Graspop Metal Meeting 2025

hey een vraagje over line up.

Ik zit te twijfelen of ik naar Kim Dracula zou gaan. Hem al paar opgezet en het maakt me wel benieuwd naar zijn optreden. Iemand die ze al live hebben gezien kan laten weten wat men er van vond? Wat ik me er aan kan verwachten. Hij speelt samen met ghost inside die heb ik al paar keer gezien maar niet meer sinds hun ongeval. Dus hier wat gezonde twijfel aan het ontstaan :D.

hey een vraagje over line up.

Ik zit te twijfelen of ik naar Kim Dracula zou gaan. Hem al paar opgezet en het maakt me wel benieuwd naar zijn optreden. Iemand die ze al live hebben gezien kan laten weten wat men er van vond? Wat ik me er aan kan verwachten. Hij speelt samen met ghost inside die heb ik al paar keer gezien maar niet meer sinds hun ongeval. Dus hier wat gezonde twijfel aan het ontstaan :D.
Ik kende Kim Dracula ook niet en heb hen dus ook nog nooit live gezien, maar ben bij het inluisteren wel geïntrigeerd geraakt. Met name het nummer Land of the Sun is echt een banger! Dus ik ben wel van plan om na Green Lung de Metal Dome in te lopen.

• Leuk
Waarderingen: Sdg
Ik kende Kim Dracula ook niet en heb haar dus ook nog nooit live gezien, maar ben bij het inluisteren wel geïntrigeerd geraakt. Met name het nummer Land of the Sun is echt een banger! Dus ik ben wel van plan om na Green Lung de Metal Dome in te lopen.
hem ;)

:unsure: gaan ze de zondag nog uitverkopen ? vorig jaar was op 4 juni graspop helemaal uitverkocht!

en ben nu wel erg benieuwd naar de plattegrond. als er ook nog plaats moet zijn voor botsauto's.

Is er eigenlijk een indicatie wanneer signing sessions voor GMM bekend worden?
Als Jera een referentie is & Stick To Your Guns komt signeren, zal ik toch ff moeten aanschuiven met een plaat denk ik, mijn broer is de week daarop jarig en die is belachelijk grote fan...

Als Jera een referentie is & Stick To Your Guns komt signeren, zal ik toch ff moeten aanschuiven met een plaat denk ik, mijn broer is de week daarop jarig en die is belachelijk grote fan...
De week van GMM zelf.

Zoals @Special Monkey aangeeft in de week van GMM. Vaak al wel op de maandag (afgelopen jaar dinsdag).

Voor de mensen hier die nog hoopten op andere songs in de setlist van Iron Maiden. Het 4e concert van de Run for your Lives tour was gisteravond. Met wederom dezelfde songs. Voor velen hier fantastisch, maar het zal voor sommigen ook een teleurstelling zijn.

• Leuk
Waarderingen: MarcoReusel en El_Leipo
Ik verwacht deze week eigenlijk al een eerste kaart van de layout. Een beetje technisch maar ik heb wat zitten zoeken in de code van de app en de data die van de server beschikbaar is, deze ochtend stond er nog geen info op de server, nu staan er ondertussen referenties naar bepaalde zaken (zoals Info standen, drank standen etc).
Ze zullen dit nu aan het testen en nakijken zijn dus zal niet lang meer duren, nu komt het echt wel dichtbij!

De afgelopen weken ben ik een aantal keer voorbij de wei gereden. Uit de flitsen die ik er toen van opgevangen heb durf ik met redelijke zekerheid te zeggen dat de Marquee op dezelfde plek staat als vorig jaar. Het gekende beeld van het ronde tentdak in het verlengde van de straat was er al. Ik verwacht dus niet dat er héél veel veranderd zal zijn aan de locaties van de podia op dat plannetje.
Spijtig genoeg hebben ze de afgelopen week de hekken met doeken aan de boneyard al gezet. Daardoor is er veel minder zicht op de wei vanaf de omliggende wegen. Aan de nieuwe crypt camping was er nog niets gedaan de laatste keer dat ik er voorbij kwam.

Ik denk eerder dat ze de capaciteit van de bestaande blokken gaan verhogen.
Zeiden ze vorige keer nadat er een ganse blok was weggevallen "de andere worden groter".
Bleek achteraf niks van waar te zijn.

Echt spijtig dat ze die situatie zo laten want het is echt niet acceptabel.
Ik hoop nog wel dat het dit jaar beter is maar toch geen goed gevoel bij.

Ik verwacht deze week eigenlijk al een eerste kaart van de layout. Een beetje technisch maar ik heb wat zitten zoeken in de code van de app en de data die van de server beschikbaar is, deze ochtend stond er nog geen info op de server, nu staan er ondertussen referenties naar bepaalde zaken (zoals Info standen, drank standen etc).
Ze zullen dit nu aan het testen en nakijken zijn dus zal niet lang meer duren, nu komt het echt wel dichtbij!
Even op mijn eigen berichtje reageren, op basis van de beschikbare data heb ik snel even die data in een kaartje gegoten (helpt dat ik in dezelfde sector werk voor het maken van zo een kaarten ;) )
Dit zou de kaart ongeveer gaan zijn, de rode cirkels op de camping zijn "Boneyard Security Checks". Het lijkt er dus wel op de het midden gangpad nog bestaat voor de pendelbussen, maar dat er hekken gaan rondstaanen je die niet overal direct op de boneyard kan...

EDIT: Wat ik kan afleiden:
- Er zijn 2 merch standen (Oranje), zelfde plek als anders, maar ook recht tegenover de ingang.
- Er zijn meerdere toilet blokken op de boneyard (het donkerste blauw zijn toiletten, het lichtste zijn douches)
- Botsautos zijn inderdaad terug! Het reuzenrad en botsautos staan op de plaats waar het reuzenrad anders stond, ik denk dat ze daar wat meer plaats hebben gemaakt
GMM2025TempMapGrounds.jpg
GMM2025TempMap.jpg

Laatst bewerkt:
De afgelopen weken ben ik een aantal keer voorbij de wei gereden. Uit de flitsen die ik er toen van opgevangen heb durf ik met redelijke zekerheid te zeggen dat de Marquee op dezelfde plek staat als vorig jaar. Het gekende beeld van het ronde tentdak in het verlengde van de straat was er al. Ik verwacht dus niet dat er héél veel veranderd zal zijn aan de locaties van de podia op dat plannetje.
Spijtig genoeg hebben ze de afgelopen week de hekken met doeken aan de boneyard al gezet. Daardoor is er veel minder zicht op de wei vanaf de omliggende wegen. Aan de nieuwe crypt camping was er nog niets gedaan de laatste keer dat ik er voorbij kwam.
Nu maar hopen dat ze gewoon nog niet aan the crypt toe gekomen zijn.

Zou een stunt zijn als ze de Boneyard velden lekker in 2 delen en hernoemen.(nee stond niet in eerdere communicatie zo)

Users who are viewing this thread