Alcatraz Open Air 2023

wess

Randprogramma
30 jun 2021
135
128
Vandaag om 15u maken ze normaal de bekendmaking van POWERWOLF....mss zijn er nog namen bij...
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.073
10.220
Powerwolf als headliner. Mja wel oke mee. Ken het hele repertoire zonder probleem meezingen. Ga ook niet huilen als ik ze mis vanwege een fantastische tentnaam
 

kobloodflames

Gouden Tip
11 jan 2018
446
128
Masters of Rock komen met Amon Amarth en Within Temptation (+nog wat mooie namen als Sonata Arctica, Orden Ogan, Bloodbound, en nog veel meer). midden in Juli, dus zou het meer Graspop of Alcatraz nieuws zijn?
 
  • Geweldig
Waarderingen: MetalLimbo

jbj

Dagopener
11 okt 2022
522
716
Min of meer tevreden met Powerwolf als headliner (is dit 100% zeker als headliner?), ik had ze vooraf ook in deze positie verwacht. Toch vraag ik me af of de productie sterk genoeg is om een dag te dragen. De onderste basis lijkt me gewoon nog te zwak om uit te verkopen momenteel. Veel namen (misschien ligt het aan mij uiteraard) die ik niet genoeg ken en eerder kleine Morgue-namen of swamp-openers lijken. We zullen zien, ik hoop op een aantal sterke namen!
 

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.745
2.421
Masters of Rock komen met Amon Amarth en Within Temptation (+nog wat mooie namen als Sonata Arctica, Orden Ogan, Bloodbound, en nog veel meer). midden in Juli, dus zou het meer Graspop of Alcatraz nieuws zijn?
Amon Amarth was al Graspop, toch? (wat niet geheel uitsluit dat ze niet op Alcatraz zouden staan).
Within Temptation zie ik niet herhalen op GMM eerlijk gezegd.
 

kobloodflames

Gouden Tip
11 jan 2018
446
128
Amon Amarth was al Graspop, toch? (wat niet geheel uitsluit dat ze niet op Alcatraz zouden staan).
Within Temptation zie ik niet herhalen op GMM eerlijk gezegd.
Je hebt gelijk ik had Amon Amarth even gemist op graspop. Within Temptation lijkt me dus wel een optie voor Alcatraz (ook omdat het zo dicht bij huis is en het is op dit forum al eens gemeld), ookal hoop ik toch liever op een Helloween of mijn grote hoop Avantasia!
 
  • Leuk
Waarderingen: MetalLimbo

Gebruikers die dit onderwerp bekijken