Pukkelpop verzamel items (Buttons, stickers , polsbandjes enzovoort)

Je kan het niet meer zien maar dit is het combi bandje van 2018 heb dat stuk er indertijd per ongeluk afgeknipt.
IMG_4048.jpeg

Ik wil wel eens kijken of ik nog wat PKP prullaria heb liggen, het zal niet veel zijn maar misschien nog een sticker hier of daar en/of een polsbandje. In ieder geval heb ik het bandje van 2011 nog, gezien de storm heeft dat nog heel lang een emotionele waarde gehad en dat kon ik dus niet wegdoen.
en heb je ondertussen al eens gekeken of je nog iets hebt?

Grijze pet met neutraal zwart Pukkelpop logo afgelopen weekend gekocht aan de merchandise stand op het festival.
IMG_4311.jpeg

Pkp25 verzamel items erbij in mijn verzameling na afloop van het festival.
IMG_4308.jpeg

Laatst bewerkt:
Alle Pukkelpop buttons die ik tot nu toe heb even opnieuw hier geplaatst maar deze keer in close up en apart zonder mijn andere pkp verzamel items erbij.
IMG_4318.jpeg

Even een oproep Voor Wie er nog andere heeft van voorgaande edities die hier nog niet zijn gepost zijn foto’s nog altijd meer dan welkom.

Alle Pukkelpop buttons die ik tot nu toe heb even opnieuw hier geplaatst maar deze keer in close up en apart zonder mijn andere pkp verzamel items erbij.
Bekijk bijlage 15711

Even een oproep Voor Wie er nog andere heeft van voorgaande edities die hier nog niet zijn gepost zijn foto’s nog altijd meer dan welkom.
Je mist die van dit jaar nog zo te zien. Ik wil de mijne gerust afstaan als ik je daar een plezier mee kan doen 😉

Ook even een aparte foto gemaakt van alle pukkelpop toegangsbandjes die ik tot nu toe heb met combi 2025 toegevoegd ✅ aan mijn verzameling.
Als iemand het combi bandje met het woord combi erbij (heb ik er indertijd per ongeluk afgeknipt zoals je kunt zien op de foto) heeft van 2018 is een foto zeer welkom ben heel benieuwd hoe het er ook alweer eruit ziet.
IMG_4326.jpeg

Vrijdag toegangsbandje van 2025 toegevoegd aan mijn pukkelpop verzameling, heb ik gekocht van iemand op 2dehands.

IMG_4333.jpeg

Donderdag toegangsbandje van 2009 toegevoegd aan mijn Pukkelpop verzameling, ook gekocht van iemand op 2dehands.

IMG_4417.jpeg

• Leuk
Waarderingen: DDave

Users who are viewing this thread