Graspop Metal Meeting 2025

Was normaal nooit zo fan van Myles Kennedy zijn solo werk maar dat laatste album is wel een stuk steviger, vind het echt een fijn album. Ben benieuwd hoe het live is.
Heb deze show vorig jaar in 013 gezien en was daar goed over te spreken. Met dat nieuwe album zit er iets meer variatie in de set, erg fijn. Tegelijkertijd vind ik het best een miskleun om hem op de mainstage te programmeren. Jupiler of met name Metal Dome was passender geweest. Deze set zal voor veel mensen even een welkom rustmomentje zijn.

• Geweldig
Waarderingen: Loek123
Heb deze show vorig jaar in 013 gezien en was daar goed over te spreken. Met dat nieuwe album zit er iets meer variatie in de set, erg fijn. Tegelijkertijd vind ik het best een miskleun om hem op de mainstage te programmeren. Jupiler of met name Metal Dome was passender geweest. Deze set zal voor veel mensen even een welkom rustmomentje zijn.
Ja hij stond oorspronkelijk ook in de metaldome geprogrammeerd, dit hebben ze aangepast na de cancellation van tremonti geloof ik. Ben ook benieuwd hoe dit uitpakt op de mainstage.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
marcus zijn vrouw (Britta van Hiraes) zal hem vervangen voor de komende Heaven shall burn shows tot en met dit weekend.

• Wow
Waarderingen: Simoni
Merk dat ik toch een pak minder uitkijk naar dit jaar als vorige jaren. Mede omdat de afsluiters do en za echt niets zijn voor mij. Ik kan gerust wel eens 2 vroege avonden tegemoet gaan.

Hopelijk volgend jaar keuze stress door overvloedige aanwezigheid van favo bands en niet door een gebrek aan.

Maar swat we zijn van huis weg 🥳

• Wow
Waarderingen: Simoni
Merk dat ik toch een pak minder uitkijk naar dit jaar als vorige jaren. Mede omdat de afsluiters do en za echt niets zijn voor mij. Ik kan gerust wel eens 2 vroege avonden tegemoet gaan.

Hopelijk volgend jaar keuze stress door overvloedige aanwezigheid van favo bands en niet door een gebrek aan.

Vorig jaar hadden wij dat op de zaterdag. Hadden niks met A7X en BMTH. En toch pas na 2:30 weer terug op de camping. Als je een beetje rond gaat buurten kan het onverwachts toch zo gezellig zijn.🤗

• Leuk
Waarderingen: MarcoReusel en Lars.

Je kan altijd in de metaldome terecht bij natachelet of het classic rock cafe.

marcus zijn vrouw (Britta van Hiraes) zal hem vervangen voor de komende Heaven shall burn shows tot en met dit weekend.
Ik ben hier oprecht heel nieuwsgierig naar! Combinatie tussen HSB en Hiraes. Zal voor haar ook een enorme kick zijn, met zo'n decor, pyro etc om die show eens te kunnen doen!

Voor mij hetzelfde voor do en za. Eens vroeg gaan slapen doet ook wonderen de dag erna. Dus elk nadeel heeft zijn voordeel.

Pohhh het begint nu echt dichterbij te komen! Ik kijk er echt heel erg naar uit en dan met name naar Nine Inch Nails. Die kunnen gewoon niet mijn hoge verwachtingen waar gaan maken.

Daarnaast kom ik hier later vandaag ook even met een update over de meetings die we willen hebben op Graspop. Voor de mensen die het Meeting Topic niet volgen :)

Ik krijg hier nog een week op voorhand ne last minute planning twijfel. Ik vind BFMV echt goed, maar na de hele setlist heb ik het precies wat gehad. En als ik nu Starset terug opzet, vind ik da precies leuker. Hoewel sommige liedjes van BFMV echt wel heel goed zijn. Help!! 😅

• Leuk
Waarderingen: Nightrage
Ik krijg hier nog een week op voorhand ne last minute planning twijfel. Ik vind BFMV echt goed, maar na de hele setlist heb ik het precies wat gehad. En als ik nu Starset terug opzet, vind ik da precies leuker. Hoewel sommige liedjes van BFMV echt wel heel goed zijn. Help!! 😅
Waarschijnlijk is dit de laatste kans om zo veel van The Poison live te horen dus als je dat een goed album vind zou ik gaan kijken, als je geen specifieke band hebt met dat album lijkt het me prima om ergens anders te gaan kijken.

ik ga zaterdag.
maar ken niets van de bands tot soulfly

iets er tussen dat ik zeker moet checken early in the day
ik kom vooral voor NIN/Korn/brutus (amenra graag maar die zie ik op werchter)

Users who are viewing this thread