Lowlands 2023

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.315
1.747
Voor de duidelijkheid: Als je tickets in de app zitten, heb je die internetverbinding dus niet nodig.
Ja dat dacht ik dus ook!

Anders loopt de organisatie ook wel heel risico op totale chaos natuurlijk. Zitten ze ook niet echt op te wachten lijkt me....
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.529
817
Ik was bij Billie in de Ziggodome. Ook al is het niet helemaal je muziek. Ik zou zeker een kijkje gaan nemen. Ze heeft echt een waanzinnige show met een gruwelijk stage design. Heel benieuwd wat ze hier allemaal van meeneemt. En als artiest vond ik haar enorm gegroeid tov haar 2019 optreden op Lowlands!
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Het aanbieden en overkopen van een Lowlands-ticket via Ticketmaster is mogelijk tot de woensdagmiddag voor Lowlands. Meer:

Dat is heel gaar geregeld van Ticketmaster. Als je dan lastminute ziek bent heb je gewoon pech. Klantonvriendelijk.
 
  • Leuk
Waarderingen: bardt en davadude

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.529
817
Als je naar de website kijkt zijn de headliners gewoon bekend. Met daarachter 2 danceafsluiters. Ik vind het wel een mooi concept op deze manier!
 
  • Leuk
Waarderingen: redle

Nelios

Dagopener
16 aug 2022
525
383
The Killers nog kanshebber nu ze aangekondigd zijn voor Pukkelpop? Of een te grote naam na de vorige aankondigingen?
 

BlijEi

Nieuw lid
3 feb 2023
1
0
Ik ga voor de eerste keer naar lowlands (als we kaartjes kunnen bemachtigen) iemand tips wat je echt niet moet vergeten ?
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.683
1.610
Ik ga voor de eerste keer naar lowlands (als we kaartjes kunnen bemachtigen) iemand tips wat je echt niet moet vergeten ?
De paklijst van Festileaks is hier handig voor https://festileaks.com/de-festival-paklijst/

Als je geld wilt besparen is het handig om je eigen gaspitje mee te nemen met blikken soep, maaltijd in zak (van die hak bonen dingen) en natuurlijk een shitload aan bier en knakworsten.
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84

Davidd

Gouden Tip
7 jul 2021
435
760
Ik ga voor de eerste keer naar lowlands (als we kaartjes kunnen bemachtigen) iemand tips wat je echt niet moet vergeten ?
Een extra hypotheek af te sluiten om met de muntprijs van nu van het heerlijke eten en drinken te genieten op Lowlands.

Zonder gekheid, deze lijst helpt mij altijd met wat ik meeneem naar een festival: https://festileaks.com/de-festival-paklijst/

En vooral genieten van de mensen, de kunstwerken, aankleding en de randactiviteiten bezoeken. Dat laatst vind ik persoonlijk altijd een verrijking van de festival ervaring.

@Joris Was me net voor zie ik.
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
Dat is wel heel gaar geregeld. Waarom die harde knip op wiensdag ervoor?

Zelf heb ik een doorlopende reisverzekering waar dit onder valt, maar als je dat niet hebt is het dus vette pech?
Dat klopt. Of je moet je kaart nog kunnen verkopen op hun eigen marktplaats (of hoe heet dat tegenwoordig).

We moeten soms niet vergeten dat Lowlands/Mojo/Ticketmaster een commercieel bedrijf is :).
 

Bob105

Support act
18 jun 2021
765
886
Na het beluisteren van de Llowcast denk ik echt dat er nog wel een andere vrijdagheadliner gaat komen.

Zoals gezegd wordt er duidelijk verteld dat Underworld en Charlotte twee opeenvolgende dagen afsluiten (vrijdag en zaterdag dus). Ze zeggen vrij expliciet dat het gaat om een techno-afsluiter in de nacht en dus geen headliner. Sterker nog, Erik zegt letterlijk dat wat hem betreft een headliner ook om 2 uur 's middags kan spelen en dat ze af willen van het idee dat die altijd de dag afsluit.

