Ik heb een ticket gekocht voor ...

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.930
1.705
Nog een kaartje gescoord voor The Offspring volgend jaar mei, terwijl hij al uitverkocht was. Toch weer als klein kind zo blij mee...
 
  • Leuk
Waarderingen: Brian

Igo.

Campingartiest
25 okt 2015
75
65
Zou vanavond naar Lindsey Buckingham in Philharmonie Haarlem, is dat gisteren op het laatste moment afgelast wegens ‘ziekte’. Show van gisteren in Parijs idem. Blijkt dat meneer beide zalen slechts voor 2/3 had uitverkocht…
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.363
10.194
Zou vanavond naar Lindsey Buckingham in Philharmonie Haarlem, is dat gisteren op het laatste moment afgelast wegens ‘ziekte’. Show van gisteren in Parijs idem. Blijkt dat meneer beide zalen slechts voor 2/3 had uitverkocht…
Da's gek, want hij deelde zelf een pagina met 'low tickets' voor Parijs en 'sold out' voor Haarlem.
 

theblackmadness

Sunset slot
9 sep 2019
3.463
4.245
Geen idee meer in welk topic we het hadden over Ticketswap, maar denk dat ik die nog duchtiger zal gebruiken.
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.585
839
Geen idee meer in welk topic we het hadden over Ticketswap, maar denk dat ik die nog duchtiger zal gebruiken.
Tnx voor sharing. Was in het topic RW23, dacht ik?

Wat ik persoonlijk een hele grote domper vind in het Sportpaleis/Lotto Arena zijn de megadure lockers. Putje winter heb je sowieso een winterjas aan, dus je moet die wel ergens kwijt kunnen.
Als ik mij niet vergis was de prijs nu al gestegen naar 5 euro in het Sportpaleis en nog duurder voor die automatische lockers buiten in de Lotto Arena (ook zo'n idee om die buiten te zetten en dan mag je rillend in je T-shirt terug gaan aanschuiven om naar binnen te gaan).

In de AB en Het Depot kost een grote locker 1 euro verdorie!
 
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.745
2.421
Omdat ik redelijk werd verrast (understatement) tijdens z'n show in 2019, zopas weer tickets gescoord voor Michael Bublé in Antwerpen.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.284
1.284
Fred Again in HMH, binnen 2 minuten uitverkocht. Bizar. Gelukkig 4 kaartjes. Met een groep van 10 man geprobeerd en niet iedereen met succes kaartjes kunnen kopen... Gaat een leuk dagje zo worden met NL-elftal vlak voor het concert.

Edit: Pff, Afas live dus. Ouwe zak.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: nitotheno en Timmetje

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.560
563
Wat doet Fred live dan zo speciaal dan? Heb 'm op YouTube opgezocht met een liveset, maar vind het niet zo speciaal. Behalve dat ie constant op verschillende panelen aan knopjes aan het draaien is.
Scheelt natuurlijk ook dat ook dat het niet bepaald mijn favoriete genre is, maar door alle lofzang hier toch maar een beluisterd.
 

EngineNr9

Randprogramma
7 feb 2017
110
95
Wat doet Fred live dan zo speciaal dan? Heb 'm op YouTube opgezocht met een liveset, maar vind het niet zo speciaal. Behalve dat ie constant op verschillende panelen aan knopjes aan het draaien is.
Scheelt natuurlijk ook dat ook dat het niet bepaald mijn favoriete genre is, maar door alle lofzang hier toch maar een beluisterd.
Ik vraag mij datzelfde af. Vind het tot nu toe niet erg speciaal om te zien of horen?
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.284
1.284
Wat doet Fred live dan zo speciaal dan? Heb 'm op YouTube opgezocht met een liveset, maar vind het niet zo speciaal. Behalve dat ie constant op verschillende panelen aan knopjes aan het draaien is.
Scheelt natuurlijk ook dat ook dat het niet bepaald mijn favoriete genre is, maar door alle lofzang hier toch maar een beluisterd.
Sja, rockmuziek is ook alleen maar op een gitaar rammen, toch?
 
  • Leuk
Waarderingen: elo

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.560
563
Nou ja over het algemeen is er wel iets meer dynamiek bij een goede live band. Zoals bijvoorbeeld intensere zang, afwijkende basloopjes of bijzondere gitaarrifs die wat extra toevoegen. Er zijn uiteraard ook voldoende bands die live niks extra's brengen dan behalve rammen op een gitaar of statisch zonder emotie nummers afwerken.
Fred zal vast wel iets unieks doen anders was hij niet zo populair. Alleen ik persoonlijk zie het dan schijnbaar niet.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken