UK Glastonbury 2024

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.507
6.183
Frappant dat je dit op een site als deze terug moet vinden maar dat ze er niet zelf even een mailtje aan wijden oid. Niet netjes.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.507
6.183
Madonna liever niet, maar Dua Lipa (tenzij er op andere stages vette namen) staan' en met name Coldplay zou ik zeker gaan kijken.

Sowieso een headlinertrio dat op welk festival dan ook de boel zo uitverkoopt. Het is al lastig om kaarten te krijgen maar dat zal met deze geruchten nog wel moeilijker gaan worden.
 
Laatst bewerkt:

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.412
3.383
Agree to disagree. Madonna liever niet, maar Dua Lipa (tenzij er op andere stages vette namen) staan' en met name Coldplay zou ik zeker gaan kijken.

Sowieso een headlinertrio dat op welk festival dan ook de boel zo uitverkoopt. Het is al lastig om kaarten te krijgen maar dat zal met deze geruchten nog wel moeilijker gaan worden.
Uitverkopen is in deze totaal irrelevant, want dat doet het ook wel zonder 1 naam bekend.
Als je dan vergane glorie als 10% live 90% backing vocals Madonna 20 jaar te laat zet, beetje zoals GNR vorig jaar, dan sla je de plank mis. Was leuk geweest voor het Legends slot. Tel daarbij op 'de Pearl Jam van Glastonbury' met Coldplay wéér en de übercommerciële Dua Lipa erbij dan heb je een bovenkant zonder ook maar iets spannends.
 
  • Leuk
Waarderingen: Everyknight en Joslittel

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.507
6.183
Ja eens hoor, spannend is het niet. En er zullen zat mensen blij zijn met Madonna maar ik ben daar ook niet één van haha.

Coldplay stond er in 2016 voor het laatst. Dat is 8 jaar geleden volgend jaar.

Hoe dan ook zijn de headliners op Glasto niet heel belangrijk natuurlijk, zat anders te zien. Zullen wel weer tientallen spannende namen verspreidt over de andere stages staan. :)
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.412
3.383
Ja eens hoor, spannend is het niet.

Coldplay stond er in 2016 voor het laatst. Dat is 8 jaar geleden volgend jaar.

Hoe dan ook zijn de headliners op Glasto niet heel belangrijk natuurlijk, zat anders te zien. Zullen wel weer tientallen spannende namen verspreidt over de andere stages staan. :)
Ja maar dat het meest toonaangevende festival ter wereld, dat toch sowieso uitverkoopt, dan drie van de meest commerciële headliners die er zijn neerzet is ronduit janken voor de muziekindustrie.
En ja het is evident dat een festival met meer dan 100 stages daarnaast óók spannende namen heeft.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.507
6.183
Ach ja. Commercieel of niet, ik vind het allang tof dat Dua Lipa (als de geruchten kloppen) straks Glastonbury headlined. :)

En het had erger gekund: Sheeran of Green Day was ook een mogelijkheid geweest haha.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.030
8.668
Uitverkopen is in deze totaal irrelevant, want dat doet het ook wel zonder 1 naam bekend.
Als je dan vergane glorie als 10% live 90% backing vocals Madonna 20 jaar te laat zet, beetje zoals GNR vorig jaar, dan sla je de plank mis. Was leuk geweest voor het Legends slot. Tel daarbij op 'de Pearl Jam van Glastonbury' met Coldplay wéér en de übercommerciële Dua Lipa erbij dan heb je een bovenkant zonder ook maar iets spannends.
Op Glasto heb je gelukkig nog een stage of 100 als alternatief. The National gaat ongetwijfeld (eindelijk) eens die Other Stage afsluiten daar.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.412
3.383
En het had erger gekund: Sheeran of Green Day was ook een mogelijkheid geweest haha.
Als je van livemuziek houdt, heb je dat liever dan Madonna...

Op Glasto heb je gelukkig nog een stage of 100 als alternatief. The National gaat ongetwijfeld (eindelijk) eens die Other Stage afsluiten daar.
Die heb je toch nog steeds als je daarnaast óók minstens 1 spannende headliner boekt?

Maar goed de geruchten zouden dus blijken te kloppen. Hoop op een iets alternatievere naam dan maar.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.507
6.183
Als je van livemuziek houdt, heb je dat liever dan Madonna...


Die heb je toch nog steeds als je daarnaast óók minstens 1 spannende headliner boekt?

Maar goed de geruchten zouden dus blijken te kloppen. Hoop op een iets alternatievere naam dan maar.
Welke alternatievere naam zou jij daar nog bovenaan de affiche willen zien?

En nee, ik hou van livemuziek maar verkies dan toch liever de spektakel playbackshow van Madonna dan Green Day of Ed Sheeran. Al zou ik bij alle drie niet gaan kijken op Glasto haha. Leuke headliners zijn daar mooi meegenomen maar niet heel belangrijk. :)
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.412
3.383
Welke alternatievere naam zou jij daar nog bovenaan de affiche willen zien?

En nee, ik hou van livemuziek maar verkies dan toch liever de spektakel playbackshow van Madonna dan Green Day of Ed Sheeran. Al zou ik bij alle drie niet gaan kijken op Glasto haha. Leuke headliners zijn daar mooi meegenomen maar niet heel belangrijk. :)
Als je dan toch een naam fixt die verder alleen eigen shows doet, of het niet erg vindt om acts te boeken die niet meer in hun prime zijn: Bruce Springsteen bijvoorbeeld.
Verder Olivia Rodrigo, Dave, Sam Fender. Je verkoopt tóch uit, dus wat laat je om zo'n veelbelovende act er neer te zetten naast twee gevestigde namen. Of een Britse klassieker als Blur of Pulp. Alles beter dan dit trio samen eigenlijk.

Wat betreft Madonna, ja onbegrijpelijk, maar zoals jij altijd zegt 'agree to disagree'.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.507
6.183
Mooie namen. Al zie ik Pulp er nog wel staan, als sub. En als ik moet kiezen dan liever Dua Lipa dan Blur.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.403
627
Welke alternatievere naam zou jij daar nog bovenaan de affiche willen zien?

En nee, ik hou van livemuziek maar verkies dan toch liever de spektakel playbackshow van Madonna dan Green Day of Ed Sheeran. Al zou ik bij alle drie niet gaan kijken op Glasto haha. Leuke headliners zijn daar mooi meegenomen maar niet heel belangrijk. :)
Maar in welke mate gaat het een spektakelshow zijn? Op Glastonbury moeten zulke artiesten meestal teruggrijpen naar een back-to-basics show, wat de reputatie van Madonna geen goed gaat doen. U2 heeft zo ook getoond dat het zonder al die visuele pracht toch maar een matige headliner is.
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.190
3.015
Er beginnen alvast enkele kleinere namen door te sijpelen. Bombay Bicycle Club en Bicep zouden alvast van de partij zijn komende editie.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.929
6.169
Eigenlijk hebben ze alle drie wel nood aan een grote productie om hun popshows te ondersteunen. Coldplay misschien wel nog het minste van de drie. Dua Lipa heeft ook steeds tig dansers, mooie visuals etc. bij.. Ik geloof niet echt in het gerucht van Madonna overigens. Eavis gaat ook niet zeggen dat alle geruchten waar zijn natuurlijk, anders is de pret er voor hen ook af. :p
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken