Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Zet er gewoon een Belgische deathmetal band in plaats van Cattle.
Carnation of Coffin Feeder bijvoorbeeld.
Of bij de noorderburen gaan zoeken... God Dethroned is al eind geleden.
Ik hoop alvast op een zelfde type band want er staat nu al bitterweinig deathmetal.
kanonenfieber zou ook mooi zijn! Heeft week erna ook een festival gepland staan zodus is mogelijk.
Ze stonden nu al samen met Lorna Shore. Voor velen is dat een dilemma minder nu. Maar als daar Carnation of Coffin Feeder komt in de plek, is dat een nieuw dilemma voor velen. Kunnen ze er beter een black metal band zetten, vind ik
Dag beste kijkers,
Was het deze week graspop zou het wisselvallig zijn.
Volgende week droog en 27, 28 graden ongeveer,
Maar voor de woensdag schat ik een gemiddelde van 24 en droog. (Kan meer of minder zijn.)
accuweather (minder betrouwbaar) zegtt 20 graden.
In beide gevallen wind: NNW. Kan nog veranderen zeker?
Morgen zijn we er weer met meer weer?
If you wish.
Tijd om weer een meeting te plannen voor de komende editie van Graspop. We kunnen uiteraard weer elke dag een meeting plannen, maar handig om in ieder geval één hoofd-meeting te plannen.
Wie, wat, waar en wanneer?
1. Donderdag 13:00 kruis van Northstage
2. Vrijdag 17:45 kruis van Southstage
3. Zaterdag 14:00 bij tribune Jupiler
4. Zondag
De donderdag is al gepland (alleen nog even wachten op de plattegrond voor het aanwijzen van het juiste kruis.
Voor de vrijdag t/m zondag loopt het nog niet echt storm, dus doe een suggestie zou ik zeggen!