Festileaks Festival Draft IX: Landenbingo

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.172
4.318
Het Griekse Planet of Zeus staat dit jaar op Graspop, maar ook op het 🍀Paddy Powerfestival🍀!

8F7CBD9C-CC86-4607-94A2-AD01D80E1FEB.jpeg

In 2000 word de band Planet of Zeus geboren in Athene, Griekenland. Ze spelen Southern/Stoner Metal met als lievelings onderwerpen om over te zingen alcohol en vrouwen. De band bestaat uit J.V. (bass), Syke (drums), Yog (gitaar) en Babis (vocals, gitaar).


@HollandiaFCB
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.021
8.664
Mijn volgende naam is een componist uit Israel. Je kent hem misschien van het geweldige album met Jonny Greenwood, Junun. En van zijn geweldige The Rajasthan Express.

Shye Ben Tzur.

42573645705_382ba98dd9_b.jpeg

@HollandiaFCB
 
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.305
6.506
Oasiss heeft aan het begin van de draft al aangegeven dat hij op vakantie zou zijn vanaf eind februari en Brian zit met een net nieuw gekocht huis, ook dat kan veel tijd kosten, weet ik uit recente eigen ervaring :)
Niet alleen tijd, ook energie. Sowieso moeite alles er goed bij te houden in mijn hoofd. Als ik alles van te voren had geweten, had ik nooit mee gedaan aan de draft.

Ik wil best mij plek opgeven en me terug trekken als dit de draft niet ten goede komt hoor. Dat snap ik best.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken