UK Glastonbury 2025

Anagrammen inderdaad of andere verbanden inderdaad, Churnups werd van te voren gewoon duidelijk gemaakt dat het de Foo Fighters waren.

Heb de hoop dat ze dat ook gaan doen met Patchworks. Zover ik zie kan het naar Haim duiden (novel van Sylvia Haim), maar worden voor die spot ook Mumford en Pulp genoemd nu.

Pyramid 18:15 voor HAIM lijkt mij een iets te grote spot, dus zou eerder kijken naar die laatste twee namen.

Ook een andere Pyramid spot van maar 35 minuten, benieuwd wat dat gaat zijn.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Anagrammen inderdaad of andere verbanden inderdaad, Churnups werd van te voren gewoon duidelijk gemaakt dat het de Foo Fighters waren.

Heb de hoop dat ze dat ook gaan doen met Patchworks. Zover ik zie kan het naar Haim duiden (novel van Sylvia Haim), maar worden voor die spot ook Mumford en Pulp genoemd nu.

Pyramid 18:15 voor HAIM lijkt mij een iets te grote spot, dus zou eerder kijken naar die laatste twee namen.

Ook een andere Pyramid spot van maar 35 minuten, benieuwd wat dat gaat zijn.
Haim stond 2022 een klein uurtje vroeger (17.30u) op Pyramid. Maar ze noemen die ook voor Park TBA.

• Leuk
Waarderingen: Joris
Secret Glasto op Twitter hint er net heel sterk naar dat de geheime act Patchwork Pulp gaat zijn. Vet!

Pulp > Father John Misty > Beth Gibbons > Doechii > Fatboy Slim klinkt als een topavond. :)
Was deze hint ook al een paar dagen aan het teasen, dus zal wel hele sterke info zij inderdaad. Heel blij mee :)

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
Secret Glasto op Twitter hint er net heel sterk naar dat de geheime act Patchwork Pulp gaat zijn. Vet!

Pulp > Father John Misty > Beth Gibbons > Doechii > Fatboy Slim klinkt als een topavond. :)

Ben je er bewust van dat de set van Doechii is teruggeschaald naar 45 minuten... Mijn keuze was sowieso al NY, maar als ik voor Doechii was gegaan had dit mij wel doen twijfelen😬

Ben je er bewust van dat de set van Doechii is teruggeschaald naar 45 minuten... Mijn keuze was sowieso al NY, maar als ik voor Doechii was gegaan had dit mij wel doen twijfelen😬
Kolere dat is mager

Ja, dat is wel jammer.... maar kunnen we wel in alle rust Gibbons uitkijken en van daar naar West Holts wandelen. Al sluit ik naar Woodsies voor Scissor Sisters ook nog niet uit. :)

Ja man, wat een avond wordt dat! En vergeet niet dat we daarvoor nog John Fogerty hebben gehad. Twijfel zelf nog erg tussen Deftones en Beth Gibbons. En vermoedelijk gaan we naar Neil Young. Al is Leftfield ook nog een optie. Charli XCX wordt het in ieder geval niet.

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
Wat een festival en wat een line-up. Elke dag, elk moment meerdere opties waar ik me sowieso zal vermaken.

Illustrerend hiervoor vind ik de allereerste keuze van dag 1, de vrijdag (eigenlijk al dag 3). Om 11.30 start het programma. En gelijk mag je kiezen tussen Supergrass die de Pyramid opent voor een thuispubliek (op zo manier ga je ze nooit in NL zien). Optie 2 is Fabio & Grooverider, bekende D&B mannen die de Other openen met een show met een orkest. Lijkt me ook enorm boeiend. Of toch Lorde met een secret set in de Woodsies. Ik weet het niet meer haha

Wat een festival en wat een line-up. Elke dag, elk moment meerdere opties waar ik me sowieso zal vermaken.

