Electronic Chat

Niemand bij de nieuwe Awakenings Upclose geweest? Benieuwd hoe anders dit concept was.
Niet kunnen gaan, maar had er net als vorig jaar graag bij willen zijn. Dit concept lijkt echt een voltreffer als ik zo om mij heen hoor. Het publiek maakt daarin ook een groot verschil natuurlijk, dat lijkt hier wel gewoon de randstad bubbel te zijn.

• Leuk
Waarderingen: Joris
Audio Obscura host gelukkig een stage op 750jaar Amsterdam. Maar man man man, wat is dit in elkaar gezet door boomers zeg haha. Echt een mega groot evenement wat vrijwel geen marketing heeft.

1747814372646.png

Ja niemand van ons er nog doorheen gekomen. Denk dat het vooral te maken heeft met de krakkemikkigheid van de website...

Vriend van mij wel, dus ik ga even een kijkje nemen. Moet gelukkig toch in Amsterdam zijn, want later die dag de trein naar Londen voor LCD/Glasto

Hier een enkeling maar problemen met ticketselectie. Maar via 1 van die gasten hoorde ik dat je unlimited tickets kan 'kopen'. Je kan vervolgens maar 4 terugkrijgen via sms maar dat heeft er misschien mee te maken waarom de website zo mega overbelast is.

• Haha
Waarderingen: Novis95
Hier een enkeling maar problemen met ticketselectie. Maar via 1 van die gasten hoorde ik dat je unlimited tickets kan 'kopen'. Je kan vervolgens maar 4 terugkrijgen via sms maar dat heeft er misschien mee te maken waarom de website zo mega overbelast is.
Ik kom niet eens tot aan de ticketselectie... Ik blijf hangen in de wachtkamer

Wat een leijers... Ik sta nog steeds in de wachtruimte, is geen doorkomen aan. Zelfs Lowlands gaat sneller met meer kans van slagen....

Je kon dus schijnbaar meer halen dan 4 stuks als je er eenmaal doorheen was. Via via een mailbox gezien met honderden mailtjes voor ticketbevestiging. Zo dom dat ze dit gratis maken. Doe gewoon 5 euro, dan heb je dit gezeik niet.

Ik heb zelf 4 tickets via de website bevestigd zien worden. Heb alleen nog geen mail.

Ze kunnen op deze manier beter deze hele verkoopronde schrappen en een nieuw moment opzetten toch? Dit is een drama zo.

Nou, we hebben er in totaal 8 kunnen halen. Maar wat een rotzooitje hebben ze er van gemaakt. Houd mn hart vast dat het wél goed op de ring georganiseerd gaat worden.

• On fire
Waarderingen: Novis95

Users who are viewing this thread