Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.363
10.194

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Taylor Swift heeft een aanbod voor de Super Bowl halftime show geweigerd, omdat ze zich eerst volledig wil toeleggen op het her-opnemen van haar catalogus. Zou dit voor alle tourplannen gelden?
Vorig jaar meermaals herhaald dat ze dat waarschijnlijk van plan was, goed om nu die bevestiging te zien. Wat heb je aan een tournee waarbij je maar keuze hebt uit de helft van je nummers?
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Ah, die mishandeling volledig gemist. Dat van Arcade Fire is nogal met media aandacht naar buiten gebracht, dat is hier veel minder het geval geweest volgens mij. Is deze zaak wel legit om die stempel erop te drukken?
Ja. Veel in de Amerikaanse pers gekomen wat er privé bij Homme gebeurde, ook gerechtelijk.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.284
1.284
Ja. Veel in de Amerikaanse pers gekomen wat er privé bij Homme gebeurde, ook gerechtelijk.
Hmm, wel vervelend nieuws ja. Al zit bij mij wel lijn tussen seksueel misbruik en het rock'n roll gedrag van Homme om hem direct aan de schandpaal te hangen imo. Lijkt mij ook dat boekers hem hierom niet links laten liggen. Live natuurlijk ijzersterk.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.325
Hmm, wel vervelend nieuws ja. Al zit bij mij wel lijn tussen seksueel misbruik en het rock'n roll gedrag van Homme om hem direct aan de schandpaal te hangen imo. Lijkt mij ook dat boekers hem hierom niet links laten liggen. Live natuurlijk ijzersterk.
Weinig rock n roll aan het gedrag van Homme. De vent kont vaak een beetje zielig over. Maar misschien hebben we daar allebei een andere definitie over.

Los daarvan wel eens over de muziek, Homme mag dan wel een dikke lul zijn, zijn (nu alweer bijna 10 jaar oude) album Like Clockwork vind ik ongelofelijk goed. En die laatste show was ook gewoon dikke prima.
 

randyrw

Support act
9 mrt 2018
1.065
1.355
QOTSA is voor mij 1 van de beste live bands die er rondlopen. Heb ze 5 x gezien en was telkens top. Veel wissels in de setlist, veel gedrevenheid,... Zijn familiale escapades buiten beschouwing genomen zijn ze altijd welkom voor mij.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Hmm, wel vervelend nieuws ja. Al zit bij mij wel lijn tussen seksueel misbruik en het rock'n roll gedrag van Homme om hem direct aan de schandpaal te hangen imo. Lijkt mij ook dat boekers hem hierom niet links laten liggen. Live natuurlijk ijzersterk.
Er is werkelijk niets "rock 'n roll" aan fysiek en verbaal geweld jegens je partner laten we het daar eens over zijn.
 

zworp3

Support act
17 mei 2018
814
528
Vorig jaar meermaals herhaald dat ze dat waarschijnlijk van plan was, goed om nu die bevestiging te zien. Wat heb je aan een tournee waarbij je maar keuze hebt uit de helft van je nummers?
Ze kan gewoon al haar nummers live spelen, daarvoor maakt het echt niet uit of ze die wel of niet voor een tweede keer heeft opgenomen.
 
  • Leuk
Waarderingen: emmers met glijmiddel

Gebruikers die dit onderwerp bekijken