Pinkpop 2023

PP1980

Gouden Tip
2 feb 2017
371
206
De volgende band kan geboekt worden hoor: Placebo.

Zojuist gezien in Berlijn. Wat een energie!! Vrijwel het hele nieuwe album gespeeld en past precies op Pinkpop. Tuurlijk nog wat knallers op het laatst maar verdient gewoon een mooie plek in de avond.

Was behoorlijk vol en onbegrijpelijk dat Ziggo voor geen meter loopt. Pak je kans zou ik zeggen want het wordt een topavond.

Voorprogramma Echomachine uitstekende band voor in de tent.
 

PP1980

Gouden Tip
2 feb 2017
371
206
De volgende band kan geboekt worden hoor: Placebo.

Zojuist gezien in Berlijn. Wat een energie!! Vrijwel het hele nieuwe album gespeeld en past precies op Pinkpop. Tuurlijk nog wat knallers op het laatst maar verdient gewoon een mooie plek in de avond.

Was behoorlijk vol en onbegrijpelijk dat Ziggo voor geen meter loopt. Pak je kans zou ik zeggen want het wordt een topavond.

Voorprogramma Echomachine uitstekende band voor in de tent.
 
  • Leuk
Waarderingen: Everyknight

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.132
4.221
Ik heb haar 1 keer eerder gezien en als ik me goed herinner was dat Werchter Classic heel wat jaartjes geleden. Vond het toen het echt een prima optreden....
In 2010 (?) gezien als sub voor Rammstein en dat was echt een onverwacht leuk en goed optreden. Daarna in 2019 als headliner op RW. Die was erg gelikt en Amerikaans. Choreografie erg goed, maar wel alles een beetje plastic. En daarnaast nog de eisen met het uitgeklede programma. Geef ik @mattman wel wat gelijk met zijn post.
 

Gloaming

Gouden Tip
15 aug 2022
253
169
De volgende band kan geboekt worden hoor: Placebo.

Zojuist gezien in Berlijn. Wat een energie!! Vrijwel het hele nieuwe album gespeeld en past precies op Pinkpop. Tuurlijk nog wat knallers op het laatst maar verdient gewoon een mooie plek in de avond.

Was behoorlijk vol en onbegrijpelijk dat Ziggo voor geen meter loopt. Pak je kans zou ik zeggen want het wordt een topavond.

Voorprogramma Echomachine uitstekende band voor in de tent.
En dan spelen ze niet het pareltje The Prodigal
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
De volgende band kan geboekt worden hoor: Placebo.

Zojuist gezien in Berlijn. Wat een energie!! Vrijwel het hele nieuwe album gespeeld en past precies op Pinkpop. Tuurlijk nog wat knallers op het laatst maar verdient gewoon een mooie plek in de avond.

Was behoorlijk vol en onbegrijpelijk dat Ziggo voor geen meter loopt. Pak je kans zou ik zeggen want het wordt een topavond.

Voorprogramma Echomachine uitstekende band voor in de tent.
Helaas spelen ze de zaterdag op Hurricane en de zondag op Southside, met in het tourschema geen 3 speeldagen achter elkaar.

Placebo zou ook makkelijk op BKS, DTRH of zelfs Bospop kunnen staan imo. De kans dat ze de Pinkpop vrijdag komen is volgens mij helaas minimaal...
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
Misschien is het nieuws wel dat P!nk definitief kan worden afgeschreven voor Pinkpop
geen idee...

ben wel benieuwd wat de insteek van het bericht, die de reuring veroorzaakt hier, is?
(de suggestie van P!nk is volgens mij door de geruchten van de Boutique datum en met het gerucht 2x in Keulen niet heel geloofwaardig...)

Zou kunnen dat Pinkpop met Boutique mee klapt, zou ook kunnen dat dat met heel iets anders is... of met helemaal niets 🙈
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
In 2010 (?) gezien als sub voor Rammstein en dat was echt een onverwacht leuk en goed optreden. Daarna in 2019 als headliner op RW. Die was erg gelikt en Amerikaans. Choreografie erg goed, maar wel alles een beetje plastic. En daarnaast nog de eisen met het uitgeklede programma. Geef ik @mattman wel wat gelijk met zijn post.
Het was 2007.
 
  • Leuk
Waarderingen: Paddy

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
geen idee...

ben wel benieuwd wat de insteek van het bericht, die de reuring veroorzaakt hier, is?
(de suggestie van P!nk is volgens mij door de geruchten van de Boutique datum en met het gerucht 2x in Keulen niet heel geloofwaardig...)

Zou kunnen dat Pinkpop met Boutique mee klapt, zou ook kunnen dat dat met heel iets anders is... of met helemaal niets 🙈
In her verleden was het niet zo bijzonder hoor. Toen stond ze wel vaker de dagen acher elkaar te spelen in verschillende landen. Alleen tijdens de laatste tours is daar een duidelijk patroon ingekomen. Benieuwd wat het gaat worden vandaag...
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
weet nu al dat ik veel tijd kwijt ben aan de site F5-en

f5 GIF
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken