Dauwpop 2025

• Onderwerp starter Onderwerp starter Brian
  • Startdatum Startdatum
Heel veel zin in komend weekend!
Op mijn lijstje staan: Deadletter, Boko Yout, Pete&Bas, Kingfishr, Getdown Services, Jools en Hiqpy

Altijd vertrouwen in gehad :cool:

Zaterdag is er zelfs een kans op onweersbuien in het zuidoosten, maar de kans dat die zo noordelijk gaan komen als Dauwpop is gelukkig erg klein. Het zal eerder Limburg en misschien een stukje Achterhoek worden, maar Dauwpop is normaal gesproken veilig

Deze weersvoorspellingen zijn de ideale zin in een festival krijgen vibes

Zeker! Helaas hebben ze al moeite met het voorspellen van het weer van gisteren. Vandaag zou het ook droog zijn 🤷🏼‍♂️

Het regengebied dat nu overtrekt was gewoon voorspeld, al is het misschien iets zuidelijker nog actief dan verwacht. Van een dergelijk regengebied is na vandaag sowieso geen sprake

Iemand vandaag al aanwezig? Ben eigenlijk wel benieuwd of er veel mensen gebruik van maken. Ik ga morgenvroeg die kant op. Probeer Hiigo nog mee te pakken op de camping.

Qua eten toch ook weer wat nieuwe foodtrucks. Dit jaar ook het eten om mijn schema gezet, want dat ik vergeet ik anders 😇.

En belangrijk een betere cocktailbar dan vorig jaar. Dat was vorig jaar echt niks.

Zekers. Hiigo op de camping gezien. Oude bekenden tegengekomen…Soft Loft, S10…prima begin

Veel plezier vandaag en morgen! Ik ben benieuwd of Kensington met een beetje nieuw elan speelt

ben vnl benieuwd hoe dat Rudimental nu klinken. Ga ze evt half augustus zien op PKP. Dus iemand die het concert zaterdagavond kort kan beschrijven, graag.

• Leuk
Waarderingen: mcoen
Ik kon het niet heel goed zien in het donker, maar volgens mij hebben niet alle planken voor de King King Tramhaus overleefd

Ik kon het niet heel goed zien in het donker, maar volgens mij hebben niet alle planken voor de King King Tramhaus overleefd
Mooi, kunnen ze die nieuwe look verder doortrekken ;)

Raar dagje gehad ook omdat ik pas later aankwam. Zeer content met de Leffe kathedraal, al meerdere keren geweest. Ramkot en luvcat beide half gezien, was aardig. Clean Bandit en Bloody Beetroots mwoah. Drukwerk was fantastisch leuk en Hiqpy weer goed.

Lag het trouwens aan mij of was het vandaag wel heel erg rustig? Dauwpop is sowieso wel een relaxed festival maar vandaag kon je wel heel makkelijk overal naar voren lopen.

Morgen met Roxy Dekker en Goldband zal het wel drukker zijn

Lag het trouwens aan mij of was het vandaag wel heel erg rustig? Dauwpop is sowieso wel een relaxed festival maar vandaag kon je wel heel makkelijk overal naar voren lopen.

Morgen met Roxy Dekker en Goldband zal het wel drukker zijn
De vrijdag is altijd wel de rustige dag ten opzichte van de zaterdag. Sowieso heb je minder artiesten op de vrijdag (de eerste artiest begint later), maar de prijs voor een dagkaart is hetzelfde. Verder gaan veel locals de zaterdag. Ik woon in de buurt en veel lokale ‘recreanten’ die met name voor de gezelligheid gaan, die gaan zaterdag. Kost je geen vakantiedag op werk.

Laatst bewerkt:
Het was inderdaad extreem rustig. Bij The Bloody Beetroots stonden max 2000man? De BEUK was eigenlijk ook de hele dag rustig. Ach ja prima vermaakt.

Luvcat was erg goed. Sandrien ook. Clean Bandit komt wel in het rijtje slechte optredens, het is dat ze een paar hits hebben.

De vrijdag is altijd wel de rustige dag ten opzichte van de zaterdag. Sowieso heb je minder artiesten op de vrijdag (de eerste artiest begint later), maar de prijs voor een dagkaart is hetzelfde. Verder gaan veel locals de zaterdag. Ik woon in de buurt en veel lokale ‘recreanten’ die met name voor de gezelligheid gaan, die gaan zaterdag. Kost je geen vakantiedag op werk.
Het is eigenlijk de eerste keer sinds ze de combi vrijdag-zaterdag doen dat ik er beide dagen ben, dus ik ben benieuwd

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Heemstock1
Ik ben benieuwd naar jullie dag- en weekendverslagen! Helaas ga ik dit jaar niet, maar het blijft een beetje ‘mijn’ festival als local 😇 Veel plezier!

Users who are viewing this thread