Pinkpop 2025

Ik dacht ook al meteen of het veld dan kleiner is, als je genoeg ruimte wilt houden tussen tent stage en stage 4.
dat is genoeg ruimte, je hebt voor stage 4 dezelfde ruimte als op de oude locatie tussen de bar en het podium, bij de tent staan meeste mensen daadwerkelijk in de tent.

dus moet goed komen, en dan kun je ook nog langs beide zijde weer aan en af lopen waardoor je geen opstopping krijgt

• Leuk
Waarderingen: D02 en visdave34
Voor mij klinkt het allemaal best positief! Ja klopt inderdaad dat er al eerdere jaren gezegd werd voor meer schaduwplekken etc. maar met Ide erbij is denk ik nu eindelijk de echte frisse wind aanwezig waar al jaren over gesproken wordt
Zeker,alleen nu omzetten in concrete actie.Geef hun wel een echte kans.Wel opmerkelijk dat er geen indicatie wordt gegeven over de kaartverkoop.We gaan het zien komende editie.

Maar fijn dat Ide erbij is, dat is wel een gast met drive.
Zeer goede toevoeging bij de directie van Pinkpop. Brengt vooral veel op creatief en innovatief vlak. Benieuwd hoe hij dit gaat combineren met z'n drukke agenda voor DTRH trouwens. Voelt voor mij ook een beetje als een soort laatste en uiterste poging van MOJO om het festival futureproof te maken. We gaan het zien.

• Leuk
Waarderingen: spongebobsong en elo
Stond de North stage altijd al zo ver naar voren (voorbij het asfalt)? kan me herinneren dat ik daar in het voorvak op asfalt stond de laatste keer dat ik er was
Ik kan me herinneren dat daar altijd die plastic hexagon tegels zijn ipv asfalt.

Weet nog niet wat ik ervan moet vinden dat Stage 4 nu achter de tent staat. Ik vond het eigenlijk wel charmant dat stage 4 zo apart stond op de autokino plek.. maar goed, ik laat me verrassen en zie wel hoe het uitpakt.

dat is genoeg ruimte, je hebt voor stage 4 dezelfde ruimte als op de oude locatie tussen de bar en het podium, bij de tent staan meeste mensen daadwerkelijk in de tent.

dus moet goed komen, en dan kun je ook nog langs beide zijde weer aan en af lopen waardoor je geen opstopping krijgt
Maar is het zeker dat je ook aan de "rechterbovenkant" het rondje langs noord/tent kunt maken?

In mijn timetable ga ik veel van stage 4 naar de tent dus dit is natuurlijk geweldig nieuws.

Ik begrijp alleen niet waarom jullie denken dat ze dit allemaal alleen gaan doen voor dit jaar, want slecht kaarten verkoop.

Ik mag toch hopen dat ze het terrein aanpassen met een toekomst visie.

• Leuk
Waarderingen: brutus257
Maar dat stage 4 plein ga je toch niet helemaal opdoeken? Ide zou daar toch allang een leuk plekje voor hebben verzonnen?

Nieuwe opstelling is voor mijn zondag route ook echt ideaal.

De: The Boxxer rebellion, Elephant, Everything Everything route wordt ineens een stuk makkelijker.

• Leuk
Waarderingen: Maria
In mijn timetable ga ik veel van stage 4 naar de tent dus dit is natuurlijk geweldig nieuws.

Ik begrijp alleen niet waarom jullie denken dat ze dit allemaal alleen gaan doen voor dit jaar, want slecht kaarten verkoop.
Omdat het anders dit jaar vet leeg lijkt en ze er een positieve spin aan willen geven om toch nog wat kaartjes te verkopen.

Is de tentstage een kwartslag gedraaid volgens deze kaart in het filmpje? Verder lijkt north stage op dezelfde plek te staan en denk ik dat stage 4 alleen met de voorkant op het terrein staat, en de achterkant in de backstage area. Dus zou moeten kunnen hoor, genoeg ruimte op t noord gedeelte

Bijlagen

• IMG_4585.jpeg
    IMG_4585.jpeg
    888,9 KB · Weergaven: 35
De nieuwe stage 4 plek, plus de zwerm publiek die er omheen staat, maakt toch dat daar wat ruimte van de kalm aan baan (eet- en drink kraampjes / foodtrucks) wegvalt? Die zullen elders op het terrein terecht komen, en ik kan me voorstellen dat dit deels richting het Pinkpop plein gaat nu daar ruimte is ontstaan...

• Leuk
Waarderingen: puncturewounds

Users who are viewing this thread