Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.355
1.872
Nog altijd een StuBru fan hier. Zij het met momenten.Vuurland is nog altijd het beste radioprogramma op de ether. En Radio Belgica tijdens de Covid periodes zonder festival was geniaal. Ook fan hoe ze van hun Tijdloze een klein merkje en volwaardig kanaal aan het maken zijn.

Daarnaast is Catch Of The Day >>>> die Hotshot van vroeger
Catch of the day is een goeie vondst, maar daar stopt het ook, is maar een kleine kunstgreep. De tijdloze als radio ben je beu binnen de week, heel veel van hetzelfde op den duur. Vuurland is wel de kwaliteit die over het algemeen gemist wordt. Duyster vroeger....
StuBru had een imago vroeger van wat rebels te zijn en tegen de stroom in te gaan maar zit nu tot boven zen theewater in de bakvisvijver.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.451
7.023
Sigur Ros, Little Simz, dEUS en Angel Olsen. Een mini wishlistje, om de verwachtingen lekker laag te houden.

Ik vind dat nog hoog, ik richt me echt op het feit: wacht maar tot je de rest ziet…

Als zo een namen, in deze fase, al geen optie meer lijken kunnen we beter met zen allen naar Suikerrock of een andere lokale braderie he...

Werchter heeft wel even flink huisgehouden hoe laag de moraal hier inmiddels is gezonken
 
  • Haha
Waarderingen: Vicarious

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.328
Catch of the day is een goeie vondst, maar daar stopt het ook, is maar een kleine kunstgreep. De tijdloze als radio ben je beu binnen de week, heel veel van hetzelfde op den duur. Vuurland is wel de kwaliteit die over het algemeen gemist wordt. Duyster vroeger....
StuBru had een imago vroeger van wat rebels te zijn en tegen de stroom in te gaan maar zit nu tot boven zen theewater in de bakvisvijver.
Bakvisvijver? StuBru is altijd al vooral een jongerenzender geweest hoor. In de 90s nog veel harder dan nu zelfs.
 

Tinus101

Gouden Tip
21 nov 2022
459
523
Heb ook de indruk dat die affiche anders moet gelezen worden.
Sting is bijvoorbeeld ook groter dan Shaka Ponk, ook in Frankrijk.
Ja en toch ook zeker dan airbourne. Al blijf ik nog steeds stiekeme hoop op albarn en co houden
 

Bato_V

Dagopener
17 mei 2017
679
308
Krijgen we dan morgen ook onze nieuwe naam die er nog nooit stond???
Als we Ken moeten geloven komt die "first timer" vrijdag-headliner in januari pas, als laatste headliner.

Dat zou betekenen dat de donderdag-headliner (wellicht toch nog Blur of Kendrick) nog dit jaar kan komen, misschien morgen al.
 

Bato_V

Dagopener
17 mei 2017
679
308
Hoop trouwens erg dat Editors wel Barn-head is (dus langer dan 1 uur speeltijd) maar niet als laatste staat in de Barn. Hopelijk ruim voor RHCP afgelopen, want wil beide graag zien.

Lijkt me sowieso ook geen slimme zet om ze met RHCP te laten overlappen. Denk dat veel mensen die Editors wel leuk vinden uiteindelijk toch de voorkeur zullen geven aan de Peppers. Die Barn krijgen ze normaal gezien wel vol, maar tijdens RHCP vraag ik het me af.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Dat zou betekenen dat de donderdag-headliner (wellicht toch nog Blur of Kendrick) nog dit jaar kan komen, misschien morgen al.
Wat ik vreemd vind is dat dit pas voor januari is als we ervan uit gaan dat we al weten wie het is. Ik veronderstel dat het nieuwe naam zal zijn dit nog niet eerder was genoemd en pas volgend jaar met data komt. Sommige artiesten werken nl. met embargo's; Sziget moest duidelijk wachten op de yes van Billie, een aantal festivals moeten dan weer de go krijgen van Blur. Indien Kendrick (Primavera) of Blur (resem andere festivals al) aangekondigd moesten worden, dan lijkt 't mij niet dat ze moéten wachten tot januari.
 

Tinus101

Gouden Tip
21 nov 2022
459
523
Als we Ken moeten geloven komt die "first timer" vrijdag-headliner in januari pas, als laatste headliner.

Dat zou betekenen dat de donderdag-headliner (wellicht toch nog Blur of Kendrick) nog dit jaar kan komen, misschien morgen al.
Die 2 goede headliners die nog moeten komen zouden al heel veel goed maken, maar vrees toch voor het ergste.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.328
Hoop trouwens erg dat Editors wel Barn-head is (dus langer dan 1 uur speeltijd) maar niet als laatste staat in de Barn. Hopelijk ruim voor RHCP afgelopen, want wil beide graag zien.

Lijkt me sowieso ook geen slimme zet om ze met RHCP te laten overlappen. Denk dat veel mensen die Editors wel leuk vinden uiteindelijk toch de voorkeur zullen geven aan de Peppers. Die Barn krijgen ze normaal gezien wel vol, maar tijdens RHCP vraag ik het me af.
De Barn puilde werkelijk uit bij Tame Impala toen die tijdens RHCP speelden. En dat op een moment dat ze er niet de tweede keer op herhaling stonden…
 

Bato_V

Dagopener
17 mei 2017
679
308
Wat ik vreemd vind is dat dit pas voor januari is als we ervan uit gaan dat we al weten wie het is. Ik veronderstel dat het nieuwe naam zal zijn dit nog niet eerder was genoemd en pas volgend jaar met data komt. Sommige artiesten werken nl. met embargo's; Sziget moest duidelijk wachten op de yes van Billie, een aantal festivals moeten dan weer de go krijgen van Blur. Indien Kendrick (Primavera) of Blur (resem andere festivals al) aangekondigd moesten worden, dan lijkt 't mij niet dat ze moéten wachten tot januari.
Blur of Kendrick voor donderdag zouden niet hoeven te wachten tot januari, dat bedoel ik juist. Als Ken met die "first timer" voor januari de vrijdag co-head bedoelt, dan kan de donderdag co-head dus wel een naam zijn die we al kennen en geen embargo meer heeft, en dus bijvoorbeeld deze week al kan komen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken