Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik luisterde net naar de nieuwste aflevering van De Machine en daarin vertelt Niels Aalberts dat 3voor12 dit jaar wel op BKS is om concertopnames te maken
Cassandra Jenkins op de Primavera livestream klinkt best goed. Maar mijn vrees dat het vrijdagse aperovolkje de boel komt verstoren is er niet bepaald kleiner op geworden. Voor mij wordt het in ieder geval tot het laatste moment twijfelen tussen Glass Beams + Daniela Pes of Cassandra.
edit: en wat een ongeloofelijk nummer is Hard Drive toch.
Maar vanuit het safari resort moet je toch eerst door de hoofdingang (kaartcontrole)? En moet je dan elke dag aansluiten in de rij met de dagjesmensen?
Is het opgeschoven? Zitten altijd een week na Primavera Barcelona en in het weekend van Primavera Porto toch? Of zijn die beide ook een weekend opgeschoven? Dan kan dat wellicht de reden zijn dat BKS mee is gegaan.
De uitersten zijn 21-22-23 juni in 2013 en 7-8-9 juni in 2024. Dit jaar dus 13-14-15 juni.
In welk jaar veranderden ze het weekend nog na de eerste aankondiging? Was de eerste (en enige) keer dat ik kaartjes had voor Primavera, die ik daarna weer kon verkopen, want ik wilde liever naar BKS.
Lowlands is ook jaren terug eens van weekend veranderd, ik vermoed om samen met Pukkelpop sterker te staan in dat weekend. Bekendste voorbeeld is natuurlijk Pinkpop een jaar of 20 terug, dat na een desastreus pinksterweekend besloot Pinksteren los te laten als het weer zo vroeg in het jaar zou zijn.
Is het opgeschoven? Zitten altijd een week na Primavera Barcelona en in het weekend van Primavera Porto toch? Of zijn die beide ook een weekend opgeschoven? Dan kan dat wellicht de reden zijn dat BKS mee is gegaan.
Het is qua planning wel lastig natuurlijk. Twee weken eerder is wel heel erg vroeg. Week later en je zit met Pinkpop in hetzelfde weekend. Dus tegelijk met PS Porto is de minst slechte optie denk ik. Het weekend van Barcelona lijkt me erg lastig, omdat daar werkelijk iedereen staat. In Porto vallen er daar altijd een aantal van af die ze proberen te bewegen om naar BKS te komen en Porto begint ook al donderdag, dus is het makkelijker om ook nog wat artiesten die daar op de eerste dagen staan te bewegen om nog hierheen te komen.
Volgensmij pakt Primavera inderdaad altijd het eerste weekend van juni, maar aangezien dat van donderdag tot zaterdag loopt (voor het hoofdprogramma) zitten ze dit keer in het tweede weekend en is BKS ook maar opgeschoven
Iemand die trouwens ietwat realistische wensen heeft voor de Muziekgieterij Sessions? Ik heb in het verleden al last-minute clashes kunnen oplossen hierdoor. Dus ben daar ook wel benieuwd naar. Meestal zijn dit Casbah of vroege Secret namen. Dit jaar zie ik niet snel iets op deze tijdstippen gebeuren dat me van mijn route zal doen afwijzen, al zie ik op zondag wel wat mogelijkheden.
Sessie 1 op zondag:
Dan sta ik normaal bij Dummy. Maar voor This Is Lorelei, Yin Yin of Wine Lips, switch ik mijn schema zeer graag. Al zie ik dat voor deze 3 acts niet zo heel snel gebeuren.
De sessie op vrijdag is tijdens Divorce, wat een van musts die dag is.
Zaterdag sessie 1 is nog wel een optie. Stel dat Ugly daar dan iets doet bijvoorbeeld.. Of Christian Lee Hutson. Maar die twee acts ga ik normaal gesproken sowieso al wel zien. WITCH op die plek zou helemaal mooi zijn, want die ga ik waarschijnlijk missen.
Zondag sessie 2 misschien, al ga ik in principe inderdaad gewoon naar Dummy. Op die dag zie ik ook eigenlijk geen acts die me van dat plan af kunnen houden (behalve gewoon Elephant of Rats On Rafts)