Daarnaast komt NBT helemaal niet eens voorbij. Er wordt letterlijk geen woord over gesproken, terwijl toch vrijwel alle andere grotere namen aan bod komen. Als die echt headlinen zou dat toch genoemd worden? Dat het een band is die in 2015 in de Charlie stond, daarna Alpha opener en nu headliner. Maar geen woord dus.

Dat NBT bij de bovenste rij namen op de website staat lijkt me eerder een teken dat zij subben voor Billie Eilish. Dan staan gewoon de grootste 2 namen van elke dag bovenaan de website. En heb je van de 6 grootste namen de kleinste en de grootste op dezelfde dag, voor de balans. Bovendien past NBT best wel bij het Eilish publiek.

Vr: ? - Underworld
Za: FatM - CdW
Zo: NBT - Billie
Ik twijfel hieraan. Vorig hoopten (sommigen hier waaronder ik) ook tot en met de laatste worp dat er nog iets anders zou headlinen dan The Opposites, toch? Dus dat niet expliciet is genoemd dat ze vrijdag de alpha afsluiten zegt niet zo veel, denk ik. Met het oog op ticketverkoop ook nog gewoon eens slim om dat in het ongewisse te laten. Ik denk dat 1 kleinere headliner een jaarlijks terugkerend ding gaat zijn eigenlijk.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
Ik twijfel hieraan. Vorig hoopten (sommigen hier waaronder ik) ook tot en met de laatste worp dat er nog iets anders zou headlinen dan The Opposites, toch? Dus dat niet expliciet is genoemd dat ze vrijdag de alpha afsluiten zegt niet zo veel, denk ik. Met het oog op ticketverkoop ook nog gewoon eens slim om dat in het ongewisse te laten. Ik denk dat 1 kleinere headliner een jaarlijks terugkerend ding gaat zijn eigenlijk.
No offence, maar het was toch ruim van te voren bekend dat The Opposites die dag zou headlinen? Zelfs edities daarvoor was het al bekend. Naar mijn idee was er weinig hoop dat die niet zouden headlinen in ieder geval.

9 van de 10x moet je er gewoon niet op rekenen dat er nog iets bijkomt. Dan kan het allene maar meevallen
 

Bob105

Support act
18 jun 2021
765
886
No offence, maar het was toch ruim van te voren bekend dat The Opposites die dag zou headlinen? Zelfs edities daarvoor was het al bekend. Naar mijn idee was er weinig hoop dat die niet zouden headlinen in ieder geval.

9 van de 10x moet je er gewoon niet op rekenen dat er nog iets bijkomt. Dan kan het allene maar meevallen
Was enigszins onduidelijk, maar dat is precies mijn punt. De verwachting / hoop op nog iets boven nbt is in mijn ogen is niet realistisch.
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.494
747
Ik ga voor de eerste keer naar lowlands (als we kaartjes kunnen bemachtigen) iemand tips wat je echt niet moet vergeten ?

Met betrekking tot mindset. Plan uiteraard een aantal artiesten die je graag wilt zien, maar plan je hele weekend niet vol. Laat je ook leiden door al het andere wat Lowlands te bieden heeft en dat worden meestal de hoogtepunten van jouw weekend.
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.245
5.555
The Killers nog kanshebber nu ze aangekondigd zijn voor Pukkelpop? Of een te grote naam na de vorige aankondigingen?
Zoals hierboven al aangegeven, nergens op rekenen. Maar het zou mij persoonlijk ook niet verbazen als ze wel nog komen, hoor. NBT voor Billie en The Killers op vrijdag erbij past ook wel verdacht goed namenlijk. Voor mij persoonlijk hoeft het niet, maar ik hou er wel rekening mee.
 
  • Leuk
Waarderingen: Raskolnikov

Gebruikers die dit onderwerp bekijken