Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Die 2 brengen een portie frisse wind mee. Ik ben benieuwd hoe al die veranderingen straks gaan landen. Qua communicie merk je nu al verschil en dat is zo fijn om te zien. En die Ida is wel een bezig bijtje hoor.
Ik voel die frisse wind niet zo, ze zeggen toch niets nieuws? Vorig jaar en het jaar ervoor werden deze dingen ook geroepen. Zoals die zit en schaduwplekken bijv. Die komen nu dan bij stage4?
Maar fijn dar Ide erbij is, dat is wel een gast met drive.
Dat van die extra schaduwplekken en terrasmogelijkheden leest eigenlijk vooral als een verkapte "de kaartverkoop loopt niet zo dus nu is daar wel plek voor."
Wel fijn dat het rondje weer kan en dat stage4 geen hele marathon sprint meer is. Ben benieuwd wat de toekomst gaat brengen.
Voor mij klinkt het allemaal best positief! Ja klopt inderdaad dat er al eerdere jaren gezegd werd voor meer schaduwplekken etc. maar met Ide erbij is denk ik nu eindelijk de echte frisse wind aanwezig waar al jaren over gesproken wordt
Dat van die extra schaduwplekken en terrasmogelijkheden leest eigenlijk vooral als een verkapte "de kaartverkoop loopt niet zo dus nu is daar wel plek voor."
Wel fijn dat het rondje weer kan en dat stage4 geen hele marathon sprint meer is. Ben benieuwd wat de toekomst gaat brengen.
Zeker, maar ik vind het terrein normaal gesproken echt al zo propvol soms dat ik me wel afvraag waar ze dat allemaal gaan neerzetten. Maar goed, we gaan het zien natuurlijk, hoop dan vooral ook dat ze het erin gaan houden inderdaad.
Zeker, maar ik vind het terrein normaal gesproken echt al zo propvol soms dat ik me wel afvraag waar ze dat allemaal gaan neerzetten. Maar goed, we gaan het zien natuurlijk, hoop dan vooral ook dat ze het erin gaan houden inderdaad.
Denk het niet, maar tijden veranderen je moet wel mee gaan de concurrentie doet dat ook anders ben je vroeg of laat een veredelde dinosaur en we weten allemaal wat daarmee is gebeurd.
Voor mij klinkt het allemaal best positief! Ja klopt inderdaad dat er al eerdere jaren gezegd werd voor meer schaduwplekken etc. maar met Ide erbij is denk ik nu eindelijk de echte frisse wind aanwezig waar al jaren over gesproken wordt
Wel benieuwd wat er dan nu met het gebied bij de ingang gebeurt, waar stage 4 eerst stond.
Zou een mooie gelegenheid zijn om in de toekomst daar een extra stage neer te zetten.