Rock Werchter 2022 - Nieuws en Geruchten

HansD

Playlistbediener
25 jun 2022
22
100
Toognummers gebruiken wij frequent. De uitgangen van de tenten zijn ook geletterd als ik me goed herinner en die gebruiken we ook, misschien een idee om deze te rasteren op je plattegrond indien dit kan?
Enig idee hoe de togen genummerd zijn? Van iemand van Facebook vernam ik "Aan het podium centraal (toog 15) naar links draaien (in de hoek links is 14....meer richting uitgang links is 13.... Enz)". Maar dat was nogal cryptisch. Zo misschien?
 

Bijlagen

  • Bitmap.png
    Bitmap.png
    149,5 KB · Weergaven: 8

Heemstock1

Randprogramma
17 jun 2021
162
104
Hallo ik was in de snakepit bij pinkpop er is een aparte ingang voor de snakepit Bij pinkpop was dat het stukje tussen het publiek en het podium waar beveiliging staat vanav daar kon De gehele dag in en uitlopen je hoeft voor de pit dus waarschijnlijk niet door het voorvak heen. De snakepit is niet het voorvak dus maar het stukje in hun catwalk
De snakepit staat inderdaad niet op de standaard plattegrond die @Kachelle met de rode pijlen aanwijst. De snakepit is nog een soort mini-voorvak (capaciteit: paar honderd man denk ik), tussen de catwalk van Metallica in.
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.585
839
Een stukje gezien, fanbeelden eigenlijk. Maar al dat gekrijs van die fans is een serieuze setback vind ik persoonlijk. Klonk bij momenten overheersend. Nuja fanbeelden...

Ik dacht eerst ook, leuk voor volgend jaar op Werchter ofzo.
Bij het zien van de beelden van de kampeerders en de hysterie, beter niet op Werchter.

Want dat betekent dat een fanbase van pakweg 10k zo maar even gans de dag de voorste vakken (en waarschijnlijk dus niet alleen de pit) zal inpalmen vanaf dat de deuren opengaan.
Vergeet dan maar om even relax overdag wat concerten mee te pikken in de pit…

Dus ik weet eigenlijk niet of dit wel zo’n goed idee zou zijn…
(Is eerder iets voor een RW 2023 topic ofzo)
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.585
839
De snakepit staat inderdaad niet op de standaard plattegrond die @Kachelle met de rode pijlen aanwijst. De snakepit is nog een soort mini-voorvak (capaciteit: paar honderd man denk ik), tussen de catwalk van Metallica in.
Die snakepit is geïntegreerd is de podiumopstelling van Metallica en zal dus pas enkel vrijdag (en alleen vrijdag) er zijn…
 

TNFke

Dagopener
16 jan 2014
678
624
Morgen loopt alles chill.
Sinds je woensdag op de camping kan hebben we nooit meer file op donderdag.
En toch missen die chaos! Woensdagavond aan het jeugdhuis al voordrinken om dan midden in de nacht 3uur te bollen over amper 20km, half kapot brol sleuren naar de camping om dan al stuk te gaan tegen de middag.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joe

TNFke

Dagopener
16 jan 2014
678
624
ZO! Deze man zit voor zijn tent op The Hive met bier. Eindelijk. De reis viel tegen. Vanaf Haacht 5 kwartier file ruim tot de parking. Ook de camping al best vol. Maar we zijn erz de bandjes zijn om, de biertjes zijn nog aardig koud. We gaan ervoor ?
Schol!
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.132
4.221
En toch missen die chaos! Woensdagavond aan het jeugdhuis al voordrinken om dan midden in de nacht 3uur te bollen over amper 20km, half kapot brol sleuren naar de camping om dan al stuk te gaan tegen de middag.
Mwa 12 uur in de file staan van Zemst tot Werchter was toch niet zo heel tof.
 
  • Leuk
Waarderingen: TNFke

parelconfituur

Support act
7 dec 2019
1.123
1.530
Mag ik als groot Metallica fan en gitaren liefhebber hier @Yannick gelijk geven?!
Er zijn slechtere jaren geweest voor de metalfan hoor.

Tuurlijk wel. Werchter is dit jaar erg conservatief geprogrammeerd en grotendeels op maat van de meer kapitaalkrachtige 30 plussers. Op zich niks mis mee, maar volgend jaar mogen ze echt wel wat speelser zijn qua headliners.

Een Billie Eilish past perfect, maar voor mijn part mag dat evengoed een Harry Styles, Dua Lipa of Taylor Swift zijn.
 

jorn01

Nieuw lid
21 mei 2022
1
0
Hoi! Ik heb via TicketSwap een 60 consumptie vouchers gekocht. Nu zie ik echter dat er op deze bon nog 2020 staat.. Is dit een probleem of kunnen ze deze ook gewoon scannen? En mocht het een probleem zijn, wat kan ik dan het beste doen? Alvast bedankt!:)
 

egeltje1985

Playlistbediener
23 jun 2022
29
9
Hoi! Ik heb via TicketSwap een 60 consumptie vouchers gekocht. Nu zie ik echter dat er op deze bon nog 2020 staat.. Is dit een probleem of kunnen ze deze ook gewoon scannen? En mocht het een probleem zijn, wat kan ik dan het beste doen? Alvast bedankt!:)
Geen probleem, had ik ook. We hebben ze gisteravond ingewisseld. Het is een voordeel juist, want je hebt dus veel minder betaald voor je bonnen.

Edit: ow, nee ik zie nu dat er op onze vouchers wel 2022 staat, we hebben op een gegeven moment nieuwe tickets gekregen.
 

festirock

Support act
1 dec 2015
820
549
Hoi! Ik heb via TicketSwap een 60 consumptie vouchers gekocht. Nu zie ik echter dat er op deze bon nog 2020 staat.. Is dit een probleem of kunnen ze deze ook gewoon scannen? En mocht het een probleem zijn, wat kan ik dan het beste doen? Alvast bedankt!:)
Zou geen probleem mogen zijn
 

gerrie

Dagopener
22 jun 2016
534
398
Goeiemorgen luitjes!

Hebben we er allemaal een beetje zin in?

We zullen wel weer zien wie er vandaag gaat cancelen ?

Maaarrr... We gaan beginnen!

(Oke oke, stiekem al een kleine preparty gehad op the hive?)
 
  • Leuk
  • On fire
Waarderingen: rhcp, Joslittel en Brian

festirock

Support act
1 dec 2015
820
549
Geen probleem, had ik ook. We hebben ze gisteravond ingewisseld. Het is een voordeel juist, want je hebt dus veel minder betaald voor je bonnen.

Edit: ow, nee ik zie nu dat er op onze vouchers wel 2022 staat, we hebben op een gegeven moment nieuwe tickets gekregen.
Heb ik niet gekregen precies . Ticketswap staat vol met oude vouchers, denk niet dat dat problemen gaat geven?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken