Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.355
1.872
Ik vind deze aankondiging positiever dan namen voor RW zelf. Geen onerepublic
The Script en Macklemore zijn nog in de buurt. Zal dus 1 van deze 2 of alle 2 worden hoor. Als er dan toch zoiets moet staan was OneRepublik origineler geweest.
En nu ga ik mezelf kastijden.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.325
The Script en Macklemore zijn nog in de buurt. Zal dus 1 van deze 2 of alle 2 worden hoor. Als er dan toch zoiets moet staan was OneRepublik origineler geweest.
En nu ga ik mezelf kastijden.
Zouden ze The Script nog steeds boeken? Was de vorige keer al op het randje en die deden niks aan de ticketverkoop.

Gok dat The Script deze keer op een kleiner festival terechtkomt.
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.355
1.872
Zouden ze The Script nog steeds boeken? Was de vorige keer al op het randje en die deden niks aan de ticketverkoop.

Gok dat The Script deze keer op een kleiner festival terechtkomt.
Laat ons hopen van niet. Maar in de Werchter periode zie ik maar weinig festivals die die zouden kunnen binnenhalen. Rock Zottegem?
 

randyrw

Support act
9 mrt 2018
1.065
1.355
Beetje onzinnige opmerking verder. Tuurlijk het is geen hoogstaand complexe muziek, maar kwaliteit (gaan we weer) kan ook zitten in creativiteit, simpliciteit en andere compenenten. Ik heb me rot geamuseerd, gelachen, gehuild en gedanst tijdens Joost op Pinkpop én ik vond het ook een goed optreden. Als we iets zo als een gimmick van Crazy Frog gaan gebruiken ken ik nog legio artiesten die we moeten afschieten, en ja, ook de grote namen onder ons.
Ik mag hopen dat crazy frog song een gimmick was. Maar het ergste van al was, dat het nog paste in zijn set. Zoiets heeft voor mij absoluut bestaansrecht, maar om hem nu de MainStage van werchter te laten openen... Ik heb mij al goed geamuseerd op werchter met onzin als dj Yolotanker of de ideale wereld dj set, maar dat was dan aan de jupiler stage. Main stage mag toch net iets meer zijn voor mij.

"Werchter, masturberen jullie wel is?" Nooit gedacht dat daar te moeten aanhoren.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.154
4.345
Ik mag hopen dat crazy frog song een gimmick was. Maar het ergste van al was, dat het nog paste in zijn set. Zoiets heeft voor mij absoluut bestaansrecht, maar om hem nu de MainStage van werchter te laten openen... Ik heb mij al goed geamuseerd op werchter met onzin als dj Yolotanker of de ideale wereld dj set, maar dat was dan aan de jupiler stage. Main stage mag toch net iets meer zijn voor mij.

"Werchter, masturberen jullie wel is?" Nooit gedacht dat daar te moeten aanhoren.
Het is je hoe dan ook bijgebleven ;).
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
nol GIF
 
  • Wow
Waarderingen: randyrw

Gebruikers die dit onderwerp bekijken