Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.602
6.281
Ik vermoed dat Mad Cool, zoals ze dat altijd doen, rond de klok van 12u met namen gaan komen. Vannacht werd alleszins een laatste teaser voor komende editie gedropt. NOS Alive nog steeds nada.
Pinkpop komt rond 15:00u, dus kan zijn dat dat voor Mad Cool en NOS Alive ook zo is. Vrij specifiek tijdstip, waar Pinkpop normaal rond 12u / 13u met namen komt.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.975
6.260
Rock Werchter kan toch prima hun nieuws om 16u delen zoals ze dat soms nog doen?
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.142
8.823
MGK zal hier ook wel een te hoge positie gaan innemen. Een van de vreselihkste namen van het moment
Aan de andere kant: als je ziet dat Editors, War On Drugs, The Script, Queens of The Stone Age, Goldband, Disturbed en The Black Keys er alvast allemaal staan, dan gok ik niet dat die MGK extreem hoog op de lineup zal verschijnen op PP.
 

werchter12

Geliefde act
21 mrt 2019
1.257
928
Aan de andere kant: als je ziet dat Editors, War On Drugs, The Script, Queens of The Stone Age, Goldband, Disturbed en The Black Keys er alvast allemaal staan, dan gok ik niet dat die MGK extreem hoog op de lineup zal verschijnen op PP.
Denk niet dat al die namen boven MGK gaan staan tbh. We gaan de volgorde moeten afwachten, maar zie het zomaar gebeuren dat bv enkel QOTSA erboven komt.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.142
8.823
Denk niet dat al die namen boven MGK gaan staan tbh. We gaan de volgorde moeten afwachten, maar zie het zomaar gebeuren dat bv enkel QOTSA erboven komt.
War On Drugs ook wel hoor. Ziggo en Sportpaleis naam. Beschouw dat wel als een soort coheadliner met Pink, boven Editors nog.
 

werchter12

Geliefde act
21 mrt 2019
1.257
928
War On Drugs ook wel hoor. Ziggo en Sportpaleis naam. Beschouw dat wel als een soort coheadliner met Pink, boven Editors nog.
Nou, in zei het toch. MGK als eerste naam onder RHCP. Vreselijk. Gaat op Werchter ook zijn hoor. Muse - MGK zie ik bv zomaar gebeuren.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.142
8.823
Nou, in zei het toch. MGK als eerste naam onder RHCP. Vreselijk. Gaat op Werchter ook zijn hoor. Muse - MGK zie ik bv zomaar gebeuren.
Dat de muziekindustrie, agents, programmatoren etc zon figuur uberhaupt een forum geven.

Eens zien of die kwal ook rond RW nog in Europa is.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.436
1.930
Nou, in zei het toch. MGK als eerste naam onder RHCP. Vreselijk. Gaat op Werchter ook zijn hoor. Muse - MGK zie ik bv zomaar gebeuren.
Zowaar inderdaad. Denk ook niet dat dat een naam is die ze zullen laten liggen, al zien we graag anders.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken