Pinkpop 2025

Gaan we deze week de plattegrond waarschijnlijk wel zien…(?)
ik ga er van uit dat de OOR Pinkpop gids tijdig bij de drukker bekend moet zijn, ik verwacht eind deze maand om alles te kunnen drukken.
vandaar dat ik denk dat alles wat daar in komt, ook eind volgende week allemaal bekend is...

( de datum van editie 2026 zal daar ook wel in komen, daarvoor gok ik vr 19 - zo 21 juni 2026 ? )

• Haha
Waarderingen: hersenscheetje
daarop aanhakend...

als in de Pinkpop gids alle informatie gedrukt gaat worden, is ook de vraag of de act die zichzelf laat achterhouden met bekendmaken zichzelf zo lang geheim wil houden dat die niet eens in de Pinkpop gids gedrukt gaat worden. Of, de ijdelheid overwint het daarin zo dat de bio van de act in de Pinkpop gids gedrukt moet worden, dan zal deze ook bekend gemaakt gaan worden neem ik aan. (ik bedoel dus de Stay Tuned vervanger van Adam Lambert)

• Leuk
Waarderingen: RimkoW en hersenscheetje
Wanneer verschijnt die PP gids ? Denk dat die act niet veel extra tickets gaat verkopen, toch benieuwd of er iets verrassend uit de hoge hoed gaat komen.

Wanneer verschijnt die PP gids ? Denk dat die act niet veel extra tickets gaat verkopen, toch benieuwd of er iets verrassend uit de hoge hoed gaat komen.
die wordt pas uitgedeeld bij de ingang van het festivalterrein na openen van de poorten, op 20 juni 11:00 voor het eerst dus...

volgens mij sinds ze niet meer door LiveXS gedaan wordt niet meer vooraf online en volgens mij ook niet op de campings verstrekt (corrigeer me als ik dat mis heb)

• Leuk
Waarderingen: Landgraver
die wordt pas uitgedeeld bij de ingang van het festivalterrein na openen van de poorten, op 20 juni 11:00 voor het eerst dus...

volgens mij sinds ze niet meer door LiveXS gedaan wordt niet meer vooraf online en volgens mij ook niet op de campings verstrekt (corrigeer me als ik dat mis heb)
Volgens mij krijgen we bij aankomst op de camping op donderdag ook altijd zo’n boekje, maar zou mijn hand er niet om durven verwedden.

• Leuk
Die laatste act gaat toch gewoon Eefje de Visser worden die pas na BKS bevestigd kan worden? Of is dat ergens ontkracht? Lijkt mij de enige logische reden waarom een artiest nog niet aangekondigd kan worden.

• Leuk
Waarderingen: Timmetje en Oasiss
waarom zou Mojo wachten voor Pinkpop met een Friendly Fire booking van Best Kept Secret.
en waarom zou Eefje de Visser wachten met een bekendmaking van Pinkpop, zie BKS niet als een legit excuus.

zou voor mij een onlogische naam zijn enkel op basis van de BKS headline spot om achter te houden, daar wringt de schoen

• Leuk
waarom zou Mojo wachten voor Pinkpop met een Friendly Fire booking van Best Kept Secret.
en waarom zou Eefje de Visser wachten met een bekendmaking van Pinkpop, zie BKS niet als een legit excuus.

zou voor mij een onlogische naam zijn enkel op basis van de BKS headline spot om achter te houden, daar wringt de schoen
Kan natuurlijk dat Friendly Fire heeft gezegd, wacht nog even, want wij willen eerst alle Eefje de Visser fans naar ons festival hebben getrokken.

Ik word zelf wel blij van een Eefje de Visser, maar weet niet of deze naam helemaal gaat werken op die plek en op Pinkpop.

ik zou het een belachelijke oplossing vinden
en er lijken me binnen Nederland nog veel meer andere opties die niet BKS headlinen en vast die Pinkpop zaterdag kunnen, vandaar dat ik daar heel veel moeite mee heb om dat als een logische oplossing te zien.

daarnaast, ook totaal niet iets waar ik om sta te springen, dat los daarvan ook nog

waar komt het Eefje de Visser "gerucht" eigenlijk vandaan... volgens mij enkel iets dat jij @Oasiss enkele keren in het begin genoemd hebt. vind het raar dat @planettelex zich afvraagt of het al ontkracht is?

Een fantastische Nederlandse act als vervanger voor Lambert zijn zou een goeie boeking zijn. Op meer moet je ook niet echt willen hopen lijkt me. Helemaal niet voor een spot om 17u. Zou al bijzonder zijn als Eefje daar wil staan.

Klinkt wel logisch dat zij het zou kunnen zijn met die "geheimplicht" in het achterhoofd.

Geen idee hoe @planettelex denkt. Maar ik heb het idd vrij snel na het afzeggen van Adam Lambert geopperd. Het lijkt mij als je redelijk laat moet gaat schuiven gewoon een reële optie, waarbij het me echt niet gek lijkt dat er wat voorwaarden zijn gesteld betreffende de aankondiging. Ik zie niet in waarom Lionel Richie om 17:00 realistischer zou zijn.

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
Geen idee hoe @planettelex denkt. Maar ik heb het idd vrij snel naar het afzeggen van Adam Lambert geopperd. Het lijkt mij als je redelijk laat moet gaat schuiven gewoon een reële optie, waarbij het me echt niet gek lijkt dat er wat voorwaarden zijn gesteld betreffende de aankondiging. Ik zie niet in waarom Lionel Richie om 17:00 realistischer zou zijn.
Richie is sowieso niet echt een realistische optie. Die hadden ze dan nu vast ook allang bekend gemaakt.

• Leuk
Ja, de gedachten naar Eefje waren van mijn kant ook juist ingegeven doordat het pas later bekend zou worden. Of je hebt nog niks, maar dan zeg je gewoon nog niks. Maar nu zodanig specifiek aangekondigd dat er iets of iemand is, maar dat dit pas op een tijdstip kort voor het festival mag worden gedeeld. Dan is voor mij een logische reden dat het is ingegeven door een ander optreden in de buurt.

• Leuk
Waarderingen: Blommie en Timmetje
als NL optie zie ik Anouk die wil wachten op meer verkoop voor haar Ziggo's als meer realistisch dan Eefje de Visser op BKS.
daarnaast vind ik Anouk ook wel meer zo'n houding hebben van 'wacht maar op mij", dat zie ik Eefje de Visser niet zo doen

als NL optie zie ik Anouk die wil wachten op meer verkoop voor haar Ziggo's als meer realistisch dan Eefje de Visser op BKS.
daarnaast vind ik Anouk ook wel meer zo'n houding hebben van 'wacht maar op mij", dat zie ik Eefje de Visser niet zo doen
Ik zou daar zelf niet zo gelukkig van worden denk ik, maar Anouk past denk ik wel wat beter bij Pinkpop qua naam en ook qua muziek dan een Eefje die ik toch meer op de wat alternatievere festivals zie staan. Dus misschien niet eens heel gek gedacht.

Users who are viewing this thread