Down The Rabbit Hole 2022 - Nieuws en Geruchten

Lisa010

Nieuw lid
17 jun 2022
2
2
Sinds een paar weken is het uit met mijn vriendin en zit ik met mijn kaartje. Ik krijg het simpelweg niet over mijn hart deze te verkopen, maar geen van mijn vrienden gaat. Zijn er topics waar meer loners zijn? Of heeft iemand tips? Ik ben niet iemand die geheel alleen wil gaan.
Hoii!! Ik ga alleen en heb er mega veel zin in!! Maar als er topics zijn voor andere loners, dan hoor ik dat graag! :)
 
  • Leuk
Waarderingen: StevieU2 en phonehome

mj222

Gouden Tip
28 jun 2016
350
170
Eerste keer DTRH. Is er op donderdag al iets te doen ? En hoe zit het met de drukte bij aankomst donderdag ? Lang in de rij staan ? En als je resort deluxe hebt met meerdere accommodaties, staan die dan wel naar elkaar of wijzen ze random toe ?

Verder nog aanraders/tips?
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.683
1.610
Eerste keer DTRH. Is er op donderdag al iets te doen ? En hoe zit het met de drukte bij aankomst donderdag ? Lang in de rij staan ? En als je resort deluxe hebt met meerdere accommodaties, staan die dan wel naar elkaar of wijzen ze random toe ?

Verder nog aanraders/tips?
Donderdag is heel rustig, er is niks georganiseerd behalve dat er grote BBQ's staan.

Rij valt best mee volgensmij, zeker vergeleken met Lowlands etc.

Lijkt me dat dit niet per se zo georganiseerd is, hopen dat het goed uitvalt lijkt me.
 

RobinWilhelmus

Playlistbediener
27 mei 2021
14
14
Donderdag is heel rustig, er is niks georganiseerd behalve dat er grote BBQ's staan.

Rij valt best mee volgensmij, zeker vergeleken met Lowlands etc.

Lijkt me dat dit niet per se zo georganiseerd is, hopen dat het goed uitvalt lijkt me.
Was er vorige keer op vrijdag, maar de groep wil nu al op donderdag. Is er behalve de bbq's iets mogelijk qua eten? Of is het dus spullen mee om zelf te bbq'en?
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Was er vorige keer op vrijdag, maar de groep wil nu al op donderdag. Is er behalve de bbq's iets mogelijk qua eten? Of is het dus spullen mee om zelf te bbq'en?
Je hebt denk ik zelf voor je eten te zorgen. Eerdere jaargangen kon je idd BBq en. heb daar nu niks over gehoord. destijds kon je wel een BBQ pakket kopen maar dat was zo op.
 

mj222

Gouden Tip
28 jun 2016
350
170
Een beetje het oude lowlands dus? Maar dan ook nog zonder gehaktbal of worst. Is er wel bier te halen?
 
  • Leuk
Waarderingen: Lisa010

gguuss

Dagopener
15 jan 2014
532
170
Kan me niet herinneren dat ik er op donderdag ergens een biertje heb kunnen scoren. Teren op je zelf meegebrachte voorraad dus ;)
 

Marin

Gouden Tip
14 apr 2021
467
308
Haha wij zijn de vorige editie na het opzetten van de tent op donderdag nog uit eten gegaan in Wijchen, hoop dat er deze editie toch al iets is. Vind het ook wel in de stijl van dtrh passen om dit pas een paar dagen of een dag van tevoren aan te kondigen. Misschien dat die open source radio - hangout op de camping al wel vanaf donderdag open is
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.149
2.912
In 2019 was er op de camping op donderdag al zo'n kleine area open met een bar, iets van snacks en mini silent disco. En met mini bedoel ik echt maar 30 koptelefoons ofzo.
 

gguuss

Dagopener
15 jan 2014
532
170
Haha wij zijn de vorige editie na het opzetten van de tent op donderdag nog uit eten gegaan in Wijchen, hoop dat er deze editie toch al iets is. Vind het ook wel in de stijl van dtrh passen om dit pas een paar dagen of een dag van tevoren aan te kondigen. Misschien dat die open source radio - hangout op de camping al wel vanaf donderdag open is
Yes, hoor net dat er donderdagavond wat plaatjes gedraaid zullen gaan worden daar.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken