google eens op 'blikjes hygiene', met de kans dat je de komende tijd blikjes uitschenkt.

Weleens wat artikelen over gelezen. Typisch geval van "niet teveel over nadenken". Als je het toch wel weten, Google eens op 'blikjes hygiene', met de kans dat je de komende tijd blikjes uitschenkt.
Twijfels over hygiene heb ik ook met die hardcups, de persoon aan de toog pakt de gebruikte cups aan en geeft je met dezelfde hand een nieuw biertje. Je weet ook niet wat er met die gebruikte beker allemaal gedaan is en wat de persoon die die beker inwisseld of aanpakt met zijn/haar handen gedaan heeft voordat die ingewisseld is.

Zeker niet teveel bij nadenken

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: nikita
Hoe meer ik er naar luister hoe zekerder ik ben dat ik NIN ga mijden als de pest 🤣 #sorrynotsorry
Dat kan wel Kamping Kitsch aan, maar NIN is té?! hahaha, gekke jongen jij ;)

Dat zijn inderdaad ook de enige dingen die ik erover weet, de buitenkant is vaak niet hygiënisch, maar dan snap ik het probleem hier nog niet, die blikjes worden gewoon voor je uitgeschonken in een beker. 't is zelfs niet dat je daar van moet drinken.

• Haha
Waarderingen: Simoni

Users who are viewing this thread