Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

koekroeck

Dagopener
6 mrt 2018
724
652
Mja, is ook een beetje droevig. Vooral Ardentes lijkt me echt niet mijn festival. Lokerse kwam ik vroeger vaak (niet ver van Gent) maar echt een fijne plek is dat ook niet. Legendarisch tam publiek altijd, en dat op een sfeerloze parking.

Maar goed, Blur en Kendrick he. Je kan ze niet niet zien. Ik toch niet.
Les Ardentes (ik spreek wel van de beginjaren, 5 keer combi geweest) is wel nog leuk hoor. Geeft me wat Dour-vibes. Was toen in de tijd al vooruitstrevend met heel veel eetgelegenheden en dan op zondag een leuke markt.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.650
1.147
Les Ardentes (ik spreek wel van de beginjaren, 5 keer combi geweest) is wel nog leuk hoor. Geeft me wat Dour-vibes. Was toen in de tijd al vooruitstrevend met heel veel eetgelegenheden en dan op zondag een leuke markt.
Nooit geweest, maar denk wel dat die heel hard veranderd zijn.
In 2010 bijvoorbeeld hadden ze gewoon een lineup met Babyshambles, Drake, Black Box Revelation, Pavement, PiL, Ben Harper, Tiga, Angus & Julia Stone, NERD, Crystal Fighters,...

Zie ik nu toch helemaal niet meer gebeuren.
 

heylekoe

Playlistbediener
21 jan 2020
35
9
op Primavera staan ook Laurie Anderson & John Cale...
zouden er op RW oudjes bijkomen?
en wie zouden jullie nog wel eens willen zien?
 

koekroeck

Dagopener
6 mrt 2018
724
652
Nooit geweest, maar denk wel dat die heel hard veranderd zijn.
In 2010 bijvoorbeeld hadden ze gewoon een lineup met Babyshambles, Drake, Black Box Revelation, Pavement, PiL, Ben Harper, Tiga, Angus & Julia Stone, NERD, Crystal Fighters,...

Zie ik nu toch helemaal niet meer gebeuren.
Dat waren dus de jaren waar ik naartoe ging. Waar Adam Green aan het crowdsurfen was tijdens Julian Casablancas zijn optreden, leuke tijden😍
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.132
4.221
Royal Blood en Gvf zijn nog geen headliner geweest. Florence is al veel langer geleden en Top was me ontgaan.
London Grammar van toen Qotsa zen kans kreeg.
Je had het over kans tot doorgroeien. Royal Blood en GVF hebben die zeker gekregen. Om GVF nou meteen headliner te maken, dan hadden hier een paar helemaal een beroerte gekregen.

En London grammar was een dag na QOTSA, dus minder lang geleden. 😜
 

LanderV

Playlistbediener
8 dec 2022
41
25
The Voidz, het andere project van Julian Casablancas, staat op Primavera begin juni maar hebben nog geen andere data aangekondigd. Zouden een mooie Werchter naam zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: simonbolivar

Sjakie de Wit

Geliefde act
17 feb 2014
1.426
1.850
Je had het over kans tot doorgroeien. Royal Blood en GVF hebben die zeker gekregen. Om GVF nou meteen headliner te maken, dan hadden hier een paar helemaal een beroerte gekregen.

En London grammar was een dag na QOTSA, dus minder lang geleden. 😜
Waar komt de hetze tegen GvF op het forum eigenlijk vandaan? Puur vanwege het feit dat het veel op Led Zeppelin lijkt?
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.132
4.221
Waar komt de hetze tegen GvF op het forum eigenlijk vandaan? Puur vanwege het feit dat het veel op Led Zeppelin lijkt?
Rip off led zeppelin, meteen als sub, te lange speeltijd toen met te weinig nummers, daardoor te veel uitgerekte nummers.

Da’s de korte samenvatting, denk ik.
Voor mezelf blijf ik het een leuke band vinden, die misschien beter 1 uurtje kan spelen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken