Lowlands 2025

• Leuk
Waarderingen: Mojo jojo en piep
Toch is het aanbod op Ticketmaster op dit moment vele malen hoger dan op ticketswap qua aantal kaarten. Dus het lijkt erop dat de meeste mensen voor het verkopen van hun kaart ticketmaster gebruiken.

Toch is het aanbod op Ticketmaster op dit moment vele malen hoger dan op ticketswap qua aantal kaarten. Dus het lijkt erop dat de meeste mensen voor het verkopen van hun kaart ticketmaster gebruiken.
Yep, en dat werkt dus niet. Er zit ook geen alert-functie op TM voor de kopers. Toen ik mijn kaart aanbood kregen ruim 3.000 mensen een alert, ik had de laagste prijs die iemand sloeg meteen toe. Het werkt gewoon veel beter op Ticketswap. Mag dan van mij best iets meer kosten.

• Leuk
Waarderingen: spongebobsong
Yep, en dat werkt dus niet. Er zit ook geen alert-functie op TM voor de kopers. Toen ik mijn kaart aanbood kregen ruim 3.000 mensen een alert, ik had de laagste prijs die iemand sloeg meteen toe. Het werkt gewoon veel beter op Ticketswap. Mag dan van mij best iets meer kosten.
Ik vind dit dus juist wel lekker als koper. Als je een uitverkocht/gewild evenement af en toe in de gaten houdt, is je kans op slagen veel groter dan via Ticketswap waar er vrijwel altijd iemand sneller is via die melding. Die loterijen zijn op zich wel redelijk bedacht, maar ook daar is het bij populaire evenementen opboksen tegen 200+ anderen en wordt de kans wel erg klein.

Die alert functie moet je niet onderschatten. Mensen handelen veel op impuls, en daarnaast moet ik er aan denken om dan regelmatig TM te gaan lopen checken als ik een kaartje zoek..

• Winning
Waarderingen: LLoww
Kneusjes op TS ook hoor, met die prijzen.

Weet iemand of er dit jaar ook weer koud bier gekocht kan worden vooraf?
Vorig jaar kregen we daar toch al maanden van te voren een e-mail over?

Weet iemand of er dit jaar ook weer koud bier gekocht kan worden vooraf?
Vorig jaar kregen we daar toch al maanden van te voren een e-mail over?
Dit was echt een deceptie in mijn ogen, althans bij camping twee was er steeds geen voorraad… en wat er te halen viel was hoogstens lauw te noemen….

Hielp niet mee dat ik zoveel drank mee had dat ik het hier eigenlijk niet nodig had

• Leuk
Waarderingen: sjoeske
Dit was echt een deceptie in mijn ogen, althans bij camping twee was er steeds geen voorraad… en wat er te halen viel was hoogstens lauw te noemen….

Hielp niet mee dat ik zoveel drank mee had dat ik het hier eigenlijk niet nodig had
Wij hadden totaal andere ervaring. Was met 5 seconde geregeld en ijskoud… helemaal top.

• Leuk
Waarderingen: Pinkeltje en Novis95
Vorig jaar kwam dit bericht op 24 juni, dus duurt nog wel even voor ze hier iets over zeggen.

Edit: als we het toch over hebben. bol is iig de website aan het updaten

Laatst bewerkt:
Kan nergens iets over vinden tot op heden…
DTRH is er 3 weken geleden mee gekomen. Ik denk dat ze hebben gemerkt dat vrijwel niemand het zó vroeg doet omdat nog niemand zo ver is met de voorbereidingen. Ik denk nog 3 weekjes en dan komen ze er wel mee.

Users who are viewing this thread