Rock Werchter 2022 - Nieuws en Geruchten

ChiquitaChaser

Support act
27 sep 2016
993
250
Volgens google een deelneemster van The Voice Vlaanderen... Niets tegen die dame, maar ze lijken bij Werchter niet bepaald moeite te doen bij het zoeken van vervanging.
Ik denk echt dat sommige dit echt onderschatten.
Het is niet zomaar de bands uit de kast pakken hé. De hele tour van een "deftige" band is uitgestippeld tot op het uur, kunnen niet ineens zeggen dat ze er nog een optreden bij doen hoor...
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
Waarom hebben ze de tijden zo verschuift fat Turnstile overlap heeft met Girl in Red? Die laatste ga ik sowieso helemaal af zien, benieuwd of ik daarna nog wat van Turnstile kan meemaken of dat de barn uitpuilt.
 

Kharmas_kiss

Playlistbediener
31 jan 2022
27
28
Ik denk echt dat sommige dit echt onderschatten.
Het is niet zomaar de bands uit de kast pakken hé. De hele tour van een "deftige" band is uitgestippeld tot op het uur, kunnen niet ineens zeggen dat ze er nog een optreden bij doen hoor...
Oh, ik onderschat het zeker niet en verwacht al helemaal geen grote internationale naam.
Ik kan me enkel niet voorstellen dat er geen enkele Belgische band is met al iets meer aanzien, die niet staan te springen om een dergelijke spot op Werchter in te vullen. Maar misschien onderschat ikzelf gewoon de bekendheid van Charles...
Wat ik ondertussen van haar gehoord heb vind ik overigens niet verkeerd, dus ik laat me graag verrassen
 

werchter12

Geliefde act
21 mrt 2019
1.257
928
Volgens google een deelneemster van The Voice Vlaanderen... Niets tegen die dame, maar ze lijken bij Werchter niet bepaald moeite te doen bij het zoeken van vervanging.
Dan zou ik uw research in het vervolg toch een beetje beter doen ;) (Voice Belgique). Toch opnieuw een artieste die vanuit België stilaan de deur naar het buitenland aan het openbonken is. Niet slecht dat Werchter haar op dit punt in haar carrière nog een podium kan aanbieden.
 

reaper

Support act
26 okt 2015
1.063
902
Laten we nu wel niet doen alsof thrashmetal eenzelfde intensiteit heeft als punk of indierock. Oké dat er in beide gevallen gitaren inzitten, maar alsnog is dat redelijk divers. Bands als Inhaler, The Last International en Sons passen zelfs beter bij RHCP dan bij Metallica.
ja maar zo is het nooit goed he.
dan moet ge inderdaad hopen dat ze op graspop komen te staan en er een thrash metal dag van maken.
Werchter kan en zal dat er nooit van maken.
vroeger niet, en in de toekomst niet

dat ge niets zijt met indie en rap of electro dat snap ik. en dat snapt werchter ook wel...

wat je wel krijgt is een aantal "stevigere acts" uit verschillende genres (net zoals op graspop want no way dat die trash only doen. Ghost, scorpions en weet ik wat nog vallen ook niet onder thrash intensiteit) met Sons (garage-rock) sum41 (punkrock), turnstile (hardcore punk) Molybaron (alt metal), Idles (postpunk), the last internationale (rock) genoeg om aan u trekken te komen doorheen de dag als metallica speelt...

als ze er niet staan en dat is de hoofdreden dat ge komt ja dan snap ik dat je het minder vind.
maar om de hele dag nu beschouwen als een mismatch en teleurstellend...
 

Kharmas_kiss

Playlistbediener
31 jan 2022
27
28
Dan zou ik uw research in het vervolg toch een beetje beter doen ;) (Voice Belgique). Toch opnieuw een artieste die vanuit België stilaan de deur naar het buitenland aan het openbonken is. Niet slecht dat Werchter haar op dit punt in haar carrière nog een podium kan aanbieden.
Mijn excuses, heb daar even een grote fout gemaakt bij het parafraseren
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.122
1.140
Spijtig van Sam Fender, maar IDLES en Turnstile toch beiden helemaal kunnen zien is mij meer waard. Een upgrade voor mij :)
 

reaper

Support act
26 okt 2015
1.063
902
blij dat ik nu en Idles & Turnstile kan zien
wel balen van girl in red overlap, dat wordt dan voor een andere keer vrees ik
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.354
1.872
Turnstile werd een aanrader genoemd, girl in red ook. Maar beide in een andere tent met 10 minuten overlap. Hoe pakken we dit het beste aan?
Ik had een vage herinnering dat concerten uit de andere tent (indien vol) werden uitgezonden zowel naast als in de andere tent. Geen idee of dit klopt?
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.945
1.993
Dankzij die verschuiving heb ik nu wel iets te doen tijdens Capaldi én kan ik Idles zien.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
Turnstile werd een aanrader genoemd, girl in red ook. Maar beide in een andere tent met 10 minuten overlap. Hoe pakken we dit het beste aan?
Ik had een vage herinnering dat concerten uit de andere tent (indien vol) werden uitgezonden zowel naast als in de andere tent. Geen idee of dit klopt?
Er zijn tribunes en schermen tussen de tenten in
 

reaper

Support act
26 okt 2015
1.063
902
Turnstile werd een aanrader genoemd, girl in red ook. Maar beide in een andere tent met 10 minuten overlap. Hoe pakken we dit het beste aan?
Ik had een vage herinnering dat concerten uit de andere tent (indien vol) werden uitgezonden zowel naast als in de andere tent. Geen idee of dit klopt?
schermen en tribune naast de tent kan je volgen
 

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
963
988
Dit helpt de programma problemen van Barn - Klub C - Barn niet op he. Ik denk dat alle 3 artiesten zijn die live enorm gaan bevestigen. (Inhaler - Girl in red - Sam Fender)
Kijk en leer.
PS: geen sam fender wel Charles. En een complete veranderling in timing in de barn. Enkel in de barn die dag? Goede keuze.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken