Graspop Metal Meeting 2025

Naar een idee van @BlackwaterPark, heb ik de data van vorig jaar gezocht (en gevonden!) en die samen met de data van dit jaar in een kaartje gestoken. Te bekijken hier: GMM Map Comparison
Aan de linkse kant de situatie van vorig jaar, rechts dit jaar. De verdeler in het midden kan je verschuiven om oud met nieuw rechtstreeks te vergelijken.
De bedenkingen die eerder al opgemerkt waren kloppen inderdaad, heel de linkse kant is eigenlijk een stuk groter geworden
Ik wil wel even zeggen dat ik dit toch vrij geniaal vind dat je dit uit de data kan vissen. Zie toch verandering bij de toiletblokken en inderdaad de Marquee en Metaldome lijken groter. Compliment!

Naar een idee van @BlackwaterPark, heb ik de data van vorig jaar gezocht (en gevonden!) en die samen met de data van dit jaar in een kaartje gestoken. Te bekijken hier: GMM Map Comparison
Aan de linkse kant de situatie van vorig jaar, rechts dit jaar. De verdeler in het midden kan je verschuiven om oud met nieuw rechtstreeks te vergelijken.
De bedenkingen die eerder al opgemerkt waren kloppen inderdaad, heel de linkse kant is eigenlijk een stuk groter geworden
Altijd fijn een front end dev in de club

Ik wil wel even zeggen dat ik dit toch vrij geniaal vind dat je dit uit de data kan vissen. Zie toch verandering bij de toiletblokken en inderdaad de Marquee en Metaldome lijken groter. Compliment!
En de boneyard iets kleiner geworden. Festival terrein lijk iets die kant op te schuiven

Dat is toch wel prettig. Die opstopping tussen de foodtrucks en het reuzenrad was ik aardig beu. Zeker als Metaldome klaar was en de meute richting de mainstages trok. Hopelijk helpt dit voldoende.

Kan iemand die beter is in begrijpend lezen dan ik mij even helpen? Ik heb zojuist tickets voor camping The Crypt gekocht. Nu is daar dus een aparte parking voor, dat heb ik gezien. Nu wil ik een parking ticket erbij kopen, maar het is mij totaal niet duidelijk of er voor die Crypt parking een apart ticket is of dat ik gewoon een regulier parking ticket moet kopen en dat ik dan mijn camping ticket moet laten zien bij de ingang van de parking.

Iemand die dit wel snapt? 😟

Kan iemand die beter is in begrijpend lezen dan ik mij even helpen? Ik heb zojuist tickets voor camping The Crypt gekocht. Nu is daar dus een aparte parking voor, dat heb ik gezien. Nu wil ik een parking ticket erbij kopen, maar het is mij totaal niet duidelijk of er voor die Crypt parking een apart ticket is of dat ik gewoon een regulier parking ticket moet kopen en dat ik dan mijn camping ticket moet laten zien bij de ingang van de parking.

Voor zover ik het begrijp:

Metal Town en Inferno hebben specifieke parking en daar krijg je van ticketmaster ook een aparte mail voor om parking te regelen.
The Crypt heeft geen specifieke parking, enkel een parking die het dichtste bij ligt ("Paars"), daar kan je dus gewoon een normaal ticket voor kopen en kan je ook op andere parkings mee gaan staan (die dan waarschijnlijk wat verder wandelen zijn).

Dat is hoe ik het begrijp, voor zekerheid mss toch even contact opnemen met Graspop zelf, zodat je geen verkeerd ticket koopt (het is al duur genoeg 🙈)

• Leuk
Waarderingen: Jamel

Er is maar 1 soort(buiten vip) parking ticket dus lijkt me niet.
Je moet alleen de goeie parkeerplaats vinden lijkt me. Dat ze daar geen map van hebben 😀

• Leuk
Dank! Lijkt er inderdaad op dat ze adviseren om naar parking 'Paars' te rijden, omdat die parking aan de overkant van de straat zit. Maar dat ze daar dan geen specifiek ticket voor verkopen. Dus wie het eerst komt, wie het eerst maalt...

Lekker handig gecommuniceerd wel allemaal.

Weet dat vorig jaar hier een gebruiker zat die ook vrijwilligde en daardoor een mooie parking map had. Zit die toevallig nog op dit forum en is dat overzicht voor dit jaar er ook?

Platen voor de Marquee worden ook bij de tent getrokken zo te zien, waarmee deze een stukje dieper wordt. Mooi werk!

• Leuk
Waarderingen: saurus
Dank! Lijkt er inderdaad op dat ze adviseren om naar parking 'Paars' te rijden, omdat die parking aan de overkant van de straat zit. Maar dat ze daar dan geen specifiek ticket voor verkopen. Dus wie het eerst komt, wie het eerst maalt...

Lekker handig gecommuniceerd wel allemaal.
Ik heb wel een parkingticket waarop expliciet The Crypt wordt vermeld. Kreeg 2 weken geleden een link om parkingtickets te bestellen. Dus parkings zijn wel degelijk (deels) specifiek gemaakt, wel zo fair voor The Crypt kampeerders dat wat verder van de weide ligt.

• Leuk
Conclusie uit het veld of de online map?
Wel leuk om te zien wat er allemaal klopt met de wijzigingen in de kaart
Ik vermoed uit de online map, ik zie dat er eigenlijk geen 'wooden plates' meer op de nieuwe kaart staan, enkel nog aan de ingang zelf. Op de oude kaart staan die nog aan de metal dome, marquee, main stages en jupiler stage.

Conclusie uit het veld of de online map?
Wel leuk om te zien wat er allemaal klopt met de wijzigingen in de kaart
Ik vermoed uit de online map, ik zie dat er eigenlijk geen 'wooden plates' meer op de nieuwe kaart staan, enkel nog aan de ingang zelf. Op de oude kaart staan die nog aan de metal dome, marquee, main stages en jupiler stage.
Ja idd, op basis van de online map uit het bericht wat ik ook quote :)

Haha, hoe geniaal is dit zeg.

• Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns

Users who are viewing this thread