Illustrerend hiervoor vind ik de allereerste keuze van dag 1, de vrijdag (eigenlijk al dag 3). Om 11.30 start het programma. En gelijk mag je kiezen tussen Supergrass die de Pyramid opent voor een thuispubliek (op zo manier ga je ze nooit in NL zien). Optie 2 is Fabio & Grooverider, bekende D&B mannen die de Other openen met een show met een orkest. Lijkt me ook enorm boeiend. Of toch Lorde met een secret set in de Woodsies. Ik weet het niet meer haha

Lorde secret set lijkt me toch wel de uniekste optie, het klinkt als een unieke en intieme setting “de Woodsies”, maar ik ken het festival niet verder. Maar als zij hier in de Benelux gewoon de grootste zalen gaat doen en hoge posities op dingen als RW in gaat nemen, dan is zo’n opening wel intens gaaf

• Leuk
Lorde secret set lijkt me toch wel de uniekste optie, het klinkt als een unieke en intieme setting “de Woodsies”, maar ik ken het festival niet verder. Maar als zij hier in de Benelux gewoon de grootste zalen gaat doen en hoge posities op dingen als RW in gaat nemen, dan is zo’n opening wel intens gaaf
Je moet je wel naar binnen vechten in die tent denk ik. Dus als je relaxt wil beginnen is Supergrass de beste optie haha.

• Leuk
Spoorboekje, durf ik dat aan?

Wo: Short Films - Opening Ceremony - Ambient Gaza - Whale Songs

Al wordt het vooral veel rondlopen en ontdekken.

Do: Fiona-Lee - Beth McCarthy - Brass Off - Shantel - Heartworms - Maruja - Grease Singalong

Vooral weer rondlopen.

Vr:
TBA (Lorde?) - Supergrass (stukje) - Jalen Ngonda - Faye Webster - Vieux Farka Toure - Taskmaster - Billy Bragg - Anohni/The Fratellis - Romy/James Acaster (DJ) - Two Shell

Al meteen zoveel clashes. Hoelaat wil ik bijv naar Taskmaster en wanneer zal die tent vol zijn is de grootste vraag van de dag. Want eigenlijk is Alanis Morissette ook een must see, maarja. En Biffy Clyro ook wel een beetje wegens de thuiswedstrijd. Voor de rest kan alles nog anders worden door andere zin.

Za: Yann Tiersen - Brandi Carlile/Japanese Breakfast - Weezer - John Fogerty - Patchwork (Pulp?) - TBA (HAIM?)/Father John Misty - Beth Gibbons - Neil Young - Four Tet - Fatboy Slim - Pa Salieu

De grote clash dag, niet normaal hier.

Zo: Dea Matrona - Pete Dohorthy - The Libertines - Rod Stewart - St. Vincent - Noah Kahan/Wolf Alice - Roy Harper/Olivia Rodrigo - Groove Armada

Ik bedenk me nu dat dit helemaal geen nut gaat hebben, want waar ik normaal mijn planning wel een beetje haal weet ik nu dat het totaal niet gaat lukken. Maar wel leuk om ff te doen.

• Geweldig
Waarderingen: Joslittel en Timmetje
Ons onrealistische spoorboekje (met her en der wat overloop) is:

Woensdag:
David Celia > Ambient Gaza > Look to the Skies

Donderdag:
Biggest Mantra For Peace > Sound of the Underground > Cam Cole > Shantel > Daudi Matsiko > Importance of Being Earnest > CQ Wrestling > Grease Sing-A-Long

Vrijdag:
TBA > Myles Smith > Inhaler > Wet Leg > Lola Young > En Vogue > Taskmaster > Self Esteem > Anohni and the Johnsons > Laura Misch >Tara Lily

Zaterdag:
Yann Tiersen > Kaiser Chiefs > Brandi Carlile > Weezer > John Fogerty > Patchwork > Raye > Beth Gibbons > Doechii > Fatboy Slim

Zondag:
Celeste > The Libertines > Djo > Girl in Red > Snow Patrol > Noah Kahan > Olivia Rodrigo > Max Cooper > Jon Hopkins > Marc Rebillet

Clashtwijfels zijn:

Father John Misty > Raye
Snow Patrol > St Vincent
Doechii > Scissor Sisters

Gaat sowieso een topweekend worden. :D

• Geweldig
  • Leuk
Waarderingen: pinkwin en Joslittel
Heerlijk. En stikjaloers.

Hoeveel (volledige) acts hiervan zou realistisch zijn, als je ook nog een beetje relaxt wil chillen en ronddwalen? Zou 8-9 te doen zijn??

• Leuk
Dit gaat sws niet lukken
Ik pak En Vogue mee tot iets voor half 7 zodat ik rond half 7 bij Taskmaster ben. Als de rij dan te lang is dan is dat maar zo. :)

8-9 volle sets over het weekend kan wel. Per dag ook maar dan moet je bij 1 stage blijven hangen. :P

Users who are viewing this thread