Pinkpop 2025

Maar waar gaan al die eettentjes die daar stonden heen dan? Gaat er nu meer ruimte zijn rond die plek omdat stukje backstage verplaatst is?

Podium in de tent staat richting het noorden gericht, stage 4 zal naar het zuiden gericht zijn.
Zo heel groot is stage 4 niet, er zal wel een beetje geschoven moeten worden met eetkraampjes.

Ik ben wel benieuwd hoeveel zit/schaduwplekken er bij gaan komen.

Maar waar gaan al die eettentjes die daar stonden heen dan? Gaat er nu meer ruimte zijn rond die plek omdat stukje backstage verplaatst is?
ik denk dat er minder eettentjes komen...
ook afgestemd op de bezoekers aantallen en anders verdeeld over het terrein.

alles zal zich qua festivalterrein nu meer focussen op het hoofdveld en het Noordveld, ik denk dat de mensen die wel op Pinkpop aanwezig zijn hier positief op gaan reageren. qua drukte/indeling bedoel ik dan

Ik denk dat er een aantal rechts van de North stage worden geplaatst, nu daar extra ruimte open komt door de nieuwe doorgang daar.

alles zal zich qua festivalterrein nu meer focussen op het hoofdveld en het Noordveld, ik denk dat de mensen die wel op Pinkpop aanwezig zijn hier positief op gaan reageren. qua drukte/indeling bedoel ik dan
Ja, denk ik ook, minder eettentjes. Want als ik het goed begrijp komt het voormalige stage 4 plein te vervallen voor het publiek en daar had je ook nog eettentjes, kraampjes en die Apfelkorn bar. En die moeten ook nog ergens op het hoofdveld komen lijkt me. En oké, rechts van North stage komt meer ruimte, maar de Stille Jan moeten ze ook nog kwijt op het hoofdveld.

Laten we die discussie anders weer eens starten 🤣
Nouja ik heb het nog niet eerder genoemd en nu er meer dingen verplaatst zijn richting tent kant zou het in theorie daar nu veel drukker kunnen zijn 🤷🏼 dus ja ik hoop dat het dan ook daadwerkelijk rustiger is en niet alleen maar erger wordt

• Leuk
Waarderingen: hersenscheetje
Nouja ik heb het nog niet eerder genoemd en nu er meer dingen verplaatst zijn richting tent kant zou het in theorie daar nu veel drukker kunnen zijn 🤷🏼 dus ja ik hoop dat het dan ook daadwerkelijk rustiger is en niet alleen maar erger wordt
Hoezo zou het daar dan zoveel drukker zijn? Stage 4 speelt afwisselend met de tent. Daar was het nooit echt druk, dus iets drukker is geen probleem. Dat is echt wel een immens veld hoor. Ze weten wel waar ze mee bezig zijn gok ik zo :)

beetje off-topic... maar KoL zegt af voor Rockwerchter... Het kan aan mij liggen maar het voelt alsof er veel artiesten afzeggen dit jaar

In het geval van blessures met bijbehorende operaties kan je er natuurlijk niks aan doen, dikke pech! Andere soort categorie dan "logistics", "geen reden" of "ik ben een rapper, dat je me boekt is dapper"

beetje off-topic... maar KoL zegt af voor Rockwerchter... Het kan aan mij liggen maar het voelt alsof er veel artiesten afzeggen dit jaar
"injury" staat in het bericht. dat is niet een bericht als Adam Lambert of Shaboozey. Voor Pinkpop dan weer 'gelukkig' niet voor KOL...
soms zijn er van die jaren dat zijn er een reeks cancels, dan zijn er jaren niet, of jaren voor ene festival totaal niets en een ander festival heeft net al die cancels voor de kiezen...

vind het nu nog wel mee vallen voor Pinkpop althans, qua afzeggingen. Vind zo'n cancel tijdens/of vlak voor het festival altijd veel erger, dan moet zo'n organisatie echt wel alle registers open trekken.

Hoezo zou het daar dan zoveel drukker zijn? Stage 4 speelt afwisselend met de tent. Daar was het nooit echt druk, dus iets drukker is geen probleem. Dat is echt wel een immens veld hoor. Ze weten wel waar ze mee bezig zijn gok ik zo :)
Precies dit!

Vandaag een drukke werkdag, en dan kijk je op de terugweg even op het forum! Damn 5 pagina's achter.. dus het leeft hier nog enorm, degenen die een verandering wouden vinden toch weer iets negatiefs en de mensen die al tevreden waren, lijken nog tevredener!
Love it are hate it, het beste concept.

Eettentjes, schaduwplekken etc. Heb ik niet zoveel mee was voor mij altijd prima (behalve op de camping 😋).
Maar stage 4 op die plek is fantastisch imo, nu kan het een echt podium worden.. er zou zich een enorme menigte kunnen verzamelen als een artiest vlak voor het festival weet te pieken!
Ook heeft het zijn nostalgische werking voor mij (kleintje 3fm stage terug, toch de mooiste concerten gezien, sinds het podia gedraaid is, zijn de mooiste concerten voor mij in de tent)

Geen verdrukking van tent naar stage 4 en bang te zijn dat ik het begin mis (wat vaak het geval was).

Enorme verbetering als je het mij vraagt!

Op dit forum kwamen de afgelopen weken een paar keer vragen voorbij over shuttles van en naar parkings. Die leken er niet te zijn. Ik meen in één van de krantenartikelen van vandaag gelezen te hebben dat die er toch zouden zijn. Of ging dat meer over wensen voor de toekomst?

Users who are viewing this thread