Jouw topfavoriet voor festivalzomer 2023

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.585
839
Noem 1 topfavoriet die je absoluut wil zien op onze festivalzomer 2023.
Een favoriet waarvoor je sowieso een ticket koopt of misschien al gekocht hebt.
Geen lijstjes, gewoon 1 naam! 🙂

Je hoeft geen rekening te houden met tourschema's, budgetten of beschikbaarheden (maar uiteraard wat realistisch blijven... The Beatles zijn bijvoorbeeld geen optie).
Reeds bevestigde namen zijn toegestaan.

Hoeft ook geen absolute headliner te zijn.
Kan perfect zijn dat je een lokale band waarvan je fan bent, absoluut wil zien op onze podia.

====

Mijn absolute gewenste topfavoriet: Foo Fighters (in welke bezetting dan ook)
Reden: na het zien van het Taylor tribute concert nog maar eens beseft hoe zeer ik ze live mis en hoe fantastisch goed ze zijn. Weinig realistisch, maar wel mijn absolute most wanted voor 2023!
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
  • Geweldig
Waarderingen: Minie en TNFke

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Ik heb echt al heel veel gezien in de loop der jaren dus ga er eens een popnaam ingooien.
The Weeknd.
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.398
3.360
Rage Against The Machine.
Staan al jaren bovenaan m'n wishlist en had kaarten voor hun Sportpaleis show...
Des te meer kijk ik uit naar een show van ze op Pinkpop of Rock Werchter. En maakt me niks uit dat ze geen nieuw materiaal hebben, dat debuut is één van de beste albums ooit gemaakt. Laat ze die hele main stage maar de tering in spelen.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.367
10.201
Je hoeft geen rekening te houden met tourschema's, budgetten of beschikbaarheden (maar uiteraard wat realistisch blijven... The Beatles zijn bijvoorbeeld geen optie).
Weinig realistisch, maar wel mijn absolute most wanted voor 2023!
Ja, als jij al je eerste en enige regel gaat breken, dan is het hek van de dam hè.
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.585
839
Ja, als jij al je eerste en enige regel gaat breken, dan is het hek van de dam hè.
Over de toekomst van FF is tot dusver nog niks beslist, dus vooralsnog nog altijd realistisch om ze ooit terug te kunnen zien (in een nader te bepalen bezetting).
Maar uiteraard zijn andere namen (zoals The Beatles in het voorbeeld) überhaupt niet meer mogelijk.
 
  • Leuk
Waarderingen: Lion

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.152
2.915
Hier ook Taylor Swift, tijd om die eens van het lijstje te kunnen schrappen.

Qua kleine namen zou Magdalena Bay mij sowieso over de streep trekken, die mogen wel eens een deftige Europese tour doen.
 
  • Leuk
Waarderingen: teunajax

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.660
2.222
Hier ook Taylor Swift, tijd om die eens van het lijstje te kunnen schrappen.

Qua kleine namen zou Magdalena Bay mij sowieso over de streep trekken, die mogen wel eens een deftige Europese tour doen.
Magdalena Bay zou top zijn.

Daarnaast moet ik RATM nog inhalen van de afgelaste Sportpaleis show en blijft Sufjan Stevens de ultieme droom. Verder laat ik me graag verrassen.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.367
10.201
Zo... Sufjan Stevens. Daar zeg je me wat. Zou ook tof zijn!
Denk zelf toch dat ik bij The Mars Volta blijf.
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.150
3.670
Nine Inch Nails.

Verder vind ik al die popheadliners prima, zolang er maar een goede show is en/of wat moois te zien (zoals bij Swift en Dua Lipa).
 

Lion

Dagopener
7 mrt 2017
722
1.454
Ultieme droom: Tom Waits. Maar dat is niet echt realistisch aangezien hij al sinds 2008 niet meer tourt. Dus dan kies ik een kleinere naam die wél actief is met Duster.
 
  • Leuk
  • Winning
Waarderingen: zero en Oasiss

Gebruikers die dit onderwerp bekijken