Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.721
2.401
  • Leuk
Waarderingen: phonehome

MadMandra27

Support act
23 aug 2022
785
1.015
Hoe dichter we komen, hoe meer ik begin te twijfelen tussen Stormzy en Aurora. Stormzy is groter, maar Aurora kan me echt overtuigen met haar live optredens en erna mogelijks nog door naar Iggy (?) Kortom, ik ben dus op zoek naar een live performance van Stormzy die me volledig over de streep trekt. Heeft iemand dit achter de hand?
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.652
901
maar Aurora kan me echt overtuigen met haar live optredens en erna mogelijks nog door naar Iggy (?)
Zou ook combo Aurora/Iggy willen doen, maar als je Aurora volledig wil uitkijken, kom je er niet meer in bij Iggy.
Dat is dus zo k!*** dat je niet enkel moet rekening houden met clashes, maar ook met aangrenzende concerten... 🥺
 

MadMandra27

Support act
23 aug 2022
785
1.015
Zou ook combo Aurora/Iggy willen doen, maar als je Aurora volledig wil uitkijken, kom je er niet meer in bij Iggy.
Zouden er zeker rode kruizen zijn denk je? Op zich kan je tegen 20-25 na al in de Barn staan komende van Aurora in de Klub C toch? 🤔
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.652
901
Zouden er zeker rode kruizen zijn denk je? Op zich kan je tegen 20-25 na al in de Barn staan komende van Aurora in de Klub C toch? 🤔
Iggy gaat volk trekken.
Natuurlijk te zien hoe veel groter The Barn nu is? Misschien dat we nu wel er nog altijd bij kunnen?
 

MadMandra27

Support act
23 aug 2022
785
1.015
Maar de vraag is: als we er nog bij kunnen, hoe ver staan we dan en in welke mate heeft dat een invloed op hoe we Iggy zijn optreden ervaren? Al die levensvragen hiero 😅
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.378
6.625
In dit topic (https://forum.festileaks.com/threads/ik-ben-naar-…-geweest-en-het-was-….15/page-92#post-264470) staan heel wat recensies over hun zaalshows eind vorig jaar. Voor mij was het alleszins het beste concert van het jaar.

Op Werchter spelen ze natuurlijk maar een uurtje, maar wordt nog steeds een magische ervaring in de Barn.
En er komt dit weekend weer een verslag bij. Goh wat heb ik zin in zaterdag zeg! Opnieuw Sigur Rós. Door de recensies weer door te lezen weer helemaal zin in :D
 
  • Leuk
Waarderingen: warriorandweirdo

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.808
3.780
Ik vrees dat dat bij allevier de Barn headliners het geval gaat zijn.
Bij Iggy Pop geef ik nog het meeste kans dat je toch nog binnen geraakt. But don’t count on it.
Waarom dat laatste? Ik niet eigenlijk. Verwacht dat heel veel liever Iggy gaan kijken dan Stormzy
 
  • Leuk
Waarderingen: Islaaa

Joss

Gouden Tip
29 mrt 2023
416
546
De 14-daagse weersvoorspellingen komen nu op de donderdag uit op 26 graden en redelijk zonnig (Buienradar.nl) tot 31 graden en zeer zonnig (Weer.nl). Het ziet er naar uit dat de liefhebbers van niet zo warm en af en toe een bui er bekaaid van af komen (maar het blijft een voorspelling).
 

MrScissorhands

Support act
23 mei 2023
996
1.038
Waarom dat laatste? Ik niet eigenlijk. Verwacht dat heel veel liever Iggy gaan kijken dan Stormzy
Omdat hij de enige van de vier is die niet de hype achter zich heeft van Fred Again.. en Rosalía, noch de voormalige headliner status van Editors.
Maar inderdaad, het feit dat Stormzy op de main staat op het moment dat zijn set begint pleit in het voordeel van een volle Barn.

Zoals gezegd, ik ga uit van rode kruizen aan het begin van elke Barn headliner.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken