Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.112
5.389
Financieel dan zo een mooi aanbod? Of is dat zo belangrijk voor hen om headliner te kunnen zijn in hun eigen stad op een kleiner festival in plaats van een sub-spot op RW of voorprogramma van Bruce Springsteen? Ik zou verwachten dat ze nu met hun comebackplaat toch groter mikken dan dat?
Denk dat Live is Live nog een headliner nodig had, en exclusief heeft geboekt voor komende zomer. Antwerpen is ook een thuismatch en dan met die plaat, 4 uitverkochte shows...
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.328
Waarom Royal Blood? Hattrick voor RHCP is veel mooier natuurlijk.
Ik zie de bullshit perstekst nu al voor me.

Drie op drie voor de Peppers. Publieksfavorieten uit California werden vorig jaar wederom gesmaakt. En dat smaakt naar meer. Niet verwonderlijk ook, want John Frusciante zit namelijk weer in het gelid. Red Hot Chili Peppers worden graag gezien in Werchter. En opnieuw. En opnieuw. De eerste keer was in 1992. Afspraak nummer negen op zaterdag 6 juli voor het funkfeestje van het jaar. 🌶️Stay tuned for more.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.112
5.389
Ik zie de bullshit perstekst nu al voor me.

Drie op drie voor de Peppers. Publieksfavorieten uit California werden vorig jaar wederom gesmaakt. En dat smaakt naar meer. Niet verwonderlijk ook, want John Frusciante zit namelijk weer in het gelid. Red Hot Chili Peppers worden graag gezien in Werchter. En opnieuw. En opnieuw. De eerste keer was in 1992. Afspraak nummer negen op zaterdag 6 juli voor het funkfeestje van het jaar. Stay tuned for more.
Ik hoop voor u dat Metallica los een back to back komt spelen, op donderdag en zaterdag ;-).
 

Sakke

Playlistbediener
3 jan 2016
48
32
Deze week moeten we geen namen meer verwachten.
Pukkelpop komt vandaag met Angèle als zaterdag headliner en ook Anne-Marie staat er die dag.
Morgen meer Pukkelpop namen.
 

NietBelangrijk

Playlistbediener
24 okt 2022
6
0
Ik denk wel dat ze nog namen lossen deze week. Het is belgische week op stubru, dus vrijdag hopelijk nog een lading belgische namen
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.150
3.670
Die Mayorga zal wel een zekerheidje zijn. Dat 'Girlcrush' nummer wordt echt kapotgedraaid op StuBru en begint langzaamaan strontirritant te worden.
 
  • Leuk
Waarderingen: Greyhound

parelconfituur

Support act
7 dec 2019
1.123
1.530
Meltheads kan ik een stuk beter verdragen en waren pas in de Muziekgieterij in Maastricht zeer sterk live.

Meltheads is goed, maar dat ene nummer is door StuBru zo door iedereens strot geramd, dat ik er een echte aversie aan overgehouden heb.

Dat doet StuBru wel vaker trouwens, nu ook met Mayorga. Je kan een nummer airplay geven zodat het een hit kan worden, maar als je het letterlijk elk uur inplant...

Het is het muzikale equivalent van ganzen forcefeeden.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken