Best Kept Secret 2025

Wij slapen dit jaar weer op het Safari Resort, maar nu staat er in de infomail dat je max. met twee auto's mag komen. Wij zijn met 6, waarvan er één al op zondag weg moet. Met z'n 5-en in één auto terug incl. spullen wordt echt te krap, dus we moeten met een derde auto. Nu staat er in de infomail ook dat je dan een P-ticket voor de reguliere BKS-parking moet kopen en dan 1,5km terug naar het Resort moet lopen. Dat zijn we dus niet van plan, dus gokken er maar op dat de derde auto wel gewoon op de centrale parking bij de ingang van het Resort kan blijven staan.

Iemand toevallig ervaring mee?

Wij slapen dit jaar weer op het Safari Resort, maar nu staat er in de infomail dat je max. met twee auto's mag komen. Wij zijn met 6, waarvan er één al op zondag weg moet. Met z'n 5-en in één auto terug incl. spullen wordt echt te krap, dus we moeten met een derde auto. Nu staat er in de infomail ook dat je dan een P-ticket voor de reguliere BKS-parking moet kopen en dan 1,5km terug naar het Resort moet lopen. Dat zijn we dus niet van plan, dus gokken er maar op dat de derde auto wel gewoon op de centrale parking bij de ingang van het Resort kan blijven staan.

Iemand toevallig ervaring mee?
Yep, vorig jaar exact dit meegemaakt. Derde auto ging echt niet gebeuren, die belande op de BKS-parking. Bestuurder was een uurtje niet te genieten, toen ging de knop om en was er niets meer aan de hand.

Kun je hier ook van te voren ergens een flesje wijn / bier bestellen voor op de camping? Ik neem aan dat hier ook een supermarkt is?
Is het een beetje betaalbaar of adviseren jullie om wijn zelf te mee te nemen? Ik had gelezen dat je zelf 4 liter mag meenemen.
Meestal haal ik wat blikjes gin tonic, seltzer en wat red bull.
Voorgaande jaren kon je bij de Spar geen drank kopen. Dit stond achter linten en er stonden karren voor. Voor een vers stuk fruit, koffie en een broodje kan je daar wel goed terecht. Prijzen vallen mee.

Klopt maar ik dacht altijd dat dat medewerkers zijn die op de camping slapen en op en neer gaan.
Dit klopt inderdaad. Je kan proberen je fiets erbij te zetten als je uberhaupt je fiets het lake resort op krijgt. Er wordt namelijk niet echt gekeken naar van wie de fietsen zijn.

• Leuk
Waarderingen: Mimi
Dit klopt inderdaad. Je kan proberen je fiets erbij te zetten als je uberhaupt je fiets het lake resort op krijgt. Er wordt namelijk niet echt gekeken naar van wie de fietsen zijn.
Wij hebben altijd steps mee en daarmee kan je perfect van het Safari Resort naar de ingang van het festivalterrein. Maar geen ervaring met fietsen.

Tickets pas vrijgeven in de nacht van donderdag op vrijdag is toch wel aan de late kant voor het geval er iets mis zou gaan.

• Leuk
Waarderingen: swami
Ik zit te twijfelen om toch voor een comfort camp tent te gaan ipv zelf de tent mee te nemen. Heeft iemand daar ervaring mee? Is het het geld waard?

Kun je hier ook van te voren ergens een flesje wijn / bier bestellen voor op de camping? Ik neem aan dat hier ook een supermarkt is?
Is het een beetje betaalbaar of adviseren jullie om wijn zelf te mee te nemen? Ik had gelezen dat je zelf 4 liter mag meenemen.
Meestal haal ik wat blikjes gin tonic, seltzer en wat red bull.
Je kan een koude sixpack kopen bij een bar bij B-side op de camping. Niet goedkoop verder. 15 euries.

Die 4 liter wordt nu ook wel niet zo streng gehandhaafd. Enkel als je echt enorm opvallend veel drank mee hebt (denk aan paletten bier) ga je problemen krijgen. Maar zolang je het gewoon wat wegsteekt in je rugzak, gaat niemand erover vallen.

Die 4 liter wordt nu ook wel niet zo streng gehandhaafd. Enkel als je echt enorm opvallend veel drank mee hebt (denk aan paletten bier) ga je problemen krijgen. Maar zolang je het gewoon wat wegsteekt in je rugzak, gaat niemand erover vallen.
Het zou mij persoonlijk ook niet gaan om de angst dat het afgepakt zou worden, maar eerder de moeite om al die extra kilo's mee te nemen. Vorig jaar op Down The Rabbit Hole voor het eerst bier ge-pre-ordered en dat was heel fijn moet ik zeggen. Maar daar is het 2 sixpacks voor 16 euro of 4 voor 30. Zijn dan nog wel fijne prijsjes. Sixpackje voor 15 euro vind ik niet echt waard. De rest van het weekend zal al duur genoeg worden.

Wij hebben altijd steps mee en daarmee kan je perfect van het Safari Resort naar de ingang van het festivalterrein. Maar geen ervaring met fietsen.
Maar vanuit het safari resort moet je toch eerst door de hoofdingang (kaartcontrole)? En moet je dan elke dag aansluiten in de rij met de dagjesmensen?

Ik neem zo een Wild Pig Wine bag mee. Met nog wat losse blikjes gin tonic etc.
Paar blikjes extra voor het wachten in de rij. ;)

Valt het in de file + rij staan hier mee of kan ik Lowlands taferelen verwachten?
De boel gaat om 10:00 open. Ik hoop tussen 10:30/11:00 daar aan te komen. Is dat een nette tijdstip?

Ik neem zo een Wild Pig Wine bag mee. Met nog wat losse blikjes gin tonic etc.
Paar blikjes extra voor het wachten in de rij. ;)

Valt het in de file + rij staan hier mee of kan ik Lowlands taferelen verwachten?
De boel gaat om 10:00 open. Ik hoop tussen 10:30/11:00 daar aan te komen. Is dat een nette tijdstip?
Er staat vaak een rijtje rond de piek aan het begin. Vanaf een bepaalde tijd verdwijnt de rij abrupt. Sowieso hoef je niet echt bang te zijn dat je niet op tijd bent. Het komt allemaal redelijk geleidelijk binnen en er is altijd wel plek.

• Leuk
Waarderingen: Mimi en LIBOH
Er staat vaak een rijtje rond de piek aan het begin. Vanaf een bepaalde tijd verdwijnt de rij abrupt. Sowieso hoef je niet echt bang te zijn dat je niet op tijd bent. Het komt allemaal redelijk geleidelijk binnen en er is altijd wel plek.
Oké, dan hoef ik niet te haasten.

Wordt hier gewerkt met camping nummers of velden? Ik zoek eigenlijk altijd de meest rustige /stille camping op. Waar moet ik dan zijn? Wat is de luidruchtige camping?

Wordt hier gewerkt met camping nummers of velden? Ik zoek eigenlijk altijd de meest rustige /stille camping op. Waar moet ik dan zijn? Wat is de luidruchtige camping?
Ze laten iedereen gewoon toe en vullen van begin tot eind de campings door een rij vrijwilligers langzaam naar achteren te laten lopen. Als je dus vroeg bent, sta je vooraan/dichtstbij de ingang. Hoe later je komt, hoe verder weg van de ingang. Daar is het rustiger, maar ik moet zeggen dat de BKS camping sowieso vrij rustig is vergeleken met LL en DTRH, ook aan de ingang. Het maakt dus allemaal niet echt uit.

• Leuk
Waarderingen: Mimi

Users who are viewing this thread