Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

werchter12

Geliefde act
21 mrt 2019
1.257
928
Rina Sawayama op Lolla Berlijn. Leek me een zekerheid, maar kan dus ook nog op PKP eindigen allicht.

Voor de rest wel een zo mogelijk veel vreselijkere line-up dan RW voorlopig. šŸ˜…
 

randyrw

Support act
9 mrt 2018
1.065
1.355
Punch Beat Up GIF by BlocBoy JB

Rock Werchter crushing our hopes & dreams...
 
  • Haha
Waarderingen: jonasvh

Tinus101

Gouden Tip
21 nov 2022
458
523
Wie zegt dat editors niet gewoon voor RHCP staan. Ze staan op het pinkpop lijstje immers ook gwn als 2de grote naam achter pink. Vindt dit overigens nog veel beter dan zoā€™n OaTW.
 
  • Leuk
Waarderingen: Paddy

JR1

Campingartiest
4 nov 2021
64
41
Aangezien ik Editors na 2016 bewust een aantal jaar heb gemeden in Belgiƫ (ja, dit was niet evident, maar het is me toch gelukt ;)), ben ik op zich hier best wel blij mee. Was oorspronkelijk wel fan en voor mij persoonlijk toch 7 jaar geleden dus dat ik ze nog eens ga zien. Liever dan de Peppers, terwijl ik de show van vorig jaar echt niet slecht vond (toch ook beter dan 2016...). In onze vriendengroep hebben we al besloten te gaan, ook al zitten we momenteel ook nog altijd met honger naar meer. Maar ik vertrouw er nog altijd op dat er voldoende naar onze meug is doorheen de dag.
 

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.744
2.415
Wie zegt dat editors niet gewoon voor RHCP staan. Ze staan op het pinkpop lijstje immers ook gwn als 2de grote naam achter pink. Vindt dit overigens nog veel beter dan zoā€™n OaTW.
Ik heb goede hoop op @Brian en z'n bron dichtbij de band... šŸ¤˜
 

randyrw

Support act
9 mrt 2018
1.065
1.355
Ach ja Editors. Het is van 2016 geleden (verschoot ik een beetje van). Blijft wel zo dat je ze elk jaar wel ergens in BE kan zien. Blijf wel fan van de eerste 2-3 albums en live zijn ze sterk. Gaat zeker een goed concert worden als ze in the barn staan.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.764
8.324
Kan me niet voorstellen dat er ook maar iets is dat jou nu zou overtuigen tot een RW ticket. Naast Blur, en dat lijkt toch echt Pukkelpop te gaan worden. Of vergis ik me daarin?
Hadden ze gisteren Billie aangekondigd voor die vrijdag, dan hadden we ons ticket waarschijnlijk gekocht.

Nu hoop(te) ik op een prachtig en spannender Barnprogramma om die main namen een beetje counteren, maar als we daar nu ook een Editors gaan zettenā€¦
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

MadMandra27

Dagopener
23 aug 2022
653
803
Als ik keuze moet maken de vrijdag, dan kies ik Editors in de Barn toch boven RHCP hoor! Al zouden ze ook niet misstaan, zo net voor RHCP op de Main. Anyway, ik pik hen zeker mee šŸ˜
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.361
10.190
Maakt het nog iets uit dat de Humo het heeft over een nieuwe headliner voor Werchter i.e. sub voor de Peppers?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken