Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

Oh Well

Randprogramma
7 feb 2014
172
114
Heb even teruggescrolled op de Instagram pagina en de eerste headliner voor 2020 werd pas op 2 december 2019 bekendgemaakt. :(

Edit: maar als Muse deze week tourdata vastlegt en RW zit ertussen, kunnen we misschien al eerder dan december iets verwachten..
Dus eigenlijk hopen we dan met het aankondigen van festivals door Muse dat we de eerste headliner van Werchter nog niet direct kennen 😅😅
 
  • Haha
Waarderingen: theblackmadness

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.852
5.989
Omdat het een band is die er al tig keer gestaan heeft en bij de laatste doorkomst bijzonder weinig indruk gemaakt heeft. Ik hoop dat ze uitpakken met wat andere namen dan weer Muse
Oké, maar ik hoor Ruben al afkomen: Wat met de jongeren die heel graag ooit al eens willen gezien hebben en nog nooit de kans kregen??? 😔
 

elo

Subheadliner
3 dec 2013
4.987
3.658
Muse kan wel, hoor. Maar die gaan denk ik nog eens de stadions af. Beter ook.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.854
8.457
Muse kan wel, hoor. Maar die gaan denk ik nog eens de stadions af. Beter ook.
Ja ik blijf erbij, dit jaar was een uitgebreide festivaltour, dan is het raar om er volgend jaar nog eentje te doen. Dat worden gewoon eigen shows.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.852
5.989
Ze hadden Arcade Fire geboekt en klaar gezet om vrijdag aan te kondigen na een weergaloos concert vanavond, maar dan werd die Win Butler toch wel niet gecanceld zeker? :/
 
  • Leuk
Waarderingen: yannickd

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.854
8.457
Ze hadden Arcade Fire geboekt en klaar gezet om vrijdag aan te kondigen na een weergaloos concert vanavond, maar dan werd die Win Butler toch wel niet gecanceld zeker? :/
Misschien kan Muse ze alsnog coveren? Op hun laatste album staat ook een slappe Marilyn Manson cover dus met gecancelde acts weten ze wel raad.
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.381
1.892
Ze hadden Arcade Fire geboekt en klaar gezet om vrijdag aan te kondigen na een weergaloos concert vanavond, maar dan werd die Win Butler toch wel niet gecanceld zeker? :/
Zot jammer dat die zich zo zou gedragen hebben. Een fantastische liveband sowieso.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.419
6.085
Misschien kan Muse ze alsnog coveren? Op hun laatste album staat ook een slappe Marilyn Manson cover dus met gecancelde acts weten ze wel raad.

Misschien dan speciaal voor jou MUSE maar twee keer op Werchter laten spelen. 1x met eigen materiaal en 1x om WE integraal te spelen. Ik ga Werchter even een mailtje sturen. :p

In alle gekkigheid: Ik ben oprecht wel benieuwd naar de line-up van volgend jaar. Hoop dat ze Kendrick Lamar hebben weten te boeken, die was op Glastonbury echt geweldig.
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.381
1.892
Bon nog 10 minuten met een bang hart afwachten of Muse terug komt. Zelfs als fan vind ik dat het niet hoeft, belabberd in 19 en met het nieuwe album kan ik helemaal niets.